Bi Tu'nun gözlerinde güçlü bir öldürme niyeti belirdi. Paniğinin sebebinin Dark Dragon Dağı'ndaki kişi olduğunu tek bir bakışta anlayabilirdi.Yaşlı, Bi Tu'nun anormalliğini fark etti ve ayrıca Su Ming'i Dark Dragon Dağı'nda gördü. Gözlerini kıstı ve ileri bir adım atarak Bi Tu'nun yolunu kapattı.
Bitkin bedeniyle bir kez daha Bi Tu'ya karşı savaştı.
Bi Tu öfkeyle kükrerken arkasındaki devasa sis hızla bir araya geldi ve kanatlarını açtığında gökyüzünü kaplayabilecek bir Ayın Kanatlarına dönüştü!
Ayın Kanatları, Su Ming'in olduğu noktaya baktı ve yüzünde yoğun bir mücadele belirdi. Sanki vücudunda iki irade vardı. Bunlardan biri Bi Tu'dan, diğeri ise karanlıkta ölen Ateş Savaşçısının ruhundan geldi. Ayın Kanatları'nın kanı tutuşan kişiye tapınmasını istiyordu!
Su Ming gökyüzündeki aya baktı. Onun gözünde ay çoktan kıpkırmızı olmuştu. Vücudu titredi. Sağ işaret parmağının yanması her zamanki kadar şiddetliydi.
"Antik zamanlardan kalma Ateş Savaşçısı Kabilesi... Ben, Su Ming, Ateş Savaşçısı Sanatını öğrendim. Bugün, Karanlık Dağ'da kanımı yakacağım... ve Ateş Savaşçısı Kabilesi'nin ihtişamını geri getireceğim... Eğer bir Ateş Savaşçısıysan, neden bana yardım etmiyorsun?!" Su Ming'in yüzünde kararlılık vardı. Mırıldanırken sağ işaret parmağıyla havayı kesti. Sol gözündeki ağrı yoğunlaştıkça, oradan şiddetli bir ateş çıktı. O, Su Ming, sol gözünü ateşlemişti!
Sol gözü ateşlendiği anda Karanlık Dağ'ın beş zirvesi bir kez daha titredi. Bu seferki sarsıntılar öncekinden çok daha şiddetliydi. Hatta dağdan çok sayıda taş düşüp aşağıya doğru yuvarlandı. Sanki Karanlık Dağ'ın içinde bir mücadele vardı. Sanki Karanlık Dağ'ın eteklerinde yükselip ayağa kalkmak isteyen bir dev vardı!
Mo Sang'a karşı savaşan Bi Tu, acı dolu bir çığlık attı. Geriye doğru yuvarlanırken gözlerinden, kulaklarından, burnundan ve ağzından kan aktı. Gözleri kan çanağına dönmüştü ve gözbebeklerinde ayın belli belirsiz gölgesi belirmiş gibiydi.
O an inanılmaz derecede perişan görünüyordu. Saçları dağılmıştı ve kanlar içindeydi. Mo Sang'ın gözlerinde bir parıltı belirdi. Bi Tu'ya yaklaştı. Aynı zamanda ayın gökyüzündeki dev gölgesi titredi ve delici bir uluma sesi çıkardı. Sanki bedenindeki iki irade birbiriyle çatışıyordu.
"Öldür onu! Onu Vahşi Kanımdan oluşan Ayın Kanatları ile öldür! " Bi Tu yüksek sesle kükredi ve sağ elini göğsüne vurdu. Kaşlarının ortasındaki Ay'ın Kanatları resmi anında delici bir ışık yaydı ve Ay'ın Kanatları'nın da ağlamasına neden oldu. Gözleri yavaş yavaş mücadele etmeyi bıraktı ve aynı öldürücü bakış Bi Tu'nun gözlerinde de belirdi. Tek kanat çırpışıyla Dark Dragon Dağı'nda duran Su Ming'e doğru hücum etti.
Kısa süre sonra Bi Tu geri çekilirken kollarını uzattı. Bir anda yerden beyaz dumanlar yükseldi ve vücuduna hücum etti. Sanki vücudundaki yaralar hızla iyileşiyormuş gibiydi. İleriye doğru bir adım attı ve Mo Sang'la savaşa girdi. Gümbürtüler havada yankılanıyordu. Mo Sang'ın yüzü solgundu ama dişlerini gıcırdattı ve direndi.
Uzaklarda gökyüzündeki Ay'ın devasa kanatları inanılmaz bir hızla hareket ediyordu. Karanlık Ejderha Dağı'na yaklaşırken beraberinde öldürücü bir aura getiren geniş bir sis bulutu gibiydi. Kükremesi şiddetli bir rüzgara dönüştü, sanki Dark Dragon Dağı'nı kökünden sökmek istiyormuş gibi. Ancak kapı kapandığı anda Su Ming aniden ayağa kalktı. Yaklaşan devasa Ay Kanatlarına bakarken kan kırmızısı ayın gölgesi gözlerinde parladı.
"Geri dur!" Su Ming'in sözleri sakindi. Sağ elinin parmaklarını sol gözünden uzaklaştırıp sağ gözbebeğinin üzerine yerleştirdi. Dağ büyüklüğündeki Ayın Kanatlarına soğuk soğuk baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...