Bölüm: 90

39 16 0
                                    


Kara Dağ Kabilesinden diğer insanlar da dehşete düşmüştü. Bu tür bir kendini yok etme olayı kısa bir süre içinde üç kez yaşanmıştı. Bu üç patlamanın bedeli Kara Dağ Kabilesinden yedi kişinin kaybı oldu!

Savaş acımasızca devam etti!

Su Ming'in gözlerinden yaşlar düştü. Dudaklarını ısırıp bakışlarını kaçırdı. Diğer kabile üyeleriyle birlikte hızla ileri doğru koştu. Arkasındaki kabile üyelerinin zaman kazanmak için hayatlarını kullandıklarını biliyordu. Zaman kazanmak için etlerini ve kanlarını kullanıyorlardı. Yapması gereken şey onların kanının boşa akmasına izin vermemekti. Daha ileri gidebilmeleri için normal kabile üyelerini bu sınırlı süre içinde korumak zorundaydı!

Yaşlıların tarafındaki savaş da aynı derecede yoğundu. Kan Katılaştırma Aleminin sonraki aşamasındaki iki adam acıyı bilmiyor gibi görünüyordu. Yüzleri ifadesizdi ve vücutlarında çok sayıda yaralanma vardı. Yine de yaşlıya tutunmaya devam ettiler. Ancak büyüğün gücü, Su Ming şöyle dursun, kimsenin beklemediği bir şeydi.

Yaşlı, soğuk bir hırıltı çıkardı ve etrafında çok sayıda dalga belirdi. Dalgalar dışarı doğru yayıldı ve Kan Katılaşma Aleminin sonraki aşamasındaki iki adam anında titredi. Yaşlı adam ileri doğru bir adım attı ve hızıyla bir nefeste içlerinden birinin önüne ulaştı. Adamın kafasına hafifçe vurdu ve bir patlamayla adamın kafası patladı. Vücudu yere düştüğü anda yaşlı adam diğer adama yumruk attı. Adamın vücudu da titredi ve patladı.

Ancak iki adam öldüğü anda, cesetlerden büyük miktarda siyah sis anında sızdı. Kara sis anında toplandı ve geri çekilmek üzere olan yaşlıya doğru atılan bulanık bir şekle dönüştü.

"Bi Tu!" Yaşlı adamın ifadesi dondu. Önündeki siyah sisin Bi Tu'nun gerçek bedeni olmadığını, Düşmüş Vahşi Savaş Sanatının bir tezahürü olduğunu biliyordu. Ancak artık Sanat ortaya çıktığına göre bu, Bi Tu'nun onlardan çok da uzakta olmadığı anlamına geliyordu. Ya da belki onlara doğru koşuyordu!

Ancak o anda kalabalığın ön tarafından bir kez daha delici ulumalar geldi. Ani ses, kabile liderinin, Karanlık Dağ Kabilesi'ndeki Vahşilerin ve kabile üyelerinin ifadelerinin anında değişmesine neden oldu!

O anda ormandan kalabalığın sağından ve solundan delici bir ses geldi. Sanki bölgede Kara Dağ Kabilesinden çok sayıda düşman varmış gibi şiddetli bir rüzgar inliyordu!

Eğer sadece bu olsaydı, iyi olurdu. Bazı Vahşileri geride bırakabilir ve kabilenin göçüne devam etmesi karşılığında onların ölümlerini kullanabilirlerdi. Ancak üç yönden heyecanlı ve kana susamış uğultular geldiğinde yer sarsıldı. Kabile liderinin yaklaşık 30 metre önünde, kabilenin önündeki zemin çöktü. Hemen ardından binlerce fit uzunluğunda ve onlarca fit kalınlığında bir çit dev bir kapı gibi yerden fırladı. Birbirine bağlanan kalın kütüklerden yapılmıştı ve kabilenin önünde durarak kabilenin gidebileceği yolu kapatıyordu!

Büyük ahşap çitin üzerinde Kara Dağ Kabilesinden üç adam duruyordu. En öndeki kişi neredeyse üç metre boyundaydı ve neredeyse kendi vücudu kadar uzunlukta kocaman bir yay tutuyordu. Kalabalığa bakarken yüzünde acımasız bir gülümseme vardı.

Aynı zamanda kabilenin sol ve sağ taraflarında yer titrerken yerden iki sıra ahşap çit daha fırladı. Binlerce fit uzunluğundaydılar ve Dark Mountain Kabilesini burada tuzağa düşürdüler!

Ayrıca çitin her iki yanındaki ahşap çitlerin üzerinde duran birkaç kişi vardı. Gözlerinde alaycı bir ifadeyle soğuk bir şekilde aşağıya bakıyorlardı.

Bu uzun zaman önce kurulmuş bir tuzaktı!

Dark Mountain Kabilesinden insanların ifadeleri büyük ölçüde değişti. Kabile liderinin yüzü solgundu ama gözleri öldürme niyeti ve mücadele ruhuyla doluydu. Diğer Berserker'lar da aynıydı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin