Gece çoktan düşmüştü. Ufukta soluk beyaz bir ışık vardı. Zayıf ay ışığı ormandaki karın üzerinde parlıyor ve karların soğuk bir ışıkla parlamasına neden oluyordu. Karanlık Dağ Kabilesi'nden göç eden insanlar şafaktan önce yolculuklarında acele ederken çıtırtı sesleri duyulabiliyordu.Etrafları sessizdi. Karın üzerine basan insanların sesinden başka neredeyse hiçbir ses yoktu. Karanlık Dağ Kabilesi'ndeki insanların hepsi sessizdi. Yaşlılar, kadınlar ya da La Sus'lar fark etmez, göç ederken hepsi sessizdi.
Büyük savaşın üzerinden birkaç saat geçmişti. Bu savaşın yarattığı yıkım, Dark Mountain Kabilesi'ndeki tüm insanların zihinlerine derinden kazınmıştı. Bu onların ruhlarına kazınmıştı ve bunu hayatlarının geri kalanında asla unutamayacaklardı.
Onlar ayrılmadan önce, yaşlılar hariç, Dark Mountain Tribe'ın toplam 30 civarında Berserker'ı vardı. Artık büyük savaştan sonra sadece 14 kişi kalmıştı. Bu 14 kişinin vücudundaki kanlar kurumuştu. Yüzlerinde üzüntü vardı ama aynı zamanda etraflarında öldürücü bir hava da vardı. İlerlerken kabile üyelerini sessizce korudular.
Düzinelercesi ölmüştü ama Kara Dağ Kabilesi çok daha büyük bir bedel ödemişti. Bu onların gücüyle ilgiliydi ama daha da önemlisi işgalci Kara Dağ Kabilesi'nin, evlerini terk etmek zorunda kalan Karanlık Dağ Kabilesi halkının kararlılığı yoktu. Kabilelerini korumaya cesaretleri yoktu. Kendilerini ilk kez yok ettiklerinde, Kara Dağ Kabilesi'nden gelen işgalcileri küçümsemiş olabilirlerdi ama ikincisi, üçüncüsü, dördüncüsü... Kara Dağ Kabilesi insanlarına kalplerinin derinliklerinden gelen korkuyu hissettirdiler.
Karanlık Dağ Kabilesi zayıftı ama bu zayıflığın ortasında güçlü bir güç vardı!
Su Ming sessizce yürüdü. Az önceki savaştan bu yana, son birkaç saat içinde tek bir kelime bile söylememişti. Sanki başlangıçta çok neşeli olan ve bir ergenin dürtüselliğine sahip olan o, sonunda başkalarına kükremek yerine sessiz kalmayı öğrenmişti.
Ancak susmayı öğrenmenin bedeli o kadar büyüktü ki yüreği acıdı.
Su Ming, bu günden itibaren masumiyetinin paramparça olduğunu ve bedenini terk ettiğini biliyordu. Bu günden itibaren mutluluğu eriyip kanına karışmıştı. O günden sonra gözyaşlarının yerini yavaş yavaş sessizlik aldı.
Zaman geçti ve çok geçmeden gün ağardı. Bütün gece boyunca yürüyen kabile üyeleri yorulmalarına rağmen durmadılar. Hepsi dişlerini gıcırdatıyor ve adeta koşuyormuşçasına hızla göç ederken birbirlerine destek oluyorlardı.
Onlar göç ettikçe gün yavaş yavaş geçti. Kabile halkı yorgunluğa dayanamadı. Bir saat kadar dinlendikten sonra yollarına devam ettiler.
İkinci günün gecesi geldiğinde ve ay ışığı ormanın karla kaplı zemininde bir kez daha parladığında, Karanlık Dağ Kabilesi halkı hızla sessizce yürüdü.
"Kardeş Su Ming..." Su Ming'in kulaklarına çekingen ve zayıf bir ses geldi. Başını çevirdi ve yanında kabilenin bir üyesinin taşıdığı küçük bir kızı gördü.
Çocuğun berrak gözlerine bakarken Su Ming yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Ancak bu gülümseme yüzündeki kan yüzünden ortaya çıktığında inanılmaz derecede korkutucu görünüyordu.
Ancak kız korkmadı. Bunun yerine gözlerini genişletti ve Su Ming'e baktı. Bir anlık tereddütten sonra hafif kirli elini kaldırdı ve yüzündeki kurumuş kanı sildi.
Küçük kızın narin elinin yüzünü okşadığını hissettiğinde, kan damlayan acının ortasında Su Ming'in kalbinde bir sıcaklık belirdi.
"Kardeş Su Ming, korkma... Tong Tong da korkmuyor..." Küçük kız elini geri çekti. Elinde biraz kan vardı. Su Ming'e baktı ve parlak gözlerinde çocuklarda nadiren görülen bir kararlılık vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasiSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...