Normal bir taş parçasıydı. Yalnızca bir bebeğin avuç içi büyüklüğündeydi ve düzensiz bir şekle sahipti. Üzerinde bazı doğal desenlerin yanı sıra ortasında pandantife benzeyen küçük bir delik de vardı.
Ancak bunda özel bir şey yoktu. Bu çok normaldi.
Tuhaf olan tek şey Su Ming'in taş parçasını tuttuğunda sıcaklık hissetmesiydi. Sanki vücuduna bir sıcaklık dalgası akıyor, kendisini rahat hissetmesini sağlıyordu.
"Hmm?" Su Ming dikkatlice baktı ama bir süre baktıktan sonra hala bir şey bulamadı.
"Yaşlılardan buranın uzun zaman önce Ateş Savaşçısı Kabilesi'nin ülkesi olduğunu duydum. Eğer durum buysa, o zaman bu eşya Ateş Savaşçısı Kabilesi'nin gücünün bir kısmını içeriyor olabilir. Bu yüzden insanlara şunu hissettiriyor: sıcak. Fena değil." Su Ming boynundaki hilal kemiği halkasını çözdü ve taş parçasını içine koyduktan sonra tekrar boynuna astı. Taş göğsüne bastırıldı ve sıcaklık daha da güçlendi.
"Eve gitme zamanı!" Genç adam büyük adımlar attı ve hızla uzaktaki parlak ışıklara doğru koştu. O anda göğsündeki taş parçasının, kaybolmadan önce bir anlığına parıldayan hafif bir ışığa sahip olduğunu fark etmedi.
Yaklaştıkça zayıf ışık Su Ming'in gözleri önünde daha net hale geldi. Birçok dev ağaçtan oluşan duvarlarla çevrili bir kabile olduğunu görebiliyordu.
Alan büyük değildi. Orada sadece birkaç yüz kişi yaşıyordu ama Su Ming'in gözünde burası onu sıcak hissettiriyordu. Hafifçe, canlı tezahürat dalgaları duyulabiliyordu. Devasa ahşap duvar sıraları arasındaki boşluklardan kabilenin merkezinde büyük bir şenlik ateşi görülebiliyordu. Etrafında çok sayıda kabile üyesi vardı ve hatta kabiledeki bazı kadınlar şenlik ateşinin önünde dans ediyorlardı.
Kabilenin kapısı da dev kütüklerden yapılmıştı. Açıldığında genellikle birkaç iple tutulurdu. Artık sıkıca kapatılmıştı ve üzerinde birkaç iri yapılı adam duruyordu. Canavar derileri giyiyorlardı ve derileri inanılmaz derecede sertti. Boyunlarından sarkan ürkütücü beyaz kemik kolyeler ve kulaklarında kemik küpeler vardı. İnanılmaz derecede yiğit görünüyorlardı ve çevrelerine parlak gözlerle bakıyorlardı. Su Ming'in uzaktan onlara doğru koştuğunu gördüklerinde adamlar sırıttı.
"La Su, büyük adam bütün gün seni arıyor. Neden şimdi geri döndün?"
"Az önce yağmur yağıyordu. Yine Dark Dragon'un Salyasını çalmaya mı gittin?"
"Yaşlı beni mi arıyor? Halatı aşağı at. Bu sefer iyi bir çıkış yakaladım. " Su Ming birkaç adım koştu ve kapının ayağına geldi. Sepeti gururla sırtına vurdu ve yüksek sesle bağırdı: "Hadi!
Yukarıdan bir ip düştüğünde Su Ming onu yakaladı ve çevik bir şekilde yukarı tırmandı. Birkaç nefes sonra kapının tepesine ulaştı. Aşiret mensuplarını gece nöbetinde görünce gülümsedi. Hızlı adımlarla yan taraftaki merdivenlerden indi.
"Oğlan çevik ve cesur. Yıllar önce bitki toplamak için Dark Dragon Dağı'na tek başına gitmeye cesaret etti. Görünüşe göre gelecekte kabile doktoru olacak.
"Bir Vahşi Bedene sahip olmaması çok yazık, yoksa büyükleri gibi bir Vahşi Doktor olabilir."
Su Ming kabileye girdiğinde etrafındaki çimen ve ağaçlardan yapılmış evlere kadar koştu. Birisi onu ne zaman görse, iyi niyetinden dolayı ona La Su derdi.
La Su ismi sadece onun için değildi. Kabiledeki ikinci Berserker'in Uyanışı'ndan geçmemiş tüm çocuklara atıfta bulunuyordu.
Çok uzakta olmayan bir çadırın dışında beş-altı yaşlarında küçük bir kız çocuğu vardı. Su Ming'e bakıyordu. Genç yüzünde tatlı ve masum bir gülümseme vardı. Kollarında avuç içi büyüklüğünde küçük beyaz bir canavar tutuyordu. Canavar itaatkar ve uysal görünüyordu. Beyaz bir ponpon gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantastikSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...