"Fang Mu haklıydı... Puqiang Kabilesi gerçekten de Wu Sen'in aynısı. Ölüm aurasıyla antrenman yapıyorlar ama görünüşe bakılırsa Wu Sen ile karşılaştırılamazlar," diye mırıldandı Su Ming. Uzun bir süre sonra bakışlarını dağdan çevirdi ve uzaktaki Han Dağ Şehrine baktı. Ayağa kalktı ve dağ yolundan aşağı, alacakaranlıkta yıkanan Han Dağ Şehri'ne doğru yürüdü.'Eğer gerçekten o Ruh Yağmasını yaratmayı başarırsam, o zaman bundan sonra Düşmüş Berserker'ın tanımına uyacağım...' Su Ming'in gölgesi alacakaranlıkta uzanıyordu. O gölgede yalnızlık vardı, ama aynı zamanda içinde bir kararlılık ve ısrar duygusu da vardı.
Akşam güneşi dağların üzerinde parlarken beraberinde bir miktar sıcaklık da getiriyordu. Su Ming batan güneşi karşıladı ve tanıdık olmayan Han Dağ Şehrine doğru yürüdü.
Şehir zaten uzaktan görkemli görünüyordu ve Su Ming yaklaştıkça şehir daha da şaşırtıcı görünüyordu. Şehir bir dağın etrafına kurulmuştu ve dağın yüksekliği güçlü, baskıcı bir varlık oluşturan muazzam bir baskıya dönüştü. Şehre yaklaşan herkes bunu dağın eteğinden bile hissedebiliyordu. Şehri çevreleyen üç sis topu da korkutucu bir varlık görevi görüyordu. Bu nedenle olağanüstü seviyedeki yetişimlere sahip olanlar bile buraya geldiklerinde dikkatli olmaktan kendilerini alamadılar.
Su Ming Han Dağı Şehri'ne baktı ve derin bir nefes aldı. Dağ yolunda yürürken ifadesi sakindi. Han Dağı Şehri'nin eteğine çıkan sekiz geniş basamak vardı. Bunlar, dağın yamacında sanki düz yukarı çıkıyormuş gibi görünen şehrin sekiz kapısına bağlıydı.
Şehre girmek isteyen birinin dağ merdivenlerini tırmanması gerekiyordu.
Sekiz kapıdan sadece dördü halka açıktı. Diğer dördü şehri kontrol eden üç kabileye aitti. Sonuncusu misafir yolu olarak biliniyordu. Dağ merdivenleri ve ona bağlı kapı sadece üç kabilenin güçlü misafirleri tarafından kullanılabiliyordu.
Hiyerarşi, üç kabilenin gücünü ve güçlü konukları kabul etme arzularını göstermek konusunda katıydı.
Su Ming buraya ilk gelişiydi. Normal kapıya giden dağ merdivenlerini yavaşça yukarı çıktı. Merdivenleri koruyan kimse yoktu. Su Ming dağın yarısına geldiğinde Han Dağ Şehri'nin sekiz kapısından birini gördü.
Kapı kemerliydi ve onun yanında yaklaşık otuz metre boyunda iki devasa taş heykel duruyordu. Bu iki taş heykel Barbar Kabilesine aitti ve kavga ediyor gibi görünüyorlardı. Hareket etmemelerine rağmen onlardan öldürücü bir aura geliyordu.
Bu kapı, kapının şeklini oluşturan iki taş heykelin kollarının çerçeve olarak yan yana getirilmesiyle oluşturulmuştur. Yukarıda, iki heykelin kollarının oluşturduğu kapı çerçevesinde, kapı çerçevesine yaslanmış gri cübbeli bir genç adam vardı. Bacaklarından biri aşağıya sarkıyor, gelişigüzel sallanıyordu.
Genç adamın belinde bir jeton asılıydı. Üzerinde kırmızı bir leke olan mavi bir jetondu. Gözleri kapalıydı, sanki şekerleme yapıyormuş gibiydi. Elinde yeşil bir kabak vardı ve ondan yayılan alkol kokusu o kadar güçlüydü ki rüzgar bile onu uçuramazdı.
Kapıya baktığında, Su Ming'in gözlerinde kısa bir anlığına parlak bir parıltı belirdi. Bu, hayatında gördüğü en görkemli şehirdi. Şehir kapısının görüntüsünü zihnine kazıdı. Su Ming ayaklarını kaldırdı ve kapıdan içeri adım attı. Han Dağı Şehri'ne girdiği anda, tembel bir ses kulaklarına ulaştı.
"Efendim, kuralları bilmiyor musunuz?"
Konuşan kişi genç adamdı. Gözlerini açtı ve yanındaki yeşil kabaktan bir yudum aldı. Sarhoşmuş gibi Su Ming'e baktı. Su Ming'in cübbesi gözlerinin hafifçe açılmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...