Bölüm: 68

40 18 0
                                    


"İnce kontrole gelince, ne kadar ileri gidersem o kadar zorlaşıyor... 781. adımın sınırı iki kan damarımın kaldığı zamandır. Bu iki kan damarı birbirine yapışmış gibi görünüyor. Yapamıyorum. ortadan kaybol..." Su Ming yavaşça mırıldandı.

"Ama bu zaten son rakam... Bu dağın eğitim için en iyi yer olduğu söylenebilir. Buradan ayrıldıktan sonra bir daha böyle bir şans bulmam benim için zor olacak..." Su Ming yavaşça kaşlarını çattı.

'32, 79, 248, 371, 563, 781... Bunlar büyüğün bana söylediği altı sayı. Bu aynı zamanda büyüğün geçmişte keşfettiği sır olmalı, ama... belki de 781. basamağın üzerinde bunun gibi bir veya birkaç yer daha vardır... yaşlının bile keşfetmediği...' Kararlılık yavaş yavaş Su Ming'in gözlerinde belirdi.

Bir anlık sessizliğin ardından Su Ming elindeki tabağa baktı ve üzerinde kendi adını gördü. Bu isim onu heyecanlandırmıştı. Vücudundaki Qi'nin dolaşmasını sağladı.

"Saniye ..."

Su Ming bakışlarını tabaktan çevirdi ve başını eğdi. Sonunda heyecanı sakinleştiğinde gözlerinde düşünceli bir bakış belirdi.

"Dileğimi zaten yerine getirdim. Artık... vazgeçebilirim..." diye mırıldandı Su Ming. Yüzünde tereddüt vardı.

"Ama eğer pes edersem o zaman ince kontrol eğitimi son aşamada takılıp kalır. Tamamlanamam... Denge gücünün var olduğu yerin üstünde bir basamak daha olmalı!" Su Ming çok uzun süre tereddüt etmedi. Bu şanstan vazgeçmek istemiyordu. Kabilenin karşı karşıya olduğu tehlikeyi biliyordu. Yaşlı adamın endişesini hissedebiliyordu. Daha güçlü olmak istiyordu!

"Bu şansı kaçıramam. Büyüklerin bile keşfedemediği o adımı bulmalıyım!" Su Ming'in yüzündeki tereddüt anında kararlılığa ve kararlılığa dönüştü. Ayağını kaldırdı ve 782. basamağa doğru yürüdü!

Ayağı yere indiği anda Su Ming'in vücudu titredi. Muazzam bir baskı üzerine çöktü ve titremesine neden oldu. Vücudunda çok miktarda kan damarı belirdi. Kan damarlarından gelen ışık her yöne yayılıyor. Sanki gökyüzünde kararan ay ile rezonansa giriyorlardı, Su Ming'in hırlamasına ve gıcırdayan dişleriyle ilerlemesine neden oluyorlardı.

783, 784, 785... 796'ya ulaştığında Su Ming'in saçları darmadağınıktı ve tüm vücudu sanki sarsılıyormuş gibi titriyordu. Attığı her adım neredeyse tüm gücünü gerektiriyordu. Vücudu yoğun bir acı içindeydi ve sanki baskı altında yıkılacakmış gibi görünüyordu. Bu yıkılma hissi, kanının yanmasından tamamen farklıydı.

Kanın yanması, sanki vücut onu taşıyamıyormuş gibi içeriden bir patlamaydı. Ancak şimdi Su Ming'in vücuduna dışarıdan baskı yapıyordu, sanki vücudunu ezmek istiyormuş gibi.

Qi'si ve kanı dolaşırken vücudundaki kan damarları savaşmaya devam etti. Sanki vücudunu destekliyor, parçalanmasını engelliyorlardı. Ay ışığının beslenmesi altında bedeni biraz daha fazla baskıya dayanabildi.

Su Ming'in attığı her adımda kan ağzının kenarlarından aşağı süzülüyordu. Yüzünde vahşi bir bakış belirdi ama bu vahşi bakışın içinde şok edici bir kararlılık ve kararlılık vardı.

"O merdiveni bulmalıyım! Dakika İnceliğinde mükemmelliğe ulaşmak istiyorum! " Su Ming bir adım daha attı ve 799. basamağa indi. O anda görüşü bulanıklaştı. Sanki artık ne olursa olsun o adımı atamayacakmış gibiydi.

Şu anki Ye Wang da üzgün bir durumdaydı. 837. basamağa yürümek için çabalarken yoğun bir şekilde nefes alıyordu, saçları darmadağınıktı, yüzündeki damarlar fırlamıştı ve vücudunun her yerinde kan damarları dalgalanıyordu. Göğsünde hafif bir ağrı hissetti ve hızla atan kalbi başının dönmesine neden oldu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin