Bölüm:133

15 6 0
                                    


Kırkayağın leşinin öldükten sonra eridiğini gördü. Etrafındaki kırmızı çayır garip bir şekilde kıvrandı ve kısa sürede, sanki kırkayağın leşini emiyormuş gibi, Su Ming'in gözleri önünde eridi ve kayboldu.

Su Ming bunu gördüğünde şok oldu, ancak 100 feetlik alanda herhangi bir tehlike hissetmedi. Bunun yerine, tüm vücudunda sıcak ve rahat bir his hissetti. Hatta, 100 feetlik alanın tamamen kendisine ait olduğunu bile hissetti.

Bu duyguyu tam olarak tarif edemiyordu ama Su Ming kendini güvende hissediyordu.

Sessizce, bacak bacak üstüne atarak oturdu ve baygın He Feng'e baktı. Bu kişi çayırda olabilirdi, ancak erime belirtisi göstermiyordu.

'Yoksa sadece ölü şeyleri mi eritebiliyor?' Su Ming çenesini okşadı ve maskeli adamın görüntüsü kafasında belirdi.

'Taktığı maske He Feng'in çantasındaki maskeyle aynıydı, ama ikisi arasında bir fark olduğunu hissediyorum... He Feng bir keresinde Han Dağ Kabilesi'nin atasının bir Berserker olmadığını ve geçmişinin gizemli olduğunu söylemişti. Ayrıca He Feng'in vücudunda bu iki eşyayı buldum. Acaba... maskeyi takan kişi He Feng'in atası olabilir mi..?' Su Ming bunu düşündü, ama hiçbir şey anlayamıyordu. Yavaş yavaş düşünmeyi bıraktı ve sakin bir şekilde oturdu. Dağ Ruhu'nu çıkardı ve Qi'sinin gücünü artırmak için yuttu.

Zaman su gibi akıp geçti, göz açıp kapayıncaya kadar üç ay geçti.

Bu üç ay boyunca Su Ming dışarıdaki dünyanın dört kez titrediğini hissetti. Xuan Lun'un şüpheleri nedeniyle onu aramaya başladığı açıktı. Ancak bu dört titreme ilk iki ay boyunca gerçekleşti. Son ay boyunca dışarıdaki dünya sessizdi.

Belki de Xuan Lun'un bu üç ay boyunca içinde bulunduğu tehlike yüzünden, Su Ming'in eğitim hızı oldukça arttı. Artık vücudunda 291 kan damarı vardı. Kan Katılaştırma Aleminin sekizinci seviyesine ulaşmak için gereken 399'dan sadece 100 kan damarı daha uzaktaydı.

Ancak o anda Su Ming, Mountain Spirit'te bir kusur fark etti. Hapı ne kadar uzun süre yerse, o kadar zayıfladı. Çok geçmeden, artık onun üzerinde hiçbir etkisi olmayacaktı.

Su Ming bu konuda kendini çaresiz hissetmiş olabilir ama anlayabiliyordu. Hapı yemeye devam ederse, yeterli zamanı olduğu sürece istediği kadar kan damarı artırabilirdi.

"Dağ Ruhu'nun etkilerinin azalma hızına bakılırsa, Kan Katılaştırma Diyarı'nın sekizinci seviyesine ulaştığımda hap tamamen etkisiz olmalı." Su Ming, dağ mağarasındaki kırmızı otların 100 metrelik yarıçapında oturuyordu ve kendi kendine mırıldanırken kan damarlarının dolaşımını hissediyordu.

'South Asunder'ın etkilerinin hala orada olması iyi bir şey. Yaralarımı iyileştirmek için kullanabilirim... Eğitimime gelince, Mountain Spirit olmadan gerçekten eğitim alamayacağımı mı düşünüyorsun?!' Su Ming'in yüzünde kararlı bir ifade belirdi.

"Hala iki damla Berserker Kanım var... Onun dışında, bir de Kan Yanması var!" Kanın yanışını hatırladığında, Su Ming derin bir nefes aldı. Bu Sanatın eğitimi inanılmaz derecede zordu ve süreç acı vericiydi. Katlanılması zordu.

'Dördüncü yakmanın getirdiği güç, Ay Kanatları'nın ortaya çıkması için kullanıldı. Kan damarlarım artmadı... Beşinci yakmaya gelince, Güney Sabah Ülkesi'nde dikkatli olmalıyım. Buralarda çok sayıda güçlü Berserker var. Eğer keşfedilirsem, başım belaya girer.' Su Ming başını kaldırdı ve dağ mağarasının girişine baktı ve yüzünde soğuk bir ifade belirdi.

'Xuan Lun, çoktan gittin mi bilmiyorum ya da yağmur ormanının dışında bekleyecek sabrın var mı. Burada olup olmaman önemli değil, ben burada kalacağım.'

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin