Kırmızı ışık onun yanında parladı ve iz bırakmadan kayboldu.Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri titredi. Yanında kalan kabile üyesi de titriyordu. Birbirlerine baktılar ve birbirlerinin gözlerindeki korkuyu gördüler. Diğerinin insan mı yoksa canavar mı olduğunu hâlâ anlayamıyorlardı ama kırmızı ışığın arkasında uçuşan sayısız iplik onlara saç oldukları yanılsamasını veriyordu.
"Kim o?! Sen kimsin?! Çıkmak! "Kara Dağ Kabilesinden geri kalan kabile üyesi hemen kükredi.
Kara Dağ Kabilesi'nin kabile üyesi kükrediğinde kabile liderinin yüzü solgunlaştı. Sağ elini kaldırıp göğsüne bastırdı. Bir anda vücudundan kan kırmızısı bir ışık çıktı. Yaralı olmasına rağmen geçici bir Qi artışı karşılığında yaralarını görmezden geldi. Bununla birlikte kavga etmedi, bunun yerine son hızla ormana doğru hücum etti. Bir anda ormanın karanlığında kayboldu.
Kara Dağ Kabilesinden geri kalan kabile üyesi tam dönüp kükreyerek kaçmak üzereydi ama o anda vücudu titredi. Aniden kırmızı bir ışık huzmesi belirdi ve vücudunun etrafında bir kez daire çizdikten sonra arkasında duran Su Ming'e dönüştü.
Kabile üyesinin ağzının kenarından kan damlıyordu. Bütün vücudu acı içindeydi. Onu bağlayan ve etine derinlemesine saplanan ay ışığının iplikleri vardı. Sıklaştıkça, ölümün üzerine yaklaştığını hissedebiliyordu. O sırada arkasından gelen nefes sesini duyabiliyordu. Kendisini dehşete düşüren gizemli varlığın kim olduğunu görmek için başını çevirmek isteyerek mücadele etti.
Ancak başını geriye çeviremedi. Vücudu titredi ve parçalara ayrıldı.
Su Ming sert bir şekilde nefes aldı. Kabile göç etmeye başladığından beri aralıksız savaşıyordu. Vücudundaki gizli yaralar onun tarafından defalarca bastırılmıştı. Eğer bedeni ay ışığı altında yavaş yavaş toparlanamasaydı, uzun zaman önce yere yığılırdı.
O gece ay dolunaydı. Ay ışığındaki gizemli güç zirveye ulaşmıştı ve Su Ming'in kanının kaynıyormuş gibi hissetmesine neden olmuştu. Bu onun daha uzun süre dayanmasını sağladı, vücudundaki tüm gizli yaraları bastırmasına ve cinayetini tamamlamasına olanak sağladı.
Üç kafayı elinde tuttu ve sakin bir şekilde ileri doğru yürürken uzaktaki ormana baktı.
"Geri kalan tek kişi sensin, Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri. O kadar yüksek bir statüye sahipsin ki muhteşem bir ölümle ölmene izin vereceğim. Ama önce hızlı koşmalı ve takviye kuvvetlerini bulmalısın." Su Ming dudaklarını yaladı ve bir anda ileri atıldı, arkasından sürüklenen sayısız ay ışığı şeridiyle birlikte ileri doğru atılan kırmızı bir yay haline geldi.
Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri kırk yaşlarında bir adamdı. Kabilede yüksek bir statüye sahipti. Yaşlı ve Bi Su'nun yanı sıra kabilede en yüksek statüye sahip bir sonraki kişiydi. Çok sayıda kabile üyesini getirmeli ve Karanlık Dağ Kabilesi üyelerinin hayatlarını vahşice toplamalıydı. Karanlık Dağ Kabilesi'nin tutsaklarından hemen önce Karanlık Dağ Kabilesi'nin kadınlarından hoşlanmalıydı. Onlar ağlayıp mücadele ederken o da içer, çılgınca güler ve onları perişan ederdi. Daha sonra kendine çılgın bir zevk vermek için öfkeli Karanlık Dağ Kabilesi üyelerinin kafalarını koparırdı.
Bu onun arzusuydu. Karanlık Dağ kabilesi üyelerini işgal ettiğinde kabile liderinin dileği buydu. Onun dileği olan Dark Mountain Kabilesi üyesi vardı. ve Dağ Kabilesi üyesi. ve o. Dağ'daki kabile üyesinin. Kara Kabile'nin Kabile lideri.
Ancak şu anda son derece üzgün bir durumdaydı. Vücudu yaralanmıştı, kanla kaplıydı ve savaşma isteğini kaybetmişti. Önce Dark Mountain'ın direnişi karşısında şok oldu, ardından Nan Song tarafından yaralandı. Daha sonra kaçarken aklı başına geldi. O kabus gibi gizemle karşılaştığında tam yaralarını iyileştirmek ve kovalamak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...