Fang Mu'nun yüzü umutsuzlukla doluydu. Gizemli kıdemli Mo'nun bir yıldan fazla bir süre önce neden ona dikkat etmeyi bıraktığını bilmiyordu. Kaç kez gelip ona seslenirse seslensin, her zaman umutsuz bir şekilde geri dönüyordu.Neyi yanlış yaptığını bilmiyordu. En son karşılaştıkları zamanı düşünüp duruyordu. Nasıl analiz ederse etsin, bunun kemik bıçağı yüzünden olduğunu hissediyordu.
Altı ay önce babasına bundan bahsetmeden edemedi. O zamanlar babası sessizdi ve konuşmuyordu. Ancak birkaç gün sonra babası ona Su Ming'in yağmur ormanından çoktan ayrıldığını söyledi. Sanki bir kaza geçirmiş gibi aceleyle ayrıldı.
Fang Mu bunu duyduğunda uzun süre sessiz kaldı. O da vazgeçmeyi düşünmüştü ama son görüşmelerinde Su Ming onu iyileştirme şansının %70 olduğunu söylemişti. Fang Mu öylece vazgeçmeye niyetli değildi.
Babası ona Su Ming'in çoktan gittiğini söylese bile, Fang Mu ayda bir kez yağmur ormanına gelir ve birkaç gün boyunca ona seslenir, bir gün cevap vereceğini umardı.
Geçtiğimiz yıl boyunca neredeyse hiç durmamıştı. Bunun tek şansı olduğunu hissediyordu.
Fang Mu, babasının tüm hareketlerini gördüğünü biliyordu. Bu, babasının yağmur ormanına her geldiğinde kabiledeki güçlü Berserker'ların onu korumasından anlaşılıyordu. Her zamanki alışkanlıklarına göre yağmur ormanının dışında kalıyordu.
Tüm bunları hatırladığında, Fang Mu uzun bir iç çekti ve yağmur ormanında tek başına yürüdü. Bazen alışkanlıktan ona seslenirdi.
"Kıdemli... Kıdemli..." Fang Mu, Su Ming ile son kez buluştuğu yere vardı. Çevresine üzgün bir ifadeyle baktı.
"Sana hazırlamanı söylediğim otları hazırladın mı?" Fang Mu'nun arkasından sakin bir ses yavaşça geldi. Bu ses hiçbir yerden çıkmış olabilirdi ama sanki yağmur ormanında var olması gerekiyordu. Sanki yerle bütünleşmiş gibi bir his veriyordu.
Fang Mu bir anlığına şaşkına döndü. Hızla döndü ve yıllar önce tanıştığı aynı yerde duran tanıdık bir figür gördü.
"Se... Senior!" Fang Mu ürperdi. Gözlerinde coşku belirdi. Nefes alışı hızlandı ve hafif bir inanmazlık içindeydi.
"Aşkınlık Diyarındakilere eşdeğer canavar kemiklerini çoktan hazırladım, ama..." Fang Mu, Su Ming'e baktı, tekrar ortadan kaybolacağından korkuyordu. Sonunda ortaya çıktığına göre, hemen endişeyle açıkladı.
"Ama bu üç bitkinin hepsi nadir bulunan şeyler. Babam beni uzun süre aradı ama sadece ikisini buldu. Sonuncu bitkinin adı Sky Flute Branch. Uzun zamandır Güney Sabah Ülkesi'nde soyu tükenmiş durumda. Özel yerler olmadığı sürece, dış dünyada bulunması çok zor." Fang Mu konuşurken hemen koynundan siyah bir çan çıkardı ve Su Ming'in yüzünün önünde ezdi.
Siyah sis dağıldığında, Fang Mu'nun önünde iki mor canavar kemiği ve göz kamaştırıcı bir ışıltı yayan iki şifalı ot belirdi.
Su Ming'in bedeninin çoğu karanlıkta saklıydı. Fang Mu'ya, canavar kemiklerine ve önündeki otlara baktı ve sustu.
"Kıdemli, lütfen bana biraz daha zaman verin, ben..." Fang Mu'nun kalbi çarpıyordu ve aşırı derecede gergindi.
"Bu bitkileri bulup tıbbi bir sıvı yaratmanı istiyorum. Bu tıbbi sıvı benim için çok faydalı. Ayrıca Berserker Sanatı'nın vücudunda neden olduğu yaralardan kurtulmana da yardımcı olabilir," dedi Su Ming yavaşça.
"Bir tanesi eksik olursa bu şifalı sıvının rafine edilmesi çok zor olur."
Fang Mu dişlerini gıcırdattı ve Su Ming'e doğru eğilmeden önce yumruğunu avucuna sardı. Başını ciddi bir ifadeyle kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...