Yağmur yağıyordu ve yağmur geniş yapraklara düşerek hışırtı sesi çıkarıyordu. Yağmurun çoğu yapraklarda birikmişti ve yaprakların damarları boyunca akarak yaprakların uçlarına düşen bir su akışı oluşturuyordu.Burası bir yağmur ormanıydı ve zemin çamurla kaplıydı. Üzerine yağmur yağdığında birçok çamurlu su birikintisi oluştu. Gökyüzü zifiri karanlıktı ve yalnızca ara sıra çakan bir şimşek dünyadaki her şeyi bir anda aydınlatabilirdi.
Gecenin içinde sessizce gelip giden gök gürültüsü yankılanıyordu.
Yağmur ormanlarının derinliklerinde karanlıkta gizlenmiş bir dağ sırası vardı. Dağlar çok yüksek değildi ve Karanlık Dağ'la kıyaslanamazdı. Kısaydılar ama sayıları çoktu.
O anda gökyüzünü kesen bir şimşek dünyanın anında aydınlanmasına neden oldu. Dağlardan birinin belinde yatan bir kişinin olduğu belli belirsiz görülebiliyordu.
Bu kişi zaten birkaç gündür buradaydı. Bu uzak ve ıssız yerde bu kişinin nasıl ortaya çıktığı bilinmiyordu. Yırtık bir canavar derisi giyiyordu ve son derece perişan görünüyordu.
Orada hareketsiz yatan kişi yirmili yaşlarında görünen genç bir adamdı. Narin yüz hatlarına sahip olmasına rağmen yüzünde bir yara izi vardı.
Gözleri kapalıydı ve vücudunda bir sürü yara vardı. Yağmurun altında, o yaralar çoktan beyaza dönmüştü ama kan akmıyordu.
Yağmur devam etti ve ancak birkaç gün sonra yavaş yavaş durdu. Gökyüzü yeniden açıldı ve kara bulutlar dağıldıktan sonra parlak güneş ışığı parladı.
Artık yaz mevsimiydi ve yağmurdan sonra sis yavaş yavaş yerden yükseliyordu. Ayrıca tüm canlıları kavuran yakıcı bir sıcaklık vardı.
Dağın belinde yatan genç sanki ölmüş gibi hâlâ hareketsizdi.
Birkaç gün daha geçti ve birkaç akbaba gökyüzünde daireler çiziyordu. Bu akbabaların bakışları soğuktu ve gökyüzünde uçarken dağın belindeki genç adama baktılar. Tereddüt ediyor gibi görünüyorlardı.
Sonunda akbabalardan biri sabrını yitirmiş gibi görünüyordu. Aniden aşağı doğru süzüldü ve genç adamın yanına geldi. Kanatlarını çırptı ve havada birkaç kez daire çizdikten sonra doğrudan genç adamın göğsüne kondu. Keskin gagasını kullanarak birkaç gündür göz koyduğu avını gagaladı.
Birbiri ardına gelen ısırıklar. Akbaba yerken avının ifadesini gözlemliyordu. Yavaş yavaş, gardını indirdi. Onun gözünde, bu gerçekten de ölü bir insandı.
Kısa bir süre sonra gökyüzündeki diğer akbabalar aşağı doğru hücum ettiler ve ses çıkarmadan genç adamın vücuduna kondular. Gözlerinde soğuk bakışlar belirdi, ancak yere indikleri anda genç adam aniden gözlerini açtı. Sağ elini kaldırdı ve göğsüne konan ilk akbabayı yakaladı. Diğer akbabalar şok oldular ve uçup gitmek istediler, ancak vücutları genç adamın vücuduna yapışmış gibiydi ve uçup gidemediler.
Akbabayı yakalayan genç adam, onu ağzına götürdü ve akbabanın boynunu sertçe ısırıp kanını içti. Balık gibi kan boğazından aşağı vücuduna aktı ve açlıktan uyuşmuş olan vücudunun bıçak gibi bir acı hissetmesine neden oldu.
Ancak bu delici acı sonunda tüm vücudunda bir miktar sıcaklık hissetmesine neden oldu.
Çok geçmeden akbaba, tüm kanını kaybedip hareket etmeyi bırakıncaya kadar birkaç kez mücadele etti. Genç adam derin bir nefes aldı ve elindeki akbabayı yanına koydu. Uçamayan başka bir akbabayı sakince yakalayıp kanını bir kez daha içti. Vücudundaki yedi akbabanın tamamı öldüğünde, genç adamın yüzüne yavaş yavaş bir miktar renk geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
خيال (فانتازيا)Sonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...