Bölüm :39

50 20 0
                                    


Su Ming sağ elini salladığı anda, gökyüzündeki başlangıçta soluk olan hilal aniden parlak gümüş bir ışık yaydı. Gümüş ışığı başka kimse göremiyordu, yalnızca Su Ming açıkça görebiliyordu.

Gümüş ışık gökten indi. Su Ming elini salladığı an önündeki gökyüzünün ve dünyanın çarpık olduğunu gördü. Kısa bir süre sonra, onun tarafından aydan çağrılmış gibi görünen ay ışığı parlak bir şekilde parladı. Havada uğultu sesleri çınlıyordu. Su Ming'in önündeki büyük bir grup dağ kayası büyük miktarda şarapnele bölündü ve yere düştü. Şarapnel parçalarının bir kısmı dağdaki dereye bile düştü. Şarapnelin yankısı uzun süre havada kaldı.

Su Ming gözlerini genişletti ve derin bir nefes aldı. Sağ eline şaşkınlıkla baktı ve ancak uzun bir süre sonra tepki verdi. Aniden başını kaldırıp gökyüzüne baktı. Ay çoktan kaybolmuş, güneş doğmuştu. Bütün dünya ışıkla kaplanmıştı.

"Yani... bu Ateş Savaşçısı Sanatı... Ama bu Sanat ayla ilgili ama ateşe dair hiçbir iz yok. Neden?" Su Ming mırıldandı. Kalbi göğsüne karşı yarıştı. Sağ eliyle ay ışığının gücünü çağırdığı anda, bunda anlayamadığı bir tuhaflık vardı. Ancak içindeki keskinlik Su Ming'in kalbinin çarpmasına neden oldu.

Sağ elini yumruk haline getirdi. Gözleri parladı ve yanındaki büyük kayaya bir yumruk attı. Vücudundaki Qi dolaştı ve 25 kan damarı birbiriyle kesişti. Yumruğu büyük kayaya dokunduğu anda havada boğuk bir ses çınladı. Büyük kayanın üzerinde çatlaklar oluştu. Aynı zamanda Su Ming'in sağ eline ve vücuduna güçlü bir geri tepme yükseldi, ancak bu Qi'nin dolaşımı tarafından engellendi.

Su Ming bir adım geri attı ve üzerinde çatlaklar olan büyük kayaya baktı. Gözleri heyecanla doluydu.

'Kan Katılaşma Alemi'nin dördüncü seviyesindeki gücümle, yalnızca bu kayayı çatlatabilirim... Ruh Emici Sanatını kullanırsam ve doğru canavarın ruhunu bulursam, bu kayayı parçalayabilirim... Ama bu zaten tüm gücüm. Ay ışığının ince kısmıyla karşılaştırıldığında hala çok büyük bir fark var.

'Bu ay ışığı şeridi zaten çok güçlü. Daha fazlası varsa...' Su Ming derin bir nefes aldı ve gülmeye başladı. İnanılmaz derecede mutlu görünüyordu. Kendisindeki değişiklikleri ve bedenindeki gücü hissedebiliyordu. O ayrıca... ayın gelişini sabırsızlıkla bekliyordu.

'Ayın gücünün yalnızca geceleri kullanılabilmesi çok yazık.' Su Ming bir anlığına sessiz kaldı ve ardından dönüp mağaraya geri döndü.

Su Ming hayatında ilk kez gecenin gelişini sabırsızlıkla bekliyordu. Bazen başını kaldırıp deliklerden gökyüzüne bakardı. Sanki gün inanılmaz derecede yavaş geçiyormuş gibi hissediyordu. Yavaş yavaş gökyüzü yeniden kararmaya başladı. Ay ışığı yerde parladığı anda Su Ming heyecanını bastırdı ve aya baktı. Derin bir nefes verdi ve gözlerinde parlak bir ışık belirdi.

Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın heykelinden aldığı mirastan Su Ming, Kan Katılaştırma Alemi'nin beşinci seviyesine veya daha yükseğine ulaştığında, nesilden nesile aktarılan inanılmaz derecede güçlü iki Vahşi Savaş Sanatını kullanabileceğini açıkça biliyordu. yüzlerce yıl önceki orta büyüklükteki Karanlık Dağ Kabilesinden!

Kara Kan Tozu ve Üç Kötülüğün İnfazı!

Kara Kan Tozu, vücudunda bir damla Vahşi Kan toplanarak oluşturuldu ve bu onun anında şok edici miktarda güç salmasını sağladı. Üç Kötülüğün İnfazına gelince, Su Ming bunu her düşündüğünde kalbi heyecanla çarpıyordu.

Bunların arasında Kara Kan Tozu'nun kullanılması için en az elli kan damarı gerekiyordu. Üç Kötülüğün İnfazı daha da zordu. Yalnızca 200 kan damarını tezahür ettirmiş olanlar Tek Kötülüğün İnfazını kullanabilirdi!

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin