Su Ming şaşkına dönmüştü. Aya tekrar baktığında kırmızı renk kaybolmuş gibiydi. Sanki az önce gördüğü şey sadece bir yanılsamaydı. Su Ming'in ifadesi ciddiydi. Halüsinasyon gördüğüne inanmıyordu. Bakışlarını küçük deliklerden aya odakladı ve derin düşüncelere daldı.Zaman yavaşça geçti. Su Ming artık Qi'sini dolaşıma sokmadığından mağaradaki kırmızı ışık hızla kayboldu ve her şey normale döndü. Uzun bir süre sonra Su Ming kaşlarını çattı.
'Bu gerçekten benim hayal gücümün bir ürünü olabilir mi..?' Su Ming yavaşça iç çekti. Tam gözlerini kapatıp bu konuyu görmezden gelmek üzereydi ama gözlerini kapattığı anda gözbebekleri küçüldü.
'Bu doğru değil!' Bazı düşünceleri yakalamış gibi görünüyordu ama bu düşünceler belirsizdi, sanki her an yok olabilirlermiş gibi. Bunları çözmek zordu.
"Kızıl ay... Kızıl ay... Kırmızı..." Su Ming mırıldandı. Başını eğip vücuduna baktı. Kızıl ayı gördüğü an zihninde belirdi. Sanki hapın etkisi tamamen geçmiş gibiydi. Kanı dolaşıyordu ve mağarayı aydınlatan kırmızı bir renk yayılıyordu.
Bunu düşündükçe gözleri yavaş yavaş parlıyordu. Kafasındaki bulanık düşünceler de yavaş yavaş netleşmeye başladı. Bir süre sonra Su Ming tereddüt etmeden gözlerini açtı ve kanını dolaştırdı. Hemen vücudundaki 19 kan damarının tamamı belirdi ve delici bir kırmızı ışık yaydı. Sadece vücudunu kırmızı ışıkla kaplamakla kalmadı, aynı zamanda mağarayı da kırmızıya boyadı.
Su Ming küçük deliklerin dışındaki aya baktı. Çevresindeki kırmızı ışığın altında derin bir nefes aldı. İfadesi daha ciddileşti ve aynı zamanda bir aydınlanma kazandı.
O anda baktığı ay kırmızıya dönmüştü!
Kırmızı olan ay değildi. Bunun nedeni mağaranın kırmızı ışıkla dolu olmasıydı. Su Ming aya kırmızı ışıktan baktığında doğal olarak ayın kırmızıya döndüğü yanılsamasına kapıldı.
Su Ming kırmızı aya baktı ve nefesinin altında mırıldandı, "Benim Dao'm Vahşi Şehvettir ve ben dünyayı yakacağım. Düşüncelerimle gökleri yakacağım ve düşüncelerimle gökleri ateşe vereceğim... Ateş ayı bulutların arasından doğup parlasa engin dünyada... O zaman sessizce düşüneceğim ve kanım yanacak. Dokuz en uç noktadır ve bir de kanundur, Berserker Ateşini yakacağım ve. Ona dokuz defa ibadet edersen, ateşe ibadet etme kabiliyetini kazanırım!"
'O vakit düşünün... O vakit düşünün... Bu sözlerin anlamı şudur ki, ateş ayını gördüğüm an, kalbimde sessizce düşüneceğim, hayal edeceğim... Ama ne hayal edeceğim... Kan ve ateşin yanması. , dokuz sınırdır, biri kanundur, Berserker Ateşini tutuşturun ve dokuz defa ibadet edin, ben de ateşe tapabileceğim... Hayır, bu cümlenin hayalle alakası yok, eylemdir.' Su Ming kaşlarını çattı. O anda vücudundaki kan dolaşımına devam ederek bölgedeki kırmızı ışığın daha da yoğunlaşmasına ve ayın kırmızı tonunun gözlerinde daha net görünmesine neden oldu.
'Hayal edin...' Su Ming'in gözlerinde aniden bir parıltı belirdi ve sanki kafasında gök gürültülü bir kükreme varmış gibi hissetti.
'Bu cümle böyle mi okunmalı?... Eğer ateş ayı bulutların arasından doğup uçsuz bucaksız dünyada parlıyorsa, sessizce düşün! Eğer durum buysa, o zaman bu cümlenin ardındaki anlam çok farklıdır. Bu, ateş ayının ortaya çıktığını hayal etmek değil, ateş ayının ortaya çıktığını hayal etmekle ilgilidir! 'Su Ming'in vücudu titredi. Asıl meseleyi anladığını hissediyordu!
Derin bir nefes aldı ve gökyüzündeki ayın kalbinde kırmızıya döndüğünü hayal etti. Zaman geçtikçe Su Ming bu görüntüyü kafasında tekrar tekrar tekrarladı. Sonunda kendini tamamen buna kaptırdı ve kan dolaşımını unuttu. Ayrıca mağaradaki kar beyazı ışığın tamamen kaybolup normale döndüğü gerçeğini de görmezden geldi.
Başını kaldırdı ve deliklerin dışındaki parlak aya sabit bir şekilde baktı. Aklındaki fanteziler daha da örtüşüyordu.
"Kızıl ay... Yanan ay..." Su Ming mırıldandı. Gözlerinde ay kırmızı renkte parlıyordu. Kırmızı daha da kalınlaştı ve yavaş yavaş ayın tamamı parlak kırmızıya dönüştü.
O anda Su Ming vücudundaki tüm tüylerin diken diken olduğunu hissetti. Gözlerindeki kırmızı aydan gökten kırmızı ipliklerin indiğini belli belirsiz hissedebiliyordu. Deliklerden ona doğru süzülüp gözleriyle kaynaştılar. Vücuduna akıp kanıyla kaynaştılar.
Vücudunda bir soğukluk hissi belirdi. Kanıyla birleştiğinde vücudundaki Qi'nin kendi başına dolaşmasına neden oldu. Yavaşça aktığından Su Ming bunu fark etmedi. O an sanki dünyadaki her şey yok olmuş gibi hissetti. Sadece kırmızı ay gözlerinde büyüyor ve netleşiyordu.
Ayın kırmızısı tuhaf bir güç içeriyormuş gibi görünüyordu. Ay ışığı onun üzerine parladığında vücuduna sızdı.
Zaman geçti. Xiao Hong uzun zaman önce uyanmıştı. Çok uzakta olmayan Su Ming'e baktı. Gözlerinde şaşkın bir bakış vardı. Başını kaldırdı ve deliklerden aya baktı. Ancak ay her zamanki gibi görünüyordu. Su Ming'in neden sersemlemiş olduğunu anlayamayarak başını kaşıdı.
O anda, Ay'ın Kanatlarının hepsinin uyuduğu Karanlık Dağ'ın beş zirvesinde de tuhaf bir değişimin meydana geldiğini kimse fark etmedi!
Özellikle Kara Alev Dağı'nın derinliklerinde durum böyleydi. Lavla kaplı havzada dev bir kırmızı ağaç gövdesi vardı. Üzerinde çok sayıda çizgi yüzüyordu. Bazen Ayın Kanatlarının yüzleri beliriyordu. Yüzlerindeki ifadeler ne vahşi ne de üzgündü. Bunun yerine takıntı ve heyecanla doluydular.
Kimse neye heyecanlandıklarını bilmiyordu. Ancak ağaç gövdesinde yüzdükleri hızdan son derece heyecanlı oldukları belliydi.
Sanki ağaç gövdesinden çıkmaya çalışıyorlardı ama bir çeşit güç tarafından durdurulmuşlardı.
Aynı zamanda sanki bir şeyler hissetmiş gibiydiler. Belki bir çağrıydı, belki... ibadetti... ya da belki... yıllardır aramızdan ayrılan Berserker Kabilesi'ni hissetmekti...
Köpüren magmanın altında eski zamanlardan kalma Ateş Savaşçısı Kabilesinin kalıntıları vardı. Kalıntıların kenarındaki iskeletler magmaya batmıştı ama değişmemiş gibi görünüyorlardı. Ancak Su Ming'in işaret ettiği duvarda gördüğü kelimeler boştu.
Hiçbir şey yoktu... Birisi tarafından silinmedi. Sanki zamanın başlangıcından beri hiç ortaya çıkmamış gibiydi.
Yanındaki iskelet sadece kemiklerden olabilirdi ama o anda yüzünde bir alaycılık ve kibir izi vardı.
Belki öldüğünde yaşananlarla değil, öldükten sonra yaşananlarla alay ediliyordu...
Geceleri ay gökyüzünde kaybolma belirtileri gösterdiğinde, sanki şafak sökerken güneş doğmak üzereydi. Bu Karanlık Dağ Ormanında, siyah cübbelere bürünmüş bir figür yavaşça uzaklaşıyordu.
Bu kişi o gün Kara Dağ Kabilesi'nde bulunan kişiydi. Çok yavaş yürüyordu ama attığı her adımda sayısız ölü ağacın arasından geçerken bedeni bir illüzyon gibi görünüyordu.
"Burada hâlâ hiçbir şey yok... Nerede o?!" Adam içini çekti ve kısık bir sesle konuştu. Yavaş yavaş mesafeye doğru yürüdü ve güneş gökyüzünde yükseldiğinde ortadan kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...