Kara Dağ Kabilesi'nin takviye kuvvetlerini bulmasına yardımcı olmak için Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderinin ayak izlerini bir rehber olarak kullandı. Daha sonra bu insanların gözleri önünde Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderini acımasızca öldürüp kafasını kesti. Su Ming kasıtlı olarak eylemlerini birkaç kez büyütmüştü ve dolunay altındaki büyüleyici vücuduyla avantajı bir anda zirveye ulaşmıştı.Su Ming'in bunu yapması gerekiyordu. Bitkin düşmüştü. Aydan beslenmiş olsa bile yine de Shan Hen'i öldürmek zorundaydı. Su Ming, yaralandıktan sonra ormana kaçan bu hainden nefret ediyordu.
Su Ming'in tüm hedeflerini sınırlı bir dayanıklılıkla nasıl tamamlayacağı sorunuyla yüzleşmekten başka seçeneği yoktu. Psikolojik saldırı benzeri tüm bu şeyleri bu yüzden yaptı.
Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderine benzeyen adamın ölümü, Su Ming'in eylemlerinin gizemli bir havaya bürünmesine neden oldu. Düşmüş Vahşi Savaşçı kelimesinin getirdiği terör, Su Ming'in ileri atıldığı anda Kara Dağ Kabilesi'nden gelen dört takviyenin savaşma isteklerini kaybetmesine neden oldu. Şok içinde hızla geri çekildiler ve oradan kaçmak istediler.
Gerçekte, Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderine benzeyen bir adam olmasa bile Su Ming, onları korkutmak ve psikolojik saldırı hedefine ulaşmak için yine aynı yöntemi kullanırdı.
İlerleyen dakikalarda ormandaki küçük boşlukta ıslık sesleri, ölmeden önceki çaresizliğin seslerine karışıyordu. Uzun bir süre sonra ortalık yavaş yavaş sessizliğe döndüğünde Su Ming vücudunu sürükledi ve boşluktan çıktı.
Vücudunda birkaç yara daha belirdi. İçlerinden biri kemiklerini kesmiş gibiydi. Ay ışığı altında daha fazla kan akmıyordu ama Su Ming'in yüzü yerdeki kar kadar solgundu.
Arkasında dört ceset vardı. Kanları yerdeki karı kırmızıya boyadı. Kara Dağ Kabilesi'nin işgalinin bedelini ödemişlerdi.
Gerçekte, Kara Dağ Kabilesi zaten yaptıklarından pişmanlık duyuyordu. Dark Mountain Kabilesi'nin direncini hafife almışlar ve Büyüklerinin gücünü abartmışlardı.
Zaten bu pişmanlığı ormandaki tuzağa düştüklerinde hissetmişlerdi. Ancak zaten bu ölçüde mücadele etmişlerdi. Yaşlı'nın emri olmadan geri çekilmeye cesaret edemiyorlardı. Sadece hatalarına devam edebilirlerdi.
Buna rağmen hala Kara Dağ Kabilesi'nin ölmeyen bazı yaralı üyeleri vardı. Dark Mountain Tribe'ın ölümüne savaşma isteği karşısında şok oldular. Ne onların peşinden koşmaya devam ettiler, ne de Kara Dağ Kabilesi'ne geri döndüler. Bunun yerine dağıldılar ve ormana çekildiler. Yaralarını kavgaya devam etmeme bahanesi olarak kullanmaya çalıştılar.
Dark Mountain Tribe'ın deliliği kalplerine kazınmıştı.
Su Ming ormanın içinden koştu. Yerdeki ipuçlarına ve gençliğinden beri öğrendiği takip becerilerine dayanarak Shan Hen'i ararken sert bir şekilde nefes aldı!
Bu kişiyi bulmak istiyordu. Nan Song adına, Karanlık Dağ Kabilesi adına, tuzakta ölen tüm tanıdık yüzler adına Shan Hen'e nedenini sormak istedi!
Gökyüzündeki patlama sesleri devam ediyordu. Su Ming, yaşlı adamın Kara Dağ Tarikatı'ndan Bi Tu'yu geride tutmak için hayatını riske attığını biliyordu. Aralarındaki savaş hâlâ devam ediyordu.
Kabile üyelerinin güvenliğini korumak için elinden gelen her şeyi yapardı. Su Ming sessizdi ama gözlerindeki kararlılık ve kararlılık azalmadı.
Su Ming ilerlerken Shan Hen'in geride bıraktığı ipuçlarının peşine düştü. Yolda yerde yatan cesetler gördü ve bunların hepsi, yol boyunca geride kalmayı seçen kabile üyelerine aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantastikSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...