Bölüm: 89

39 16 0
                                    


Kuzey rüzgarı inledi ve ormandaki yerdeki karı kaldırdı. Kar sanki kökleri yokmuş ve nereye gideceğini bilmiyormuş gibi rüzgarda sallanıyordu. Sanki kar altında kalan insanlar, ormana doğru sessizce yürürken nesiller boyu yaşadıkları kabileden yavaş yavaş ayrılıyormuş gibiydi.

Yavaş yavaş kimse konuşmuyordu. La Sus adlı çocukların çığlıkları bile hızla kesildi. Ya sevdiklerinin fısıltılarıyla teselli buluyorlardı ya da dişlerini gıcırdatarak üzüntülerini kararlılığa ve nefrete dönüştürüyorlardı.

Yüzlerce insanın çoğu normal kabile üyeleriydi. Aralarında yaşlılar, zayıflar, hastalar ve sakatlar da vardı. Hızlı yürüyemiyorlardı. Soğuk rüzgar kemiklerini dondurdu ve yerdeki kar kalınlaştı, bu da hızlarının daha da yavaşlamasına neden oldu.

Karanlık Dağ Kabilesi'nden Berserker'lar bölgeyi kuşattı, üzüntü ve ihtiyatla doluydu. Her an ölümüne bir savaş çıkabileceği için gardlarını düşürmeye cesaret edemiyorlardı. Öldüklerinde kabile üyeleri artık herhangi bir korumaya sahip olmayacak ve zayıf kalacaklardı.

Su Ming küçük kızı kollarına aldı. Elbiselerine tutundu. Dondurucu rüzgarda çok üşümüş görünüyordu ama daha da soğuk olan rüyasıydı... Ancak belki de Su Ming'in kucaklamasından gelen sıcaklık sayesinde çocuk yavaş yavaş sakinleşti. Yavaş yavaş rüyasında huzuru bulmuş gibiydi. Ancak yine de ara sıra gözlerinin kenarlarından yaşlar akıyordu.

Çocuğu nazikçe kollarına alırken Su Ming yerdeki kara bastı ve ileri doğru yürüdü. Sürekli etrafına bakıyor, yanında kabile üyelerinin tanıdık yüzlerini görünce acıyı, onlardan ayrılma konusundaki isteksizliği, aynı zamanda kararlılık ve kararlılığı görüyordu.

Su Ming dişlerini gıcırdattı. Sessizce ileri doğru yürürken gözlerinde nefret belirdi. Bazen yukarı çıkıp yaşlı ve zayıfların karda titreyen bedenlerinin daha hızlı hareket etmesine yardımcı olmak için onlara destek oluyordu.

'Kabile üyelerimizin gece ve gündüz yolculuk hızlarına bağlı olarak, Rüzgar Akımı Kabilesi'ne ulaşmak için en az üç güne ihtiyacımız olacak. Üç gün... Acaba oraya vardığımızda kaçımız hayatta kalabileceğiz...' Su Ming'in kalbi kanıyordu. O korkmuştu. Kendi tehlikesinden değil, üç gün sonra bir daha asla göremeyeceği tanıdık yüzlerden korkuyordu.

Su Ming, eğer bir yöntem varsa, büyüğün bunu kabile üyelerinin Rüzgar Akımı Kabilesine hızla ulaşmasını sağlamak için kullanacağını biliyordu. Kara piton hızlı olabilir ama aynı anda çok fazla insanı beraberinde getiremezdi. Normal kabile üyeleri gökyüzünde uçmanın yükünü kaldıramazdı. Onları korumak için Muhafızların Başkanı gibi birkaç güçlü Vahşi'ye ihtiyaçları vardı.

Ama şimdi kabilede birkaç uzman gidince geri kalanlar hayatta kalmakta zorlanacaktı.

"Anne..." Su Ming'in sessizliğinde, kollarındaki küçük kız rüyalarında mırıldandı. Kollarını Su Ming'in boynuna sıkıca doladı, sanki bıraktığında huzurunu kaybedecekmiş gibi.

"Geri dönmeliydim!" Su Ming kollarındaki çocuğun sırtını okşadı.

Zaman akıp gitti. Akşam karanlığı çökmek üzereyken Dark Mountain Kabilesi'nden göç eden insanlar çoktan evlerini çok geride bırakmışlardı. Dişlerini gıcırdatarak soğukta ormanın derinliklerinde ilerlemeye devam ettiler. Aniden kalabalığın arkasından gökleri sarsan delici bir ıslık geldi!

O düdük kulakları tırmalıyordu. Havaya yükseldikçe heyecan dolu kükremeler havaya yükseldi. Aynı anda uzaktaki ormandan figürler onlara doğru hücum etti.

Bir anda Dark Mountain Kabilesindeki neredeyse herkes şok oldu. Yaşlıların gözlerinde ürpertici bir parıltı belirdi. Yanındaki Vahşilerin, Muhafızların Başkanının ve diğerlerinin yüzlerinde öldürme niyetleri belirmişti.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin