Bölüm:124

12 7 0
                                    


'Bu kişi Sakin Doğu Kabilesi'nden... Öncelikle, Sakin Doğu Kabilesi'nin kabile lideri Fang Mu'yu iyileştirdiğimi biliyorsa...' Su Ming, konuyu kafasında tartarken sessizce öne doğru yürüdü. Yaşlı adamın bir zamanlar ona bir sorunla karşılaştığında daha fazla düşünmesi gerektiğini öğrettiğini hatırladı. Eğer anlayamıyorsa, kendini o kişinin yerine koyabilir ve o kişinin düşünce akışına göre düşünmeye devam edebilirdi. Belki de yeni bir şey keşfederdi.

'Eğer ben Tranquil East Kabilesi'nin kabile lideri olsaydım, çocuğumdaki değişiklikleri görebilmeli ve onu takip edebilmeliydim... Ama henüz ortaya çıkmadı. Belki de bu, Art'ın ona karşı kullandığım ince kontrolün etkili olduğu anlamına geliyor.

'Benzer şekilde, eğer ben Tranquil East Kabilesi'nin kabile lideri olsaydım, tereddüt eder ve tahminlerde bulunurdum. Tereddüt ettikçe ve tereddüt ettikçe, çocuğumun yaralarının her seferinde iyileştiğini görürdüm. Kesinlikle emin değilsem, o zaman riske girmez ve Transcendence Realm'deki bir Berserker'ı gücendirmezdim diye düşündüm. Bunun bana hiçbir faydası olmayacak.

'Böyle bir durumda, çocuğumun geçmişte verdiği kemik bıçağın kabilemdekiler tarafından geri alındığını görseydim ne düşünürdüm?' Su Ming kaşlarının ortasını ovuşturdu. Güney Sabah'ın yabancı diyarına geldiğinden beri her şey için kendine güvenmek zorundaydı. Gücü yetmediğinde, farkı telafi etmek için zihnini kullanmak zorundaydı, aksi takdirde normal bir hayat yaşamaya istekli olmadığı sürece yabancı birinin bu yerde tutunması zor olurdu. Ama bunu yaparsa, Su Ming memleketine ne kadar sürede dönmesi gerektiğini bilmiyordu.

Ancak, hayatta çok az deneyimi vardı. Bundan daha iyisini yapamazdı. Bunu sadece sınırlı bir şekilde düşünebilir ve düşmanlığını kolayca gösteremezdi, ancak bir kez yaptığında kararlı olmak zorundaydı.

'Fang Mu'yu rehber olarak alıp bu yolda devam edeceğim. Gücüm belli bir seviyeye ulaştığında, bu şansı kullanarak bu yerde bir dayanak noktası elde edeceğim.

'Sakin Doğu Kabilesi'ne karşı hiçbir zaman düşmanlık göstermedim. Fang Mu'yu iyileştirdiğimde onlara karşı iyi niyetimi zaten gösterdim. Bu bıçağı, Sakin Doğu Kabilesi'nin tepkisini test etmek için kullanabilirim, böylece buna göre cevap verebilirim.' Su Ming bunları hemen düşünmedi. He Feng Han Dağı Zincirlerine meydan okumadan önce, yaşlı adamın bileğindeki siyah zili gördü. Sonra, He Feng ve Xuan Lun arasında olanlara tanıklık ederken, kafasında bu şeyleri yavaşça çözmek için yarım gün harcadı.

Hala deneyim eksikliği vardı. Aksi takdirde, bunları sadece bir düşünceyle anlayabilirdi. Ama şimdi, bunu telafi etmek için zamana ihtiyacı vardı. Bir tilki kadar deneyimli olamazdı.

Örneğin, Fang Mu'yu rehber olarak kullanma meselesi. Onunla ikinci kez karşılaştığında süreç sakin görünüyordu, davranışları deneyimliydi ve hatta sorgulayıcı ve tehdit edici sözler kullanıyordu. Hareketleri sakin ve istikrarlıydı ve çok fazla kusuru ortaya koymamıştı ve Fang Mu'nun babasını korkutmayı başarmıştı, genç bir adamın yapacağı bir şey gibi görünmüyordu.

Ama gerçekte, Su Ming bunun için düşünmek, analiz etmek ve hazırlanmak için birkaç ay kullanmıştı. Bunu ancak yüzde doksan başarılı olacağından emin olduktan sonra başarabilmişti. Bu aynı zamanda Fang Mu'nun yağmur ormanına gelmesini birkaç kez beklemesinin ve ortaya çıkmadan önce onu birkaç kez çağırmasının sebebiydi.

Aksi takdirde, Fang Mu onu çağırdığında ve geri döndüğünde ilk kez ortaya çıkabilirdi. Birkaç ay beklemesine gerek kalmazdı.

Şimdi de aynıydı. Deneyim eksikliğini telafi etmek için zamana güveniyordu. Han Dağı Zincirleri'ne meydan okuyan He Feng ile karşılaşmasa bile, Su Ming durumu gözlemledikten sonra yine de ayrılırdı. Her şeyi düşündükten sonra geri dönerdi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin