"Elder, bunu yapmak istediğimden değil. Çok ileri gittiler. Xiao Hong'u götürdüler," diye mırıldandı Su Ming."Onlara?" Yaşlı şaşkına dönmüştü.
"Biri Kan Katılaşma Alemi'nin ikinci seviyesinde, diğeri ise üçüncü seviyede." Su Ming şişenin kapağını tekrar kapattı ve yanındaki masaya koydu.
"Kara Dağ Kabilesi mi? Nasıl kaçtın? "Yaşlının gözleri parladı. Gözlerinde soğuk bir parıltı vardı.
"Ben kaçmadım. Onlar öldü." Su Ming başını kaldırdı ve yaşlıya baktı.
Yaşlı şaşkına döndü, sonra ifadesi değişti. Bir dakikalık sessizliğin ardından ayrıntıları sormadı. Onun için Su Ming kendi çocuğu gibiydi. Onun büyümesini izledi ve kişiliğini biliyordu.
"Onlarla Kara Alev Dağı'nda tanıştın, değil mi? Gönderdiğin haber kabile için çok faydalı oldu. Bunun için seni ödüllendirmeliyiz ama sen bir Vahşi olduğun gerçeğini sakladın, bu yüzden ödül iptal edildi. "Madem bir Vahşi oldun, o halde kal. Sana bir Vahşi olarak deneyimlerimi anlatacağım. Ayrıca damarlarındaki kanı temizlemene de yardım etmek istiyorum." Yaşlı, Su Ming'e baktı ve gülümsedi.
"Yaşlı..." Su Ming başını kaşıdı. Bir anlık tereddütten sonra yumuşak bir sesle şöyle dedi: "Yanılmışım. Bana nasıl bir Vahşiye dönüştüğümü sormayacak mısın?"
"Neden sorayım? Herkesin kendi sırları vardır. Benim sadece Su Ming'imin bir Vahşiye dönüştüğünü bilmem gerekiyor. Bu kadar yeter!" Yaşlı mutlu bir şekilde gülümsedi.
Su Ming'in gözleri hafifçe ıslaktı. Yaşlı adama baktı ve sessizce başını salladı. Büyüklerin kendisine olan nezaketini asla unutmayacaktı. Damarlarında akan Kara Ejderhanın Salyasını asla unutmayacaktı. Geriye kalan her şeyi asla unutmayacaktı. Bütün bunlar onun zihnine ve ruhuna kazınmıştı.
"Yaşlı, bende bazı... şifalı haplar var..." Su Ming yaşlıya baktı ve yumuşak bir şekilde konuştu.
"İlaç hapları mı?" Yaşlı şaşkına dönmüştü. Sonra başını salladı ve gülümsedi.
"Bitkilerden bahsediyorsun, değil mi? Alışılmadık şifalı bitkilerinizin olduğunu biliyorum ama ben Karanlık Dağ Kabilesi'nin Kıdemlisiyim. Bazı nadir şifalı bitkiler dışında bende... Ha?"
Yaşlı konuşmayı bitiremeden Su Ming çoktan iki küçük şişe çıkarmıştı. Onları açtı ve ihtiyarın önüne koydu.
İki küçük şişe yeşil şifalı taşlarla doluydu ve şifalı koku dalgaları yayılıyordu. İçinde ondan fazla hap vardı.
Yaşlı adamın gözleri parlak bir şekilde parladı ve ifadesi anında ciddileşti. İçinde hapların olduğu küçük şişeyi aldı ve ona yakından baktı. Bildiklerinden açıkça farklıydı. Daha sonra bir nefes aldı ve ifadesi anında değişti.
"Ne tuhaf bir tıbbi etki. Tek bir nefesle bile kişinin vücudundaki kan akışı hızlanıyor!"
Bir süre sonra gözlerini kapattı ve derin düşüncelere daldı. Uzun bir süre sonra gözlerini bir kez daha açtı ve Su Ming'e baktı.
"Bunlar tıbbi haplar mı?"
Su Ming başını salladı ve küçük şişeyi işaret etti. Nasıl kullanılacağını ve etkilerini açıklamaya başladı. Yaşlı adam keskin bir nefes aldı. Yolun yarısına geldiğinde ifadesi anında değişti.
Yaşlı adam hiç tereddüt etmeden sağ elini kaldırdı ve ileri doğru salladı. Hemen Su Ming'in önünde Vahşilerin Tanrısı'nın hayali bir heykeli belirdi. Bu heykel yarı insan yarı canavar Karanlık Dağ Kabilesi'nin heykeliydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...