Su Ming'in gözlerinde zeka ve ışık vardı. Ay ışığının aydınlattığı gecede, dağda hiç kimse bir santim bile kıpırdamayınca, dağın tepesinden gelen güçlü baskıyla karşılaştı ve ayaklarını kaldırdı, ardından adım adım ileri doğru yürüdü.80. adım, 81., 82....
Dağın baskısı gündüze kıyasla geceleri çok daha güçlüydü ve Su Ming ne kadar yükseğe çıkarsa baskı da o kadar şok edici hale geliyordu. Ancak bunun nedeni tam olarak mehtaplı bir gece olmasıydı, Su Ming'e ait mehtaplı bir geceydi. İlerledikçe gökyüzündeki ay parlak bir ışıkla parlıyordu. Bunda tuhaf bir şey yok gibi görünüyordu ama kimsenin fark edemediği bir ay ışığı gökyüzünden inip Su Ming'in bedenine karışarak gözlerindeki ayın soluk gölgesinin yavaş yavaş netleşmesine neden oluyordu.
Soğuk hava şeritleri Su Ming'in vücudundan geçerek hızının artmasına neden oldu. 87., 88., 93.... Çok geçmeden Su Ming 99. basamağa ulaştı.
Sağ ayağı merdivenlere düştüğü anda Su Ming'in tüm vücudu titredi. Sıcak Qi dalgaları vücudunun içinde patladı ve vücudunun hafifçe titremesine neden oldu. Bir anda vücudunda 52 kan damarı belirdi. Bu 52 kan damarı sanki garip bir resim oluşturuyormuş gibi bükülmeye başladı.
Su Ming durdu ve gökyüzüne doğru alçak bir kükreme çıkardı. Kükremesi yüksek değildi ve sadece havada yankılanıyordu. Aniden vücudunda 53. kan damarı belirdi!
Bu kan damarının ortaya çıkışı, Su Ming'in Kan Katılaşma Aleminin dördüncü seviyesini geçip beşinci seviyeye girdiği anlamına geliyordu!
Vücudunun içinden gök gürültüsünü andıran boğuk bir ses geldi. Havada yankılandı ve bir dizi gürleme sesine dönüştü. Ses, vücudunun her iki yanındaki siyah sis tarafından yutulmuş ve bilinmeyen bir yere gitmiş gibiydi.
Su Ming, Kan Katılaşma Aleminin dördüncü seviyesini geçip beşinci seviyeye girdiği anda, kendisinden çok da uzak olmayan başka bir yolda felçli bir şekilde oturan Chen Chong dinlenmeye hazırlanırken kendi kendine mırıldandı. Aniden vücudu titredi ve içgüdüsel olarak başını çevirip yanındaki siyah sise baktı. Kulaklarında boğuk bir uğultu yankılanıyordu. Bu sese aşinaydı!
"Bu... Bu... Lanet olsun, biri buradan mı içeri girdi?!" Chen Chong bir anlığına şaşkına döndü. Gözleri inanmazlıkla doluydu ve yüzündeki kaslar titriyordu. Duruşmaların ilk turu sırasında kimsenin içeri girdiğini hiç duymamıştı. Bu ilk seferdi!
Gözlerini sertçe ovuşturdu ve bir şeylerin ters gittiğini hissetti. Hızla kulaklarını ovuşturdu ve dikkatle dinlemek için başını eğdi. Kulaklarının birkaç kez garip bir şekilde hareket ettiğini gördü ve anında kırmızıya döndü.
Chen Chong, gençliğinden beri doğuştan gelen bir yetenekle doğmuştu. Kulakları en güçlüydü. Çok uzakta olsa ve başkaları hiçbir şey duyamasa bile, o açıkça duyabiliyordu.
Küçüklüğünden beri bu işte iyiydi. Artık yetişimi arttığı ve daha da güçlendiği için kendisiyle oldukça gurur duyuyordu.
Dinlerken Chen Chong'un yüzünde öfkenin yanı sıra acı da belirdi.
"Fudge! Bu nasıl bir şans? O aslında burada bir gelişim üssü atılımı yaptı!! Tanrım, neden böyle bir şeyle karşılaşamıyorum..? "Chen Chong oldukça kıskanç görünerek uzun bir iç çekti.
Doğuştan gelen yeteneği sayesinde boğuk patlamayı duyabilen Chen Chong'un yanı sıra diğerlerinin çoğu duyamadı. Sadece Su Ming'e çok yakın oturan Kara Dağ Kabilesinden Bi Su aniden gözlerini açtı. Arkasındaki sise bakmak için döndüğünde yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...