Bölüm: 22

59 20 0
                                    


Öğle vakti Su Ming, dişlerini gıcırdatmadan ve sırtındaki sepetle kabileden ayrılmadan önce uzun bir süre derin düşüncelere daldı. Lei Chen de onunla birlikteydi. Lei Chen daha önce meydana gitmişti ve hatta birkaç gün önce oraya gitmişti. Su Ming'in birkaç taş para ödünç almak istediğini duyunca hemen bunu sordu. Morali düzeldi ve Su Ming'e öncülük etmeye gönüllü oldu.

"Su Ming, yanımda sadece iki taş para var. Onları almak benim için kolay olmadı. Ne zaman... onları bana ne zaman geri vereceksin..?" Lei Chen, Su Ming'e hevesle baktı. İkisi kabilenin dışındaki ormanın içinden hızla koştular.

"Bütün yol boyunca bunu söylüyorsun. Sadece iki taş para!" Yıllar boyunca sana verdiğim Kara Ejderhanın Salyası kaç taş para eder? Lei Chen, biz iyi arkadaş değil miyiz? Bunu neden yapıyorsun?! " Su Ming kendini biraz suçlu hissetti ama ona dik dik baktı ve Lei Chen'in sözlerinin boğuk mırıltılara dönüşmesine neden oldu.

"Onları almak benim için kolay olmadı..." Lei Chen başını kaşıdı. Mırıldanırken bir şey hatırlamış gibiydi ve şaşkınlıkla Su Ming'e baktı.

"Ah, şimdi hatırladım. Meydandan ne almak istersin?"

"Bulut Gazlı Bez Otu satın almak istiyorum!" Su Ming'in bedeni hareket etti ve büyük bir çeviklikle ormanın etrafından atladı. Hızı Lei Chen'inkini bile aştı.

"Bulut Gazlı Bez Çimen nedir?" Lei Chen masumca sordu. Su Ming'in ona yetiştiğini fark ettiğinde hemen peşinden koştu.

"Su Ming, onları bana geri vermeyi unutma..."

"Su Ming, bu yıllardır biriktirdiğim bir şey..."

"Su Ming, babam bile iki taş parayı nereye sakladığımı bilmiyor. Evime geldiğin anda onları nereye sakladığımı nasıl anladın?"

"Su Ming, Bulut Tül Çimen nedir? Neden bana söylemiyorsun..."

"Su Ming mi, Su Ming mi? Sana o kadar uzun zamandır soruyorum ki! "

Yol boyunca Su Ming'in kulakları uğuldadı. Lei Chen'in konuşmayı sevdiğini biliyordu ve bir kez konuşmaya başladı mı asla durmazdı. Ancak Lei Chen'in gardını düşürmeyeceğini ve konuşmaya devam edeceğini beklemiyordu.

Akşam karanlığı çöktüğünde ikisi çoktan kabileden uzaklaşmış ve yabancı bir ormandaydılar. Su Ming daha fazla dayanamadı. Yavaşladı ve nefes almak için büyük bir ağaca yaslandı. Başını çevirdi ve kendisi gibi cömert giyinmiş olan ve yere oturan Lei Chen'e baktı.

"Su... Su Ming... Sen... Hatırla... Beni geri ver... Ben..." Lei Chen nefes nefese kaldı ama Su Ming'in başını çevirdiğini görünce hemen canlandı ve bir kez daha konuştu.

"Onu sana vereceğim... Kesinlikle geri vereceğim... Ama bir isteğim var!" Su Ming alaycı bir şekilde gülümsedi. Artık Lei Chen'e ne diyeceğini bilmiyordu.

"Ne isteği?" Lei Chen gözlerini kırpıştırdı ve dürüst görünümünü bir kez daha ortaya çıkardı.

"Bana öyle bakma. Küçük Kırmızı'nın yüzü bile seninkinden daha gerçekçi. Lei Chen, bana ne sormak istediğini biliyorum ama söyleyemem. Gelecekte öğreneceksin." Su Ming ona baktı. Küçüklüğünden beri Lei Chen'le birlikte büyümüştü. Lei Chen'i olduğu kadar Lei Chen'in ebeveynlerini de anladığı söylenebilir.

Lei Chen dışarıdan basit ve dürüst görünüyordu ama gerçekte pek çok düşüncesi vardı. Ancak pek çok kişi onun basit ve dürüst ifadesinden dolayı kafası karışmış ve gözlerinde parıldayan kurnazlığı gözden kaçırmıştı.

Su Ming'in sözlerini duyduğunda Lei Chen burnuna dokundu ve ona dürüst bir şekilde gülümsedi.

"İsteğim basit. Eğer yolda sessiz olursan, işim bittiğinde sana bilmek istediklerini anlatacağım!" Su Ming, Lei Chen'e baktı ve yavaşça konuştu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin