Bölüm: 65

39 18 0
                                    


Parlak ay gökyüzünde yüksekte asılı duruyordu. Ay bugün her zamankinden biraz farklı görünüyordu. Gökyüzünde bulut olmaması ayın çok parlak görünmesine neden oluyordu. Ay ışığı yere vurduğunda sanki gökle yer arasında yumuşak bir perde kalkmış gibiydi.

Uzaktan çok güzel görünüyordu ama bulutların arasında yükselen ve zirvesi görülemeyen dağda ay korkunç görünüyordu!

Ay ışığının altında dağın baskısı korkunç bir hızla patlamaya devam etti ve tüm dağı bozan görünmez bir fırtınaya dönüştü. İnsan dağın içinden başını kaldırsa bile etrafındaki insanların çarpık bakışlarını görürdü.

Artık gece yarısıydı. Ay ışığının en parlak olduğu zamanlardı. Aynı zamanda dağdan gelen baskının da zirveye ulaştığı dönemdi! Su Ming ve diğer ikisi 500. basamakta duruyordu. Dağda sis olmasaydı ve birisi aşağıdan yukarıya baksaydı, üçünün neredeyse gökyüzünün sonunda durduğunu görebilirdi. Sanki ellerini kaldırsalar gökyüzüne dokunabileceklerdi!

Eğer 500. basamaktan yukarı doğru ilerlemeye devam etselerdi çoktan gökyüzüne ulaşmış olacaklardı. Ye Wang artık böyleydi. Dışarıda neler olup bittiğini bilmiyordu, arkasında kavga eden üç kişinin olduğunu da bilmiyordu. Yavaşça ilerlerken sert bir şekilde nefes alarak, her seferinde bir adım atarak yalnızca kendi yolunda yürüdü.

'Bugün 803 adıma ulaşacağım!' Ye Wang dişlerini gıcırdattı ve diğer insanların gözlerini yakabilecek bir gururla ileri doğru yürüdü.

Bu baskı altında hiç kimse, eğer bu kararlılığa sahip olmasaydı, bir düzineden fazla adım atamazdı. Bi Su kararlıydı ama aynı zamanda kararlılığına olan güven eksikliği de vardı. Yoksa attığı her adımda plakadaki sıralamaya bakmazdı.

'556, 557... Lanet olsun, Chen Chong beni geçti! 558'de!' Bi Su'nun yüzü isteksizlikle doluydu. Dişlerini gıcırdattı ve ileri doğru bir adım daha attı ama ayağı yere indiği anda tüm vücudu titredi. Dağın en yüksek noktasından gelen hafif bir kükreme duymuş gibiydi.

Bu kükreme bir insanın yapabileceği bir şey değildi. Bir canavara aitti!

Kükreme havada yankılanırken Bi Su titredi. Göğsünde keskin bir acı hissetti ve bir ağız dolusu kan öksürdü. Vücudu sallandı ve neredeyse düşüyordu.

Yüzü solgundu. O an, sanki tüm dağın göremediği garip bir canavara dönüştüğünü ve ağzı açık bir şekilde üzerine saldırdığını hissetti.

Chen Chong da neler olduğunu hissetti. 558. basamakta durdu ve tam bir adım daha atmak üzereyken vücudunda şiddetli bir titreme oluştu. Yukarıya baktı, gözleri kanlanmıştı ve ağzının kenarlarından kan sızıyordu.

Su Ming'in tüm vücudu terden sırılsıklamdı ama gözlerindeki kararlılık azalmadı. Bunun yerine daha da güçlendi. İleriye doğru bir adım daha attı. 548, 549... 557. basamağa çıktığında o da hafif bir kükreme duydu.

Bu kükreme korkunç bir kızgınlıkla doluydu. Bir patlama ile Su Ming'e doğru hücum etti ve vücuduna düştüğü anda dondu. Keskin bir acı anında göğsüne yayıldı ve kontrolsüz bir şekilde ağız dolusu kan öksürdü. Bu kükremenin içinde muazzam bir baskı vardı ve sanki onu duyan herkesin ona boyun eğmesini istiyor gibiydi.

Ancak tam o anda kanı önündeki alanı kırmızıya boyamış gibi göründü, Su Ming'in gözlerindeki kan kırmızısı aydan inanılmaz derecede güçlü bir ışık patladı ve yanmaya başladı!

. Teslim olmayacaktı!

Su Ming içgüdüsel olarak başını kaldırdı ve dağın tepesine doğru yüksek bir kükreme çıkardı. Kükremesi gök gürültüsü gibiydi. Bölgede yankılanırken Su Ming'in uzun saçları havada dans etti. Gözlerinde yanan ateş sanki sönecekmiş gibi görünüyordu. Sağ ayağını kaldırdı ve 558. basamağa çöktü.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin