Bölüm:130

18 7 0
                                    


Zaman çok önemliydi. Xuan Lun istediği zaman ayrılabilir ve geri dönebilirdi. Tüm tahminleri ve analizleri her zaman yanlış çıkacaktı. He Feng'in olayını yaşadıktan sonra Su Ming, entrika konusunda deneyimli entrikacılarla arasında büyük bir fark olduğunu kabul etmek zorundaydı.

Bazen, dünyadaki bazı şeyler, sadece sizin yapabileceğinizi düşünmeniz yüzünden yapılamayabilir.

Bilincini kaybetmiş He Feng'i kollarında taşıdı ve ileri doğru hücum ederken miasmanın istilasına karşı savaşmak için Qi'sini yağmur ormanında dolaştırdı. Gökyüzü yavaş yavaş aydınlandığında, Su Ming en yetenekli olduğu hızla yağmur ormanının derinliklerine girmişti bile.

Oradaki ağaçlar kalın ve yapraklar genişti. O kadar yoğunlardı ki, sabah olsa bile, güneş ışığı yoğun yapraklar tarafından dağıtılırdı ve bu da yağmur ormanının çoğunlukla karanlık olmasına neden olurdu.

Yağmur ormanının daha derin kısımları daha nemli olduğundan, miasma çok daha yoğundu ve bu da garip yaratıkların ve böceklerin sayısının artmasına neden oldu. Su Ming, çamurda hareket eden pitonlara benzeyen kırkayaklar gördü. Görülmesi şok edici bir manzaraydı.

Ayrıca, tatlı bir koku yayan oldukça fazla sayıda garip çiçek ve ot vardı. Ancak bir kişi bu kokunun birkaç nefesini dikkatsizce içine çekerse, sanki organlarını kusacakmış gibi hissederdi. Bu tatlı koku garip bir şeye dönüştü.

Güneş dışarıdaki dünyada parlak bir şekilde parladığında öğle vaktiydi. Su Ming yağmur ormanında ilerlerken tarif edilemeyecek kadar hoş bir şarkı duydu. Şarkının güzel bir melodisi vardı, genç bir kızın yumuşak mırıltıları gibi, duyan herkesin sarhoş olmasına neden oluyordu.

Su Ming sürekli tetikte olmasaydı ve vücudundaki Qi her zaman dolaşımda olmasaydı, çok hızlı bir şekilde uyanırdı. Aksi takdirde, sonuçları hayal edilemez olurdu. Uyandığında, yüzlerce metre ötede çürüyen bir ağaca doğru yürüdüğünü gördü. Ağacın üzerinde beyaz bir kuş vardı ve arkasında parlak beş renkli bir ışık vardı. Ancak beş renkli ışığın altında, korkunç, korkunç bir ağız vardı.

Su Ming yürürken şok olmuştu. Daha önce hiç görmediği çok fazla şey gördü. Alacakaranlık bir kez daha çöktüğünde, Su Ming'in önünde bir dağ sırası belirdi. Sıra dağın arkasında hala bir yağmur ormanı vardı. Yağmur ormanının en derin kısmının ne kadar uzakta olduğunu bilmiyordu.

Ancak Su Ming ilerlemeye devam etmeye cesaret edemedi. Dağ sırasının arkasındaki yağmur ormanında çok sayıda korkutucu şey olmalıydı. Bunlar şu anki gücüyle savaşabileceği şeyler değildi.

Gözlerinde bir ışıltıyla Su Ming, He Feng'i de yanına alarak yağmur ormanının içindeki dağ sırasındaki doğal bir çatlağı seçti ve içine doğru süründü.

Burası başlangıçta vahşi hayvanların dinlenme yeriydi. Mağarada dökülmüş deriler vardı ve onlardan hafif bir koku geliyordu. Su Ming bakışlarını mağaranın üzerinde gezdirdi ve bunun bir pitonun dinlenme yeri olduğundan emin oldu.

"Pitonun derisi kuru ve buradaki koku çok hafif. Bu piton muhtemelen uzun zamandır geri dönmedi. Belki de dışarıda ölmüştür." Su Ming bir anlık düşünceli sessizliğe gömüldü. He Feng'i yere bıraktıktan sonra, dökülen yılan derilerini mağaranın girişine yığdı, bölgedeki garip bitkilerin, hayvanların ve böceklerin gereksiz müdahalesinden kaçınmak için onlardan gelen kokuyu kullandı.

Su Ming tüm bunları bitirdiğinde hala biraz gergindi, ama dikkatlice düşündüğünde, yavaşça rahatladı. Bu yer, Xuan Lun ve He Feng'in savaştığı yerden çok uzaktaydı. Xuan Lun'un onu bulma olasılığı yüksek değildi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin