Bölüm :31

54 18 0
                                    


Bu ani sahne Su Ming'in kalbinin titremesine neden oldu ama o durmakla kalmadı, hızını bile arttırdı. Su Ming de böyleydi. Ya hiçbir şey yapmadı ya da bir kez kararını verdikten sonra fikrini değiştirmesi çok zor olacaktı.

Neredeyse geldiği an, Bai Ling'in boş gözleri yeniden odaklanmış gibiydi. Şaşkın bir ifadeyle Su Ming'e baktı ve gözlerinden yaşlar aktı.

Su Ming bir anda yaklaştı. Hiç tereddüt etmeden kornayı sağ elinde tuttu ve kırmızı ağaç gövdesine sapladı. Boynuzun yarısı içeri girdi ve ağaç gövdesindeki yaradan hemen kana benzeyen koyu kırmızı bir sıvı aktı. O anda ağaç gövdesinin içinden boğuk bir kükreme geldi.

Bu kükreme öfkeyle doluydu ve tüm havzayı titretti.

Su Ming'in yüzü solgundu ama gözlerinde tüyler ürpertici bir parıltı vardı. Boynuz ağaç gövdesini delip geçtiğinde aşağıya doğru saldırdı. Yüksek bir yırtılma sesiyle birlikte ağaç gövdesinde dev bir çatlak belirdi ve çatlaktan dondurucu bir hava sızdı!

Çatlak Bai Ling'in yanında ortaya çıktı. Su Ming, parçalanıp açıldığında içeride Bai Ling'in cesedini gördü. Tereddüt etmedi. Ağaç gövdesine uzandı ve Bai Ling'in ağaç gövdesinin içinde saklı olan kolunu yakaladı. Alçak bir homurtuyla kolunu dışarı doğru çekti.

Bai Ling onu çektiği anda ağaç gövdesinden çıkarıldı.

Bai Ling tamamen şaşkına dönmüştü. Su Ming'e aptalca baktı ve onu dışarı çekmesine izin verdi. Gözlerinden daha çok yaş aktı. O anda Su Ming'in yüzü zihninin derinliklerine kazınmıştı.

Su Ming, Bai Ling'i sürüklerken hemen geriye sıçradı. Kalbi göğsüne çarpıyordu. Kükremeler yükselip tüm havzayı doldurduğunda tam da ayrılmak üzereydi. Daha sonra ağaç gövdesindeki çatlaktan Ayın Kanatları belirdi. Yüzlerindeki üzüntü ve çaresizlik gitmiş, yerini çılgınlık ve kana susamışlık almıştı. Dışarı koştular.

Su Ming derisinin karıncalandığını hissetti. Hızla geri çekildi. Önünde çok fazla Ayın Kanadı vardı. O kadar yoğun bir şekilde bir araya toplanmışlardı ki, en az binlerce kişi vardı. Ağaç dallarının arasında daha da fazla Ayın Kanatları vardı.

Ancak Ayın Kanatları harekete geçtiği anda Su Ming, ısı dalgası tarafından süpürüldükleri anda Ayın Kanatları'nın yüzlerinde dehşetin belirdiğini gördü. Hatta bazıları sanki vücutları katılaşıp magmanın içine düşmüş gibi havadan düştüler. Bir patlamayla taş gibi paramparça oldular. Ne kan ne de et vardı, yalnızca havaya yükselen soğuk bir hava dalgası vardı.

"Efsaneye göre Ateş Barbar Kabilesi ölümsüz bir bedene sahipti ama Barbarların Tanrısı tarafından Ay'ın Kanatlarına dönüştürüldüler. Bu doğru! Başlangıçta ateşten korkmuyorlardı ama Wings of the Moon olduktan sonra tuhaf bir değişiklik oldu. Aslında ateşten korkuyorlardı...

Ölme şekillerine bakılırsa vücutları buz gibi... 'Su Ming'in gözlerinde keskin bir parıltı belirdi. Geri çekilirken sol eliyle Bai Ling'i yakaladı ve onu çok da uzakta olmayan tünelin çıkışına doğru fırlattı.

"Ne hayal ediyorsun?! Koşmak!! " Su Ming hırladı ve bu Bai Ling'in kalbinin sanki bir kabustan yeni uyanmış gibi titremesine neden oldu. Cesedi tünelin çıkışının yanına düştü ve Su Ming'e bir göz atmak için döndü.

"Koşmak!" Su Ming ayağa fırladı ve çıkışa doğru koştu. O zamana kadar havzadaki magma bazı taş evleri çoktan kaplamıştı. Geriye sadece birkaç çatı kalmıştı.

Bai Ling'in yüzü solgundu. Artık tereddüt etmiyordu. Arkasını döndü ve çıkışa doğru koştu. Ayakları acıyordu ama bunu görmezden geldi. Aklındaki tek düşünce kaçmaktı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin