Han Fei Zi geri çekildiği anda, Su Ming'in ayaklarının altındaki kırmızı çayır inanılmaz bir hızla yayıldı. Göz açıp kapayıncaya kadar, Han Fei Zi'yi geçti ve ayaklarının altından dağ mağarasının etrafındaki 100 fitlik bir alanı kapladı.O sırada Han Fei Zi 30 metrelik mesafenin içindeydi.
Han Fei Zi sadece görüşünün bulanıklaştığını hissetti. Gözlerindeki her şey o anda tamamen değişmişti. Dışarıdan bakanlar ne gördüğünü bilmiyordu ama gözlerindeki şok ve şaşkınlıktan, Han Fei Zi'nin zihninin bu anda kesinlikle sarsıldığını söyleyebilirdi.
Su Ming saldırmadı, ama saldırdığında yıldırım gibi çarptı!
Han Fei Zi ile arasında hiçbir düşmanlık yoktu, ancak Su Ming, eğer tehlikeyi önceden bilmeseydi, Han Fei Zi'nin olup bitenden tamamen habersiz bir şekilde dağ mağarasına girdiğinde kesinlikle öldürüleceğini biliyordu.
Bunun düşmanlıkla alakası yoktu. Bu bir çıkar meselesiydi!
He Feng büyük bir kar elde etti. Su Ming'in sadece çantasından elde ettiği faydalar bile birçok insanı çıldırtmaya yetecek kadardı, büyük hazineden bahsetmiyorum bile!
Han Fei Zi kırmızı çayırla sarıldığı anda, Su Ming'in kaldırdığı sağ eli Üç Kötülüğün yerini bulmuştu bile. Onu kuzeybatıya doğru salladı.
Sağ eli aşağı doğru sallandığı anda, Su Ming'in vücudundaki kan damarları bir araya geldi ve vücudundan dışarı fırladı. Kuzeybatıya geri döndüler ve iz bırakmadan kayboldular.
Ancak, tam sağ eli yere indiği anda, kırmızı çayırla kaplı ve ifadesi değişmiş olan Han Fei Zi'nin gözlerinde öldürme niyeti belirdi. Elini kaldırdığında, bulutlar ve sis hemen vücudunu sardı. Ancak, o anda, bulutlar ve sis bir gürültü yaptı ve ortada hiçbir yerden kocaman bir çatlak belirdi. Han Fei Zi'nin figürü o çatlakta açıkça görülebiliyordu.
Beyaz bir örtüyle örtülü olsa bile yüzü hala solgundu. Gözlerinde şok vardı. Oluşturduğu bulutların normal göründüğünü açıkça biliyordu, ancak gerçekte, içinden geçmek çok zordu. Kabilenin yaşlıları bile güçlü bir Berserker Sanatı kullanmadıkları sürece onu kolayca parçalayamazlardı.
Ancak, önündeki bu görünmez düşman, hangi yöntemi kullanırsa kullansın, bunu başarabiliyordu. Bu kişi kesinlikle hafife alınamazdı. Onu daha da şaşırtan şey, bulutlar yarılırken, aniden güçlü bir tehlike hissinin gelmesiydi, sanki onu yutmaya çalışan görünmez bir çatlak varmış gibi.
Han Fei Zi'nin güçlü bir Vahşi Sanat yapmaya vakti yoktu. Bunların hepsi bir anda oldu. Kriz anında dilinin ucunu ısırdı ve bir ağız dolusu kan öksürdü, bu da önünde Vahşi Tanrı'nın kan kırmızısı bir heykeline dönüştü.
Daha doğrusu, Berserker Tanrısı heykeli bir kadındı. Yüzü net bir şekilde görülemiyordu, ancak ortaya çıktığı anda, vücudundan delici bir ışık fışkırdı ve sanki Su Ming'in Üç Kötülüğün İnfazı'na çarpmış gibi, yüksek sesli patlama sesleri duyuldu.
Aynı anda Han Fei Zi sağ elini kaldırdı ve kaşlarının ortasına işaret etti. Hemen kaşlarının ortasından altın bir ışık parladı. Aşağıya doğru dökülürken sanki tüm vücudunu altına çevirmiş gibi görünüyordu. Altın ışık belirdiği anda hızla geri çekildi. Tek bir adımda sanki havaya basıyormuş gibi oldu ve Su Ming'in 100 fit etrafındaki kırmızı çayırdan çıktı.
Ancak altın ışığı kullanmanın ve kırmızı çayırdan çıkmanın Han Fei Zi için büyük bir yük olduğu açıktı. Dışarı çıktığı anda ağzının köşesinden kan sızdı ama durmadı. Tam dağ mağarasından dışarı fırlamak üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...