Bölüm: 99

39 17 0
                                    


Su Ming uzun mızrağını tuttu ve kalabalığın önünde yürüdü. Arkasında Vahşilerin Tanrısı'nın heykeli tarafından korunmayan kabile üyeleri vardı. Aralarında... hiç yaşlı yoktu.

Önlerinde hâlâ yolun yarısından fazlası vardı ama Su Ming'in adımları giderek sağlamlaşıyordu. Ormanda ölenlerin ruhlarıyla birlikte Karanlık Dağ Kabilesi'nden çok fazla kan kalmıştı.

Artık Su Ming'in yanı sıra Lei Chen ve Shan Hen savaşmaya devam edebilen tek Vahşiler'di. Kabile lideri ve Nan Song ise kabile üyelerinin yardımıyla yollarına devam ettiler. Endişeliydiler ve mümkün olduğu kadar çabuk iyileşmek istiyorlardı.

Bei Ling ise savaşmaya devam etme hakkını tamamen kaybetmişti. Bir kolunu kaybetmişti ve yarasından büyük miktarda kan akıyordu. Chen Xin olmasaydı uzun zaman önce düşmüş olurdu.

O anda Shan Hen de kanla kaplıydı. Sessizlik içinde, yüzünde sersemlemiş bir ifadeyle kabilenin en arka sıralarında yürüdü. Yüzünde tarif edilemez bir duygunun yanı sıra karmaşık bir ifade vardı. Bu duygunun ortaya çıktığı her seferde elini göğsüne bastırıyordu.

Sanki onu destekleyebilecek ve ilerlemeye devam etmesine izin verebilecek bir güç varmış gibiydi.

Mo Sang ve Kara Dağ Kabilesi Bi Tu'nun gökyüzündeki savaşı, üzerinden uzun zaman geçmesine rağmen kaybolmayan gürleyen seslere dönüştü. Gökyüzü parlak olmasına rağmen savaş devam etti. Sanki biri ölene kadar ikisi de durmayacakmış gibiydi.

Yerdeki vadi, gökyüzüne yükselen ışık perdesi ve Nan Song'un savaşmak için hayatını feda ettiği Vahşi Savaş Sanatı, tüm bunlar kabilenin göç etmesi için çok zaman kazandırdı.

Gökyüzü aydınlandığında Dark Mountain Kabilesinin tüm üyeleri bitkin düşmüştü. İki gece üst üste yürüyorlardı. Soğukta daha fazla dayanamayacak gibi görünüyorlardı ama yine de dişlerini gıcırdatarak göç etmek için en yüksek hızlarını kullandılar.

Gökyüzü zaten aydınlıktı. Güneş ışığı yerde parladı ve ormandaki kabile üyelerinin üzerine düştü. Hava biraz sıcaktı ama yerdeki karın soğukluğu insanın içini ürpertiyordu.

"Hızımızla yarın bu saatlerde Rüzgar Akımı Kabilesi'ne ulaşmış olmalıyız!" Lei Chen usulca Su Ming'in yanında söyledi.

"Sadece bir gün kaldı!" Lei Chen yumruklarını sıktı.

Su Ming bir an sessiz kaldı. Yürürken boğuk bir sesle konuşuyordu: "Bir gün değil, yarım gün!"

Su Ming'in artık sessiz olmadığını duyduğunda Lei Chen rahat bir nefes aldı. Su Ming'in sessizliğinden çok endişeliydi.

Su Ming sakince, "Bu gece Rüzgar Akımı Kabilesi'nin bölgesine girebilmeliyiz. Ormandan çıktığımızda çok daha güvende olacağız" dedi.

'Umarım bugün güvende oluruz...' Lei Chen arkasına döndü ve kabile üyelerine baktı. Onların yorgun yüzlerini görünce içini çekti. Daha sonra önünde duran Su Ming'e baktı. Zayıf sırtı ona sanki bir dağın üzerinde duruyormuş gibi hissettiriyordu.

Zaman yavaşça geçti. İki saat sonra kalabalığın içinden zayıf bir ses yükseldi. Bu ses havada süzülürken kararlılıkla doluydu.

"Su Ming, kalmama izin ver."

Konuşan kişi, xun oynayan ağır yaralı Liu Di'ydi. Klan üyeleri tarafından götürülmüştü ama artık devam edemiyordu. Klan üyelerine yük olmak istemiyordu.

Liu Di ayağa kalkmaya çalıştı ve durup ona bakan Su Ming'e baktı. Yüzünde bir gülümseme belirdi ve yanındaki büyük ağaca doğru yürüdü. Ona yaslandı ve oturdu ama bu vücudundaki yaraları etkiledi ve bir kez daha kan aktı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin