Orta yaşlı adamın sözleri keskindi ve sessiz dağda yankılanıyordu. Yanındaki Aşkınlık Diyarı'ndaki kısa adam her zamanki gibi sakin görünüyordu, ancak dudaklarında bir gülümseme izi vardı.Diğerleri onu duymamış gibi görünüyordu. Hepsi sessiz kaldı. Mavi cübbeli yaşlı adama gelince, sanki tüm bunları umursamıyormuş gibi gözleri hâlâ kapalıydı.
Çevrelenen iki kişi Su Ming'in tahmin ettiği gibiydi. Onlar Tranquil East Kabilesi'nin üyeleri değillerdi, Han Dağı'nın tüneline giren üçüncü grup insanların misafirleriydiler.
Bunlardan biri kızıl saçlı yaşlı bir adamdı, diğeri ise otuzlu yaşlarında genç bir adamdı. Yüzleri sakindi ve bu konuya bir bakış bile atmıyorlardı.
"Muhafız Şefi, onun hangi niteliklere sahip olmasını istersiniz? "Ben, Fang Shen, bu niteliklere sahibim!" dedi Sakin Doğu Kabilesi'nin kabile lideri yavaşça.
Orta yaşlı adam hala Su Ming'e bakmıyordu. Bunun yerine, Fang Shen'e baktı ve karanlık bir şekilde konuştu. "Kabile lideri olarak, onun Sakin Doğu Kabilesi'ne karşı kötü niyetinin olmadığına inanıyorum, ancak Han Dağı tüneline girebilecek kişi sayısı sınırlıdır. Görünüşü nedeniyle, Zhou Yue artık üçünden biri değil. Zhou Yue'den daha güçlü olduğunu kanıtlayabilirse, o zaman buna razı olurum."
Aslında Fang Shen'in konuşmasını bile beklemeden alçak bir homurtu çıkardı.
"Zhou Yue, eğer bu kişiyi yenebilirsen, o zaman kimse seni tünele girmekten alıkoyamaz."
Orta yaşlı adam konuşmasını bitirdiği anda, dağın tepesindeki platformun diğer ucundan uzun bir kahkaha sesi geldi. Kısa süre sonra, sis dağılırken, yaklaşık üç metre boyunda bir adam merdivenlerin diğer ucundan çıktı. O adam giyinik değildi, güçlü bedenini ortaya koyuyordu. Yüzü çirkindi ve vahşi bir gülümsemeyle onlara doğru yürüdü.
Yaklaştıkça, ondan büyük bir Qi varlığı yükseldi ve etraflarındaki sisin büyük bir kısmının dağılmasına neden oldu. Görünüşü, Sakin Doğu Kabilesi'nin kabile liderinin kaşlarını çatmasına neden oldu.
Hatta çemberin içinde bağdaş kurmuş oturan iki misafir bile gözlerini açıp yanlarına gelen iri yarı adama ciddi ciddi baktılar.
Adamın ayakları yere değdi ve çarpma sesleri çıkardı. Oraya vardığında, Transcendence Realm'deki gülümseyen kısa adamın yanında durdu. Yumruğunu avucuna aldı ve mavi cübbeli yaşlı adama doğru eğildi. Sesi bir gelgit dalgası gibiydi.
"Zhou Yue, Yaşlıyı, Savaş Şefini ve Muhafızların Başını selamlıyor." Adam konuşurken, Aşkınlık Alemindeki kısa boylu adama ve kırmızı cübbeli orta yaşlı adama doğru da eğildi.
Mavi cübbeli yaşlı adam gözlerini kapalı tutuyor ve onu görmezden geliyordu.
Ancak, Zhou Yue buna hiç aldırmadı. Adamın kim olduğunu biliyordu. Eğer Sakin Doğu Kabilesi'nin Yaşlısı gerçekten gözlerini açıp ona başını sallarsa, adam kesinlikle bu iyilikten etkilenecekti.
"Zhou Yue, senin yerini alan kişi bu. Git ve ona karşı savaş." Sakin Doğu Muhafızları Başkanı, kırmızı cübbeli orta yaşlı adam, karanlık bir şekilde konuştu ve Su Ming'i işaret etti.
"Muhafızların Lord Başkanı, gücümü kontrol edemeyebilirim. Eğer onu yanlışlıkla öldürürsem..." Zhou Yue'nin gözlerinde katil bir ışıltı belirdi. Su Ming'e dik dik baktı ve sanki bir cesede bakıyormuş gibi vahşice güldü.
"Sorun değil. Kabile liderinin buna aldırmayacağına inanıyorum. Sonuçta, savaşırken cesetleri görmezsek gerçeği söyleyemeyiz." Konuşan kişi kırmızı cübbeli orta yaşlı adam değil, Transcendence Realm'in kısa boylu Savaş Şefiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...