Uzun mor bir cübbe giymiş bir kadındı. Yüz hatları küçüktü ve çok güzel görünüyordu. Uzun değildi ama minyon yapısında belli bir çekicilik vardı.Cildi çok beyazdı, sanki rüzgarla parçalanabilirdi. Su Ming'in olduğu yere gözleri kapalı bir şekilde oturdu. Kirpikleri çok uzundu ve titriyordu, bu da onun Han Fei Zi'ninkinden tamamen farklı bir varlık göstermesine neden oluyordu.
Bu varlık Han Fei Zi'nin soğukluğundan farklıydı ve Bai Ling'in vahşi güzelliğinden de farklıydı. Boş bir vadideki orkide gibi çok sessiz bir his veriyordu.
Çok güzeldi ve yaşını söylemek imkansızdı. Orada otururken sanki binayla bir olmuştu.
Fang Shen, karşısındaki kadına gözlerinde şefkat dolu bir bakışla baktı. Bu onun tek kız kardeşiydi. Genç olduğu için kabiledeki kimse ona fazla dikkat etmiyordu ve onun gelişim seviyesi yüksek değildi.
Sessiz kişiliği, insanların onu genellikle göz ardı etmesine sebep oluyordu.
Ama hiç kimse bu görünüşte zayıf kızın, on yıl önce Kan Katılaştırma Diyarı'nın yedinci seviyesinde, kabilede sadece Fang Shen'in bildiği bir sebepten dolayı Han Dağı Zincirlerine meydan okuyacağını beklemiyordu!
Han Dağı Şehri'nin üç kabilesi için Han Dağı Zincirleri sadece yabancılar için bir dekorasyondu. Kabile üyelerinin içinden geçmesine gerek yoktu. Freezing Sky Clan her seferinde mürit kabul ettiğinde, üç kabilenin dahileri arasından seçim yapmak için buraya gelirlerdi. Geçtiğimiz yüzlerce yıl boyunca, üç kabileden seçilmiş 10 kişi bile olmayabilirdi, ancak yine de bir umut biçimiydi.
Ancak seçilmemişlerse ve hala Donmuş Gökyüzü Klanı'na girmek istiyorlarsa, o zaman yabancılar gibi davranıp hakkı elde etmek için Han Dağı Zincirlerine meydan okumaları gerekecekti.
Hiç kimse, hatta Fang Shen bile, kız kardeşi Fang Cang Lan'ın Kan Katılaştırma Diyarı'nın yedinci seviyesindeki gücüyle Han Dağı Zincirlerine meydan okumayı seçeceğini beklemiyordu.
10 yıl önce yaşananlar Fang Shen'in kafasında sık sık belirirdi. Sonunda, kimsenin pek dikkat etmediği bu kız, büyük bir kararlılık ve azimle, bilinmeyen bir yöntem kullanarak altıncı zinciri temizledi ve Freezing Sky Klanı'nın bir öğrencisi olma hakkını elde etti.
Fang Shen kız kardeşine baktığında onun zayıf görünebileceğini biliyordu ama aslında çok güçlüydü. Kendisi bile onunla kıyaslanamazdı çünkü Han Dağı Zincirlerine meydan okuyacak cesareti yoktu.
"O henüz Aşkınlık Aleminde değil," dedi Cang Lan gözlerini açarak yumuşak bir sesle.
"Şimdi mi?" Fang Shen kaşlarını çattı.
"Ama yalan söylemedi. Gerçekten de Mu Er'in yaralarını iyileştirebilir," dedi Cang Lan sakin bir şekilde, elini kaldırıp Su Ming'in daha önce aldığı bardağı alırken.
"Hmm?" Fang Shen, Cang Lan'a baktı ve alçak sesle, "Bu da beni şaşırtan bir şey. Sen bile yaralardan kurtulamıyorsan, onun tıbbi sıvısı bunu nasıl başarabilir?" dedi.
Cang Lan başını eğdi. İfadesi biraz hüzünlüydü ve gözlerini kapattı.
"Ben... Ben öyle demek istemedim. Ah, sen..." Fang Shen aceleyle öne çıktı, açıklama yapmak istiyordu ama ne diyeceğini bilmiyordu.
Cang Lan gözlerini açtı ve kendine geldi. Fang Shen'e baktı ve yumuşak bir sesle, "Ağabey, bu konuda yanılmışım... Ama dünya çok büyük ve bir sürü harika insan var. Mo Su'nun saçmaladığını düşünmüyorum. Burada oturuyorum ve düşüncelerinin bazılarını hissedebiliyorum. Yaralarını iyileştirdiği konusunda yalan söylemiyordu." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantastikSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...