Küçük mağara tuhaftı. Boyutlar hep aynıydı. Yaklaşık 30 metre süründükten sonra Su Ming mağaranın sonunu gördü ve yavaşladı.Dikkatli bir şekilde çıkışa yaklaştı. Bunu gördüğünde bir anlığına şaşkına döndü ve derin bir nefes aldı.
Bir yangın mağarasıydı. Tavandan çok sayıda koni biçimli taş sarkıyordu. Taşların yüzeyi her an düşecekmiş gibi kuru ve çatlaktı. Zemin aslında karanlıktı ama her yere dağılmış kırmızı taşlar vardı ve burayı kahverengi bir renkle aydınlatıyordu. Sıcaklık dışarıdan çok daha güçlüydü.
Çok uzakta olmayan siyah bir iskelet vardı. İskelet yaklaşık 80 ila 90 feet uzunluğundaydı. Su Ming tek bakışta bunun bir piton iskeleti olduğunu anlayabilirdi.
Pitonun kafatasının üzerinde kol kalınlığında bir boynuz vardı. Kornea da siyahtı.
Su Ming daha önce hiç bu kadar uzun bir piton görmemişti ama yaşlılardan uzun zaman önce Kara Ejderha Dağı'nda bir tür piton olduğunu duymuştu. İnanılmaz derecede vahşiydi. Bu tür pitonun kafasında bir boynuz vardı ve Boynuzlu Python olarak biliniyordu. Bu boynuzun keskinliği genellikle kabileye sunulmak üzere bir hazine olarak kullanılıyordu.
Karanlık Dağ Kabilesinde Boynuzlu Piton'un boynuzu vardı. Bu, nesiller boyu kabile liderleri tarafından aktarılan bir öğeydi.
'Boynuzlu Piton olabilir mi?' Pitonun iskeletine, ardından içinde bulunduğu küçük mağaraya baktı. Bir cevabı vardı.
Su Ming sessizce arkasındaki sepetten bir bitki çıkardı ve aşağı doğru fırlattı.
Bitki aşağıya doğru süzüldü. Yere değdiğinde cızırtılı bir ses çıkardı. Yaklaşık 15 dakika sonra yavaş yavaş solmaya başladı. Birkaç kez daha deneyerek zeminin sıcaklığının düşük olmadığını doğruladı ancak kırmızı taşlara dokunmadığı sürece buna bir süre daha dayanabilirdi.
Xiao Hong sabırsızlanmaya başlamıştı. Eğer buranın tehlikeli olduğunu bilmeseydi uzun zaman önce aşağı atlardı.
Su Ming dikkatlice dışarı çıktı ve aşağı atladı. Ayakları yere değdiğinde ayaklarından cızırtı sesleri geliyordu. Ayaklarından tüm vücuduna bir sıcaklık dalgası yayıldı ama kısa bir süreliğine ayaklarını yakmadı.
Xiao Hong ateş mağarasına girdiğinde hemen terden sırılsıklam oldu. Uzun süre düşündükten sonra küçük mağaraya döndü ve girmeyi reddetti. Bunun yerine bir yerde oynamak için ayrıldı.
Su Ming onu ikna etmeye çalışmadı. Sepeti sırtında taşıdı ve hızla ileri doğru yürüdü. Buranın Kara Alev Dağı'nın iç kısımlarına bağlı olduğunu tahmin etti. Belki şifalı otları söndürmek için uygun bir yer vardı.
Su Ming kendini boş bir alanda bulmadan önce çok fazla yürümedi. Bunun nereye vardığını bilmiyordu. Yerde bazı çukurlar vardı ve orada sıcaklık çok daha güçlüydü. Su Ming ayaklarının altındaki sıcaklığı bile hissedebiliyordu.
Bir an tereddüt etti. Ayağını kaldırıp aşağı inmek üzereyken aniden bir ısı dalgası patladı ve Su Ming'in şaşkınlıkla bağırmasına ve geri çekilmesine neden oldu. Gözbebekleri küçüldü. Önünde yerdeki bir çukurdan kol büyüklüğünde bir alevin çıktığını ve anında tüm mağarayı ateşli bir ışıkla aydınlattığını gördü.
Su Ming derin bir nefes aldı ve bir kez daha geri çekildi. Çukurun girişine vardığında dikkatini oraya odakladı. Alevler yavaş yavaş kaybolmadan önce bir saat boyunca ona baktı. Ancak çok geçmeden başka bir çukur yeniden alevler içinde kaldı.
Tekrar tekrar devam ettiler.
"Ateş..." Su Ming çukurlara baktı ve gözlerinde hoş bir sürprizle birlikte yavaşça parlak bir ışık belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...