Su Ming'in kabileye dönmesinden sonraki üçüncü sabah grup, yaşlıların liderleri olduğu Vahşi Uyanış'ın düzenlendiği kabilenin merkezinde toplandı. Yaşlı adam hâlâ kaba cübbesini giyiyordu. Beyaz saçları birçok örgüyle örülmüştü ve keyfi yerinde görünüyordu. Bakışları Bei Ling, Lei Chen, Su Ming ve Su Ming ile aynı yaştaki bir kıza düştü.Kızın adı Wu La'ydı. Vahşi Uyanış sırasında bir Vahşi Vücuda sahip olduğu bulundu. Birkaç ay geçmişti ve Kan Katılaşma Aleminin ikinci seviyesinin zirvesine ulaşmıştı. On birinci kan damarını istediği zaman ortaya çıkarabilir ve Kan Katılaşma Bölgesinin üçüncü seviyesinde bir Vahşi olabilir.
Yaşlı adamın arkasında duran iki kişi daha vardı. Bunlardan biri, aynı zamanda Bei Ling'in babası olan kabilenin Muhafız Şefiydi. Güçlü bedeni demir bir kule gibiydi ve parlak gözlerinde nezaket vardı.
Diğer kişi ise yüzünde soğuk bir ifade olan ve az konuşan bir adam gibi görünen av ekibinin şefi Shan Hen'di. Giydiği canavar derisi onu daha da cesur gösteriyordu. Hiçbir zaman fazla konuşmayı sevmemişti ama kabiledeki Berserker'ların çoğu ona büyük saygı duyuyordu. Ayrıca av ekibi kabilenin ana koruyucusu ve ana besin kaynağıydı, bu yüzden kabilede çok yüksek bir konuma sahipti.
"Dark Mountain Tribe küçüktür ve Wind Stream Tribe ile karşılaştırılamaz. Bu yüzden bir saygı biçimi olarak Wind Stream Tribe'a birkaç yılda bir hürmetimizi sunmak zorundayız. "Geçmişte gitmemiştim ama bu yıl bizzat gideceğim. "Karanlık Dağ Kabilesi'nin yanı sıra, Kara Ejderha Kabilesi, Kara Dağ Kabilesi ve daha uzaktaki diğer birkaç küçük kabile de Rüzgar Akımı Kabilesi'nde toplanacak.
"İşte bu yüzden bu gezi hepiniz için bir sınav. Diğer kabilelerden birçok akranınızla yüzleşmek zorunda kalacaksınız. Öne çıkıp çıkamayacağınız ve Dark Mountain Kabilesi'nin adını utandırmayacağınız size bağlı olacak.
"Hepinizi seçtim çünkü siz Dark Mountain Kabilesi'ndeki en iyilerin en iyisisiniz. Biraz bilgi edinebilirseniz, bunun gelecekte size çok faydası olacaktır.
"Aranızda Bei Ling iki kez katıldı. Bazı ayrıntıları biliyor. Ona sorabilirsiniz," dedi yaşlı yavaşça. Boğuk sesi havada yankılanıyordu.
Bei Ling alçak sesle kabul etti. Bakışları Lei Chen'e, ardından Wu La adındaki kıza düştü. Sonunda yan taraftaki Su Ming'e baktı ve kaşlarını çattı.
"Elder, bu gezi önceki iki geziyle aynı mı olacak? Bir... test olacak mı?" Bei Ling, yaşlıya saygılı bir şekilde sormadan önce bir an tereddüt etti. Yaşlı adamın başını salladığını görünce Bei Ling'in gözlerinde bir parıltı belirdi ve Su Ming'i işaret etti.
"Kıdemli, Su Ming'in gitmesi gerektiğini düşünmüyorum. O bir Vahşi değil. Gitse bile hiçbir faydası olmayacak. Yeri diğer kabile üyelerine vermek daha iyi."
Bei Ling'in sözleri ağzından çıktığı anda, yanındaki Lei Chen anında düşmanca göründü. Birkaç adım öne çıkıp bağırdı.
"Bir Berserker olmazsam gidemez miyim? Bei Ling, bununla ne demek istiyorsun? "
Wu La adındaki kızın yüzünde sakin bir ifade vardı. Bakışlarını sessiz Su Ming'in üzerinden geçirdi ve gözlerinde bir miktar küçümseme belirdi ama konuşmaya katılmak için konuşmadı.
"Yaşlılar, hac yolculuğuna katılmak üzere genç nesilden yalnızca dört kişiyi getirebiliyoruz. Önceki testlerde, Dark Mountain Kabilesi'nden ilk elliye girmeyi başaran tek kişi bendim. Bu yıl Lei Chen burada Belki o da içeri girebilir. Wu La bile yüksek seviyede bir gelişime sahip olmayabilir, ancak Berserker'in Uyanışı sırasında dokuz kez parlamayı başardığı için ilk yüze girebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...