Bölüm :53

49 17 0
                                    


Çok geçmeden Karanlık Dağ Kabilesi dışındaki diğer kabilelerden de birçok insan geldi. Bu insanlar ya kabileleriyle birlikte geldiler ya da yalnız geldiler.

Yavaş yavaş sahadaki insan sayısı arttı. Kalabalıktan tartışma sesleri duyuluyordu. Çok canlıydı.

Sonuçta bu tür büyük törenler yalnızca birkaç yılda bir gerçekleşirdi. Bu seferki kişi sayısı önceki yıllara göre çok daha fazlaydı.

Su Ming, etrafta çok sayıda insanın olmasından faydalandı ve onu bırakmayı reddeden yaşlı adamdan kaçınmak için hızla kalabalığa doğru yürüdü. Yaşlı adamın sağanak sözleri Su Ming'in başını ağrıttı. Ondan kaçındığında yaşlı adamın kalabalığın arasından etrafına baktığını gördü. Yaşlı adam tarafından görülmek istemediği için hızla vücudunu indirdi.

Orada bir sürü insan olabilirdi ama Su Ming hiçbirini tanımıyordu. Kalabalığın içinde durduğunda çok normal görünüyordu. Kimse ona fazla dikkat etmezdi. Çok normal görünüyordu.

Gerçekte bu sadece Su Ming değildi. Kalabalığın içinde Rüzgar Akımı Kabilesinden insanların yanı sıra diğer kabilelerden de birçok aday vardı. Aynı zamanda birçoğu için bu ilk seferdi.

"Bakın, bu Wu Sen! Onun Wind Stream Kabilesinden bir dahi olduğunu duydum. "

"Chen Chong değil mi bu? Adı çok iyi biliniyor. Adını daha önce duymuştum ama onu ilk kez görüyorum. Onun böyle olmasını beklemiyordum ama kesinlikle öyle olduğunu düşünüyorum." heybetli bir varlık."

"Dark Mountain Kabilesinden Bei Ling'i gördün mü? Onun sıradan bir insan olmadığını duydum. Önceki testte ilk 50'ye girmişti. Onunla arkadaş olabilirsek bu bizim için iyi olur. Gittiğimizde Kabileye döndüğümüzde birçok kişinin kıskanacağı biziz."

Su Ming'in etrafındakiler de kendi aralarında tartışmaya başladılar. Çoğu kıskanç görünüyordu.

"Bu bizim şansımız olabilir. Eğer Wu Sen ya da Chen Chong bizden hoşlanır ve onları takip etmeyi seçerse, o zaman kabiledeki yerimiz farklı olacaktır."

"Heh, aynı fikre sahip bir sürü insan var. Etrafında onlarla konuşmak isteyen bir sürü insan olduğunu görmüyor musun? Neden biz de denemiyoruz? Evlat, burada yalnızsın. Bu senin de buraya ilk gelişin olmalı, değil mi? "Su Ming'in yanında dürüst yüzlü bir genç adam vardı ve ona gülümsedi.

Su Ming kibarca gülümsedi ve genç adamla bir süre sohbet etti.

"Kardeşim, henüz herkes burada değil ama ilk aşama başlamak üzere gibi görünüyor. Neden Chen Chong'un evine gidip onunla konuşmuyoruz? Siz ne dersiniz? Genç adam hızlıca "Hadi birlikte gidelim, yoksa yalnız kalırsak bizi görmezden gelebilirler" dedi ve Su Ming'i ve yanındakileri ikna etmeye çalıştı.

"Wu Sen'in şu kasvetli ifadesine bakın. Kötü bir ruh halinde olmalı. Onu kışkırtmayalım. Bu Chen Chong çok açık sözlü görünüyor. Onunla geçinilmesi kolay biri olmalı." Genç adamın sözleri çevredekileri duygulandırdı. Sonunda yedi veya sekiz kişi Chen Chong'un olduğu yere doğru yürüdü.

Su Ming başlangıçta gitmek istemiyordu ama coşkulu genç adam tarafından sürüklenince kalabalığı takip etti.

Tam ileri doğru ilerlerken meydanın dışındaki alan yeniden bozularak herkesin dikkatini çekti. Alan bozuldukça beş kişi içeri girdi. Beş kişinin lideri kırklı yaşlarında gibi görünen iri yapılı bir adamdı. Kaba kenevir kıyafetler giymişti ve son derece kaslı görünüyordu. Vücudunun etrafında şok edici bir Qi ve kan dolaşımı hissi vardı.

Yüzünde, sol kaşından ağzının sağ köşesine kadar çapraz olarak uzanan, onu son derece uğursuz ve korkunç gösteren belirgin bir yara izi vardı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin