Yağmur mevsimi devam etti. Birkaç gün sonra yağmurun yağma zamanı geldi ve yağmur yavaş yavaş azaldı. Genellikle hafif bir çiseleme olurdu ama sanki yağmur dinmek istemiyor gibiydi.Su Ming buradaki neme zaten alışmıştı. Birkaç yıl önce buraya ilk geldiğinde olduğu kadar rahatsız değildi artık. Fang Mu'nun babasının kemik bıçağı geri getirmesi Su Ming'in tahminini doğruladı. Bu onu heyecanlandırdı ve bu heyecan Su Ming'e bu yabancı yerde ilk kez güven verdi.
Fang Mu'yu dışarı çektiği, kılıcı eşyayla takas ettiği ve sonunda kılıcı geri verdiği an. Bunların hepsi normal görünüyordu, ama gerçekte, Su Ming'in kurnazlığının bir tezahürüydü. Adım adım, bu yabancı yerde kendi gücünü açtı. Fang Mu'nun babasıyla onun gelişim seviyesini tahmin etme amacıyla kısa bir sohbet gerçekleştirdi.
Su Ming uygun miktarda iyi niyet göstermişti. Fang Mu'nun babasının kemik bıçağı geri getirmesi Su Ming'in iyi niyetine bir yanıttı ve aynı zamanda bir tür kabullenmeydi.
Bıçak pahalı olmayabilirdi ama ardındaki anlam farklıydı.
Su Ming bıçağı yırtık cebine koydu ve sakinleşti. Kendisine ait olan mağarada kanını söndürmeye devam etti, onu dengelerken gücünü adım adım artırdı.
Birkaç ay göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Su Ming'in vücudundaki kan damarlarının sayısı 260'a çıkmıştı. O gün mağarada bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Tüm vücudu kan kırmızısı bir ışıkla parlıyordu. Yedi sis ejderhası gözlerinden, kulaklarından, burnundan ve ağzından çıktı ve hareket ettikçe başının üzerinde daireler çizdiler.
Çok geçmeden, yedi sis ejderhası aniden titredi. Kimse ne olduğunu bilmiyordu, ancak sakinlikleri yok oldu ve Su Ming'in başının üstünde bir patlamayla dağıldılar, yayılan sayısız ince ipliğe dönüştüler ve Su Ming'in gözlerinin açılmasına neden oldular.
Şaşkınlık ve şaşkınlık gözlerinde kısa bir anlığına parladı. Hızla sağ elini kaldırdı ve yayılan büyük miktardaki sis ipliklerini yakaladı. Hemen, sis iplikleri bir anlığına hareket etmeyi bıraktı ve bir araya gelerek Su Ming'in sağ elinde toplandılar. Yavaşça avucunda birleştiler ve sonunda iz bırakmadan kayboldular.
Su Ming'in yüzü karanlıktı. Yavaşça ayağa kalktı ve tek bir hareketle mağaradan çıktı ve girişin dışında durdu. Gökyüzü çoktan kararmıştı. Ay gökyüzünde yüksekte asılı duruyordu, ancak etrafta ince bulutlar ve duman vardı, bu da toprağın ay ışığı altında puslu görünmesine neden oluyordu.
Su Ming hareketsiz bir şekilde orada duruyordu, ancak ifadesi daha ciddi bir hal aldı. Vücudundaki Qi kontrolden çıkmış gibiydi ve tersine dönme belirtileri gösteriyordu. Saçları da rüzgarsız hareket ediyordu, ancak geriye doğru uçmuyordu. Bunun yerine kulaklarını ve yanaklarını geçip öne doğru uçuyordu. Sanki karanlık gökyüzünün derinliklerinde Su Ming'in saçlarını emen bir emme kuvveti olan garip bir nesne varmış gibiydi.
Su birikintileriyle lekelenmiş yerdeki kum ve taşlar artık su birikintilerinin dalgaları altında yavaşça hareket ediyordu. İlerledikçe hışırtı sesleri çıkarıyorlardı. Çürümüş yaprakların bazıları aniden yukarı doğru süzüldü ve gökyüzüne yükselmeden önce rüzgar olmadan garip bir şekilde kıvrıldı.
Su Ming'in gözlerinde parlak bir ışıltı belirdi. Tüm vücudunu ince bir kontrolle sardı ve Qi'sinin huzursuzluğunu bastırdı. Uzaktaki gökyüzüne ciddi bir ifade ve yüzünde düşünceli bir bakışla baktı.
"Bu, Aşkınlık Aleminde Berserker Sanatı uygulayan bir Berserker! 'Çok uzakta olmamalı, yoksa buradan bu kadar net hissedemezdim.' Su Ming düşünürken, uzaktaki gökyüzünden aniden boğuk bir gümbürtü geldi. Gümbürtü sesi karanlık gecede gök gürültüsü gibiydi, yankı dalgalarını harekete geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasiSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...