Lei Chen gittikten sonra odada sadece büyük olan ve Su Ming kalmıştı. Yaşlıyı gördüğünde Su Ming hızla ayağa kalktı. Çok gergindi. Testin ilk aşamasındaki eylemlerinin doğru olup olmadığını bilmiyordu.Endişesinin ortasında yaşlı adamın yüzünde bir gülümseme belirdi. Su Ming'in karşısına oturdu ve önündeki zayıf çocuğa baktı. Yakışıklı yüzünde hâlâ kalan genç ifadeye baktı ve gözlerinde bir anlığına nostaljik bir bakış belirdi.
"Sen büyüdün... Gel, yanıma otur." Uzun bir süre sonra yaşlı yavaşça konuştu.
"Yaşlı." Su Ming oturdu ve yaşlıların yüzündeki kırışıklıklara baktı. Bunlar zamanın geride bıraktığı izlerdi ve kadim bir hava yayıyordu.
"İlk aşamada iyi iş çıkardın." Yaşlı gülümsedi ve Su Ming'in başını okşadı. Koynundan küçük bir şişe çıkardı ve onu Su Ming'e uzattı.
"Burada Aşkınlık Alemindekilerden üç damla Vahşi Kanı var. Onu güvende tut. Zamanı geldiğinde sana çok faydası olacak. Senin için yapabileceğim tek şey bu..." Yaşlı baktı Su Ming'in gözlerinde Su Ming'in bu yaşta anlayamadığı bir bakış vardı.
"Aşkınlık Alemindekilerden Vahşi Kanı emmenin yöntemi çok basit. Kara Kan Tozunu kullanın ve Vahşi Kanı kan sisine dönüştürün. Tüm vücudunuzu sarın ve kanınızı beslemek için onu yavaşça emdirin. Ancak yalnızca birini emebilirsiniz. Bir anda düşürün. Açgözlü olmayın, bunu adım adım yapmalısınız, yoksa vücudunuza zarar verir." Yaşlı, Su Ming'e baktı ve onu sert bir şekilde uyardı.
Su Ming yaşlıya baktı. Nedenini bilmiyordu ama kalbinde kötü bir his vardı. Sanki büyüğün ifadesi ve sözleri anlamadığı anlamı daha da güçlendiriyordu.
"Yaşlı... sen..." Su Ming içgüdüsel olarak Vahşi Kanı içeren şişeyi aldı. Tam bir şey söylemek üzereydi ki yaşlı adamın gülümsediğini ve başını salladığını gördü. Su Ming'e nazik bir ifadeyle baktı.
"Endişelenme. Kabiledeki tehlike çözülebilir. Bunu zaten Rüzgar Akımı Kabilesinin Kıdemlisi ile tartıştım. Herhangi bir kaza olmamalı.
"Yapmanız gereken şey düzgün bir şekilde antrenman yapmak. Eğer bir gün Aşkınlık Alemi'ne ulaşırsanız... burayı terk edebilir ve dışarıdaki dünyaya gidebilirsiniz... Vahşilerin Alemi Dağı'na gitmeyi unutmayın," dedi yaşlı yavaşça.
"Vahşi Diyar Dağı... Nerede?" Su Ming şaşkına dönmüştü. Bu konunun geçmişiyle ilgili olduğunu hissediyordu ama büyüğün ani sözleri kalbindeki kötü duygunun daha da güçlenmesine neden oldu. Kalbinde oluşması gereken şok ve kafa karışıklığının yerini huzursuzluk ve gerginliğe bıraktı.
"Kalbinde..." yaşlı Su Ming'e baktı ve yavaşça konuştu.
Su Ming bir anlığına şaşkına döndü. O anlamadı.
"Pekala, sadece bunu hatırlaman gerekiyor. Artık bunun hakkında konuşmayalım. Rüzgar Akımı Kabilesi Kıdemlisi ile bir anlaşmaya vardım. Rüzgar Akımı Kabilesi'nde kalmak için Mo Su'nun kimliğini kullanabilirsin. Rüzgar Akımı Kabilesi eğitim verecek Sen ve Ye Wang birlikte. Bu size benim verebileceğimden daha fazla yardım sağlayacak. Aşkınlığa ulaşma şansınız daha yüksek olacak." Yaşlıların Su Ming'e bakan ifadesi ciddiydi. Su Ming'in yüzündeki tereddütü görünce sanki konuşmak üzereymiş gibi, yaşlı adamın ifadesi sertleşti.
"Ama... büyüğüm, Rüzgar Akımı Kabilesinde kalmak istemiyorum, ben..." Yaşlının sözleri çok aniydi ve Su Ming'in tamamen hazırlıksız olmasına neden oldu. O da işlerin bu şekilde gelişeceğini beklemiyordu. Eğer testin ilk aşamasının sonuçlarının bu şekilde çıkacağını bilseydi kesinlikle bu kadar yüksek bir derece için mücadele etmezdi. Daha endişe içinde konuşmayı bitiremeden yaşlı adamın gözlerinde şiddetli bir bakışın belirdiğini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...