Bölüm :49

47 18 0
                                    


Su Ming bu sözleri duyduğunda şok oldu. Rüzgâr Akımı Kabilesinin Kıdemlisi ile Kıdemlisi arasındaki ilişkiye dair belirsiz bir anlayışı vardı. Düşündüğü şey değildi. İkisi arasında geçmişte bir tür çatışmanın olma ihtimali yüksekti.

Tam da bu yüzden yaşlıların bunca yıldır Rüzgar Çayı'na gelmek istememesi kısmen bununla bağlantılıydı. Aynı zamanda, Rüzgar Akımı Kabilesinin Yaşlısı, yaşlıya karşı ihtiyatlı olmalıydı, bu yüzden sadece Kan Katılaşma Bölgesinde olmasına rağmen ona karşı bu kadar kibardı.

Su Ming'in zihninde yaşlı adamın ve koyu pitonun üzerinde yürüyen mor giysili adamın görüntüsü belirdi. Kalbi kontrolsüz bir şekilde göğüs kafesine çarpmaya başladı.

"Gelecekte bileceksin." Yaşlı cevap vermedi. Bu sözleri yavaşça söyledi ve Su Ming'i beşgen sunaktan çıkardı.

Sunağın içinde Jing Nan sessizdi. Mo Sang'ın bıraktığı yöne baktı ve ifadesi yavaş yavaş karardı. Uzun bir süre sonra koynundan küçük bir şişe çıkardı. Küçük şişenin rengi mordu ve son derece güzel görünüyordu. Üstelik yanında taşıdığı bir şey olduğu için onun için son derece değerli olduğu belliydi.

Şişeyi açtığında burun deliklerine şifalı bir koku yayıldı. İçinde tıbbi bir hap vardı!

Toz saçılıyor!

'Ne yazık ki tek bir hap var... Bir hapın bende pek bir etkisi olmayacak. Keşke sekiz tane daha alabilseydim...' Jing Nan'ın gözlerinde bir miktar arzu belirdi.

'Bu hapı yaratan Düşmüş Vahşi'yi bulmalıyım! Ne pahasına olursa olsun onu bulmalıyım... Zaten tüm alanı kilit altına aldım. Kaçamayacak!

Onu yakınlarda hissedebiliyorum. O bana çok yakın...'

Dışarıda hava çoktan kararmıştı. Çamurtaşı şehir ay ışığı tarafından kuşatılmak üzereydi ama şehirde hala çok sayıda kabile üyesi vardı. Şehir faaliyetle dolup taşıyor gibi görünüyordu. Ateş yakılan birçok yer de vardı. Bu yangınlar Su Ming'in daha önce hiç görmediği eşyalara yerleştirildi. Havada süzülerek tüm şehri aydınlattılar.

Yaşlı önde yürüyordu ve Su Ming de onu takip ediyordu. İkisi sessizdi.

"Yedi gün sonra Rüzgar Akımı'nın test günü olacak. Test, Rüzgar Akımı Kabilesi tarafından yapılıyor. Saygılarını sunmaya gelen tüm küçük kabileler, halkını katılmaya göndermeli. Bu, sizin gibi genç nesil için büyük bir tören!

Elder katılabileceğinizi umuyor. Uygulamanızı açığa vurma konusunda endişelenmenize gerek yok. Yaşlılar düzenlemeleri yapacak. Bu eşyayı almanız yeterli. Jingnan'dan başka hiç kimse onun sen olduğunu bilmeyecek.

"Su Ming, sana yardım etmek için yapabileceğim tek şey bu. Gelecekte kendine güvenmen gerekecek..." Yaşlı, Su Ming'in başını okşadı ve nazikçe konuştu. Sağ elini kaldırdı ve umursamaz bir tavırla salladı. Hemen yaşlı adamın vücudunda hafif bir Qi varlığı belirdi. Daha sonra yaşlıların elinde yabani otlardan yapılmış siyah bir hasır şapka belirdi.

"Bunu geçmişte büyük bir kabileden almıştım. Bir Vahşi Gemisi olarak kabul edilebilir. Eğer onu Vahşi Kanınızla birleştirirseniz, vücudunuzu ve görünümünüzü biraz değiştirebilir. Çok fazla değişmeyebilir ama sizi Tamamen farklı bir insana benzemek, gençken çok sevdiğim bir şeydi.

Bu ürün uzun yıllardır benimle birlikte. Artık hiçbir işime yaramıyor. Onu sana vereceğim. " Yaşlı, siyah hasır şapkayı aldı ve Su Ming'in vücuduna tokatladı. Su Ming anında tüm vücudunun titrediğini hissetti. Sanki vücuduna bir ürperti yayılmıştı. Hasır şapka bir anda ortadan kayboldu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin