Su Ming.

232 39 19
                                    

Dağ yeşil bir dağdı.

Sonsuz dağlar, bir ejderhanın omurgası gibi ülke boyunca uzanıyordu. Dağda çok sayıda ağaç ve bitki vardı. Ayrıca havada kuşların ve hayvanların sesleri de yankılanıyordu.

Uzaktan bakıldığında dağ silsilesinin çıkıntılı kısımları beş zirve oluşturuyordu. Gökyüzüne ulaşmak için uzanan bir insanın beş parmağına benziyorlardı. Zirvelerden birinin ortasında büyük bir kaya çökmüştü. Genç bir adam gölgeye yaslanmıştı. Yanında şifalı otlarla dolu bir sepet vardı. Şifalı bitkilerin kokusu havaya yayılıyordu.

Genç adamın narin yüz hatları vardı ama vücudu zayıftı ve biraz zayıf görünüyordu. Bir hayvan derisinden dikilmiş küçük bir gömlek giyiyordu ve boynuna beyaz hilal şeklinde bir canavar kemiği sarkıyordu. Saçları biraz dağınıktı ve gelişigüzel bir şekilde hasır iple bağlanmıştı.

Elinde düzinelerce hayvan derisinden yapılmış bir parşömenle orada oturuyordu. Başını sallayarak büyük bir ilgiyle okuyordu.

"Berserker Kabilesi'nin dünyayı yaratan ve günümüze kadar gelen bir atası vardır... Berserker İşaretini taşıyanlar Berserker olarak bilinirler. Gökyüzünde uçabilirler, dağları ve okyanusları hareket ettirebilirler... Berserker İşareti olanlar ulaşabilirler gökleri ve güneşi, ayı ve yıldızları elde edebilir..." Genç adam okudu ve içini çekti.

"Vahşi Beden olmadan, nasıl bir Vahşi olursun... Vahşi... Vahşi... Su Ming, sadece şifalı bitkiler toplayabilir ve kabilede normal bir doktor olabilirsin. Vahşi Savaşçı Kabilesi'nin yöntemlerini uygulayan bir Vahşi olmak hâlâ uzun bir yol kapalı." Genç adam kendi kendine güldü. Canavar derisi tomarını eline bıraktı ve uzaktaki gökyüzüne baktı.

Canavar derisi parşömenini defalarca okumuştu. Tersten okuyabildiğini söyleyemezdi ama en azından okuyabilirdi.

"Gökyüzü yuvarlak, dünya kare, sanki sonu yokmuş gibi, sanki sonu yokmuş gibi..." Su Ming dünyayı kafasındaki parşömen içinde hayal ederken mırıldandı. Gökyüzü yavaş yavaş kararmaya başladı. Ufkun sonunda kara bulutların belirdiğini görebiliyordu.

Esen dağ meltemi aynı zamanda nem dalgasını da beraberinde getirdi. Dağdaki birçok bitki ve yaprağın üzerine konduğunda hışırtı sesleri çıkardı.

Gökyüzündeki kara bulutları gördüğü anda Su Ming'in morali düzeldi.

"Yaşlının tahmini doğruydu. Bugün gerçekten de Dark Dragon'un Salyası var!" Su Ming'in gözleri parlak bir şekilde parladı. Hızla ayağa kalktı ve canavar derisi parşömenini koynuna tıktı. Sol eliyle yanındaki dokuma sepeti yakalayıp sırtına astı. Hızlı bir hareketle otlardan yapılmış bir ipi yakaladı ve dağa tırmandı.

Uzaktan bakıldığında genç adamın narin vücudu son derece inatçı bir güçle öne çıkıyormuş gibi görünüyordu. Maymun gibiydi ve birkaç sıçrayışla 30 metrenin üzerine tırmanmıştı.

Gökyüzündeki kara bulutlar, uğultu sesleri eşliğinde yuvarlandı. Sanki göklerin gazabı dağların üzerine inmiş gibiydi. Kara bulutlar Gökleri ve Yeri birbirine bağlayarak her şeyi zifiri karanlık hale getirdi. Göz açıp kapayıncaya kadar yaklaştılar.

Su Ming daha da hızlı tırmandı. Neredeyse kara bulutlar dağıldığı anda, o zaten dağın zirvesinden birkaç yüz metre uzaktaydı. Orada yerden tuhaf bir kaya çıkıyordu. Sanki doğal olarak oluşmuş gibi görünüyordu ve kayanın ortasında yumruk büyüklüğünde çok sayıda delik vardı. Tuhaf kaya, dağla kaynaşıp buraya yerleşen dev bir pitonun kafasına benziyordu.

Garip kayanın altında dişe benzeyen bir koni vardı. Şok edici ve oldukça tuhaf görünüyordu. Üstelik dağın çıkıntılı bir kısmı olduğu için adeta havada asılı duruyormuş gibiydi. Uçamadığı sürece üzerine tırmanmak çok zordu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin