Bölüm :28

56 21 0
                                    


Neredeyse aynı anda yaşlı alçak bir hırıltı çıkardı, çok sayıda Ayın Kanadı kanlı sisle kaplanmış ve kanlı ayı kaplayan gökyüzüne doğru hücum etti. Sisin içinden hücum ettiler ve Dark Mountain Kabilesi'nin üzerine indiler. Delici çığlıklar dünyadaki tüm seslerin yerini aldı ve kanlı ay gecesindeki tek ses oldu.

Kana bulanmış vahşi hayvanlar kabile üyeleri tarafından havaya fırlatıldı. Daha yere inemeden, kan bulutu gibi görünen Ay'ın Kanatları tarafından hemen çevrelendiler. Ayın Kanatları vahşi hayvanları kaplarken tiz çığlıklar havayı doldurdu. Keskin dişleri vücutlarına saplandı ve anında solmuş cesetlere dönüştüler. Kanları ve hayatları bile Ay'ın Kanatları tarafından yutuldu.

Geriye sadece bir deri bir kemik kalan kurumuş cesetler kalmıştı. Yere düştüler ve ölmeden önce birkaç kez seğirdiler.

Gökyüzündeki sayısız Ay Kanatlarının çoğu, havaya fırlatılan ve aşağıdaki kabileye doğru hücum eden vahşi hayvanları görmezden geldi. Kan çanağı gözleri zulüm ve kana susamışlıkla doluydu. Hedefleri kabiledeki Berserker'lardı.

Çığlıklar, çığlıklar ve öfkeli kükremeler birbirine karışarak Ayın Kanatları'nın çığlıklarıyla yankılanan bir şarkı oluşturdu. Ay ışığının aydınlattığı tuhaf gecede çalmaya başladı.

Ancak tüm kabileyi çevreleyen ateş denizi sağlam bir bariyer gibiydi ve Ayın Kanatları'nın yaklaştığı anda uçup gitmesine neden oluyordu. Sanki evleri yakamayan ateş onlar için öldürücüydü.

"Onları tekrar at!" Yaşlı, ateş denizinin içinden ciddi bir ifadeyle gökyüzüne baktı.

Hemen daha fazla kabile üyesi korkudan kış boyunca sakladıkları vahşi hayvanları atmaya başladı. Sanki onları besliyorlar ve vahşi hayvanları yutmaları için gökyüzündeki Ay'ın Kanatlarına sunuyorlardı.

Zaman yavaş yavaş geçti. Kış boyunca depoladıkları tüm vahşi hayvanlar Ay'ın Kanatları'na yiyecek haline gelip yere düşen solgun cesetlere dönüştüğünde, gökyüzündeki Ay'ın Kanatları büyük gruplar halinde aşağıya dalmaya başladı. kana susamışlık. Sanki ateş denizinin bariyerini aşmak ve gözlerini kırmızıya çeviren Berserker kanının tadını çıkarmak için kabilenin içine inmek istiyorlardı.

Yaşlı sağ elini salladı ve ateş denizi anında dev bir girdaba dönüştü. Yalnızca gökyüzünde Ay'ın Kanatları'na karşı savaşırken yüksek bir gürleme sesiyle dönüyordu. Aynı zamanda kabileden oklar fırladı ve Ay'ın Kanatları'na karşı savaşmak için ateş denizini deldi.

Ancak garip bir hayata sahip olan ve neredeyse ölümsüz olan Ayın Kanatları için bu tür bir hasar onları hiç etkileyemezdi. Çırpılan kanatların sesi ve delici çığlıklar Karanlık Dağ Kabilesi halkını endişelendiriyordu.

Kısa bir süre sonra, birkaç Wings of the Moon ateş denizine hücum etti ve kabilenin içinden geçerek Dark Mountain Kabilesi'nde kaosa neden oldu.

Aynı sahne Dark Dragon Tribe'da da oynanıyordu.

Yalnızca Kara Ejderha Kabilesi tuhaf davranıyordu. Kabile üyelerinin tamamı yere secde ediyor, hareket etmeye cesaret edemiyorlardı. Gökyüzünde Kara Dağ Kabilesi'nin Yaşlısı Bi Tu'nun kolları iki yana açılmıştı. Gökyüzüne doğru garip bir büyü mırıldanmaya başladığında yüzünde gayretli bir bakış vardı.

Etrafında dönen sayısız Ay Kanadı vardı. Ayrıca vücudunda çok sayıda Ayın Kanadı vardı. Keskin dişleri Bi Tu'nun vücuduna girip kanını emdi.

Ancak Bi Tu acı hissini kaybetmiş görünüyordu. Hiçbir şekilde direnmedi. Bunun yerine yüzündeki fanatik bakış daha da güçlendi. Yüzü yavaş yavaş solgunlaşırken, ağzından çıkan tuhaf ilahinin sesi de yükseldi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin