Bölüm :46

46 17 0
                                    


Çamurtaşı şehrin merkezindeki beşgen sunağın üzerinde mor cüppeli orta yaşlı bir adam duruyordu. Başını kaldırıp yüzündeki gülümsemeyle onlara baktı.

Başlangıçta Su Ming ile orta yaşlı adam arasında bir mesafe vardı, ancak bilinmeyen bir nedenden dolayı adamın sesini duyduğunda adamın yüzü hemen gözlerinin önünde belirdi. Sanki adamı yakından izliyormuş gibiydi.

Bu tuhaf manzara Su Ming'in kalbini titretti. Aynı zamanda adamın kahkahası kulaklarına doğru ilerlerken vücudundaki Qi sanki artık onun kontrolü altında değilmiş gibi dolaşmaya başladı. Sanki adamın tek bir bakışıyla vücudundaki tüm kan akacak ve bir anda ölecekti.

Böyle hisseden tek kişi Su Ming değildi. Lei Chen, Wu La ve hatta Bei Ling bile aynı şekilde hissetti. Lei Chen titredi ve gözlerinde inançsızlık belirdi.

Wu La da titriyordu. Sanki karşısındaki orta yaşlı adam o kadar güçlüydü ki diz çöküp ona tapmak zorunda kalmıştı.

Bei Ling'in Karanlık Dağ Kabilesi Muhafızlarının Başı olan babası bile hafifçe titriyordu. Sunaktan kendilerine doğru yürüyen orta yaşlı adama doğru yavaşça başını eğdi.

Muhafızların Şefi'nin yanı sıra avcıların şefi Shan Hen de hızla nefes alıyordu. Gözlerinde bir tutku ve arzu vardı. Genellikle sessiz olan onun üzerinde bu tür bir bakış nadiren görülüyordu.

'Aşkınlık Alemi!' Su Ming kalbinden çığlık atıyor gibiydi. O anda kafasında bu üç kelime belirdi!

"Aşkınlık Alemi, havaya adım atın, gökyüzünde Vahşi İşareti. Tek bir kelimeyle Vahşi Kanı hareket ettirin, gökleri parçalayın!" Canavar derisi kitabında Aşkınlık Alemi'ni tanımlayan tek kelimeler bunlardı.

Su Ming şaşkın bir ifadeyle havada onlara doğru yürüyen mor cübbeli adama baktı. Adam kırk yaşlarında görünüyordu. Biraz zayıftı ama inanılmaz derecede yakışıklıydı. Vücudunda Berserker Kabilesi'ne dair pek fazla iz yoktu. Sadece kulaklarındaki kemik küpeler Berserker Kabilesi'nin özelliklerine dair bir ipucu veriyordu.

Bu mor elbise Su Ming'in daha önce hiç görmediği bir şeydi. Çulla kıyaslanamazdı ve canavar derisinden cübbesi de onunla kıyaslanamazdı.

Onlara doğru yürürken arkasındaki Rüzgar Akımı Kabilesi bozulmaya başladı. O an sanki gökyüzü ve yer rengini kaybetmiş gibiydi. Onun dışında başka hiçbir şey yoktu.

Aynı zamanda rüzgarın uğultusu da kesildi ve bulutların dönüşümleri de dondu!

Orta yaşlı adamın uzun saçları ve yüzünde bir gülümseme vardı. Yavaşça onlara yaklaştı. Gülümsemesi bir bahar esintisi gibiydi, Su Ming ve diğerlerinin içindeki Qi'nin sakinleşmesine neden oldu. Ancak adam yaklaştıkça boğuluyormuş gibi hissettiler. Sanki nefes almaya cesaret edemiyorlardı.

Adamın bakışları sanki gökyüzünü kapsıyordu. Gözlerine bakan herkesi boş bıraktı. Sanki tüm sırları onun tarafından keşfedilecek, kendilerini çıplakmış gibi hissettirecekti.

Kara piton da hareket etmeye cesaret edemeden havada durdu. Orta yaşlı adamın ne kadar korkutucu olduğunu hissedebiliyormuş gibiydi. Yaşlı adam yavaşça ayağa kalktı. Kız az önce ortaya çıktığında gözlerindeki karmaşık bakışı sakladı.

"Ben, Mo Sang, Rüzgar Akıntısının Büyük Vahşisini selamlıyorum." Yaşlı adamın yüzü yaşlıydı. Ayağa kalktı ve orta yaşlı adama doğru eğildi.

Yaşlı, orada, orada, orada. Mo.i Orta yaşlı adamın sesi nazikti ama yaşlı adamın selam vermesini engellemedi. Yaşlı adam selam verdiğinde, orta yaşlı adam, sanki uzaktan yaşlının kalkmasına yardım etmek istiyormuş gibi sağ elini salladı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin