"Erkek kardeş ...""Abi...beni duyabiliyor musun..?" Rüyanın tanıdık ama üzgün ve hassas sesi Su Ming'in kafasında bir kez daha yankılandı, uzun bir süre geçmesine rağmen ortadan kaybolmayı reddetti. Bilinçsiz bedeni sanki bir şeye karşı mücadele ediyormuş gibi hafifçe titriyordu.
"Kardeşim, seni bekliyorum..."
Çağrı en güçlü noktasına ulaştığında Su Ming sersemliğinden kurtuldu. Bir anlığına boş boş karşısındaki duvara bakarken gözleri cansızdı. Aklı heyecanlı çığlıklarla bölündü. Başını çevirdi ve Xiao Hong'un heyecanla üzerine atladığını, vücudunu kaşıdığını gördü.
Xiao Hong uzun zaman önce uyanmıştı. Sadece bilinci kapalıydı ve herhangi bir fiziksel yaralanma yaşamamıştı. Uyandığında Su Ming için çok endişelendi ve endişeyle onun yanında bekledi.
Artık Su Ming uyanmıştı ve heyecanlıydı.
Su Ming küçük maymuna baktı ve gülümsedi. Ancak gülümsemesinde gizli bir şaşkınlık vardı. Rüya ikinci kez ortaya çıktı...
Su Ming derin bir nefes aldı ve başını salladı, kendisini artık o tuhaf rüyayı düşünmemeye zorladı. Bunun yerine başını indirdi ve boynunda asılı görünen normal görünen siyah taşa baktı.
Taşa dokunduğunda Su Ming'in gözleri yavaş yavaş parladı.
Siyah taş parçasının kendisine getirdiği değişiklikleri zaten kişisel olarak deneyimlemişti. Saçılan Tozların yaratılması, eğitim hızını büyük bir farkla artırmıştı ve kazara yaratılan kırmızı tıbbi hap nedeniyle Su Ming, ölüm kalım savaşı sırasında durumun tam kontrolünü de ele geçirmişti.
"Hala daha fazla hap üretmem gerekiyor... O garip yerde sadece bir kapı gördüm ama kapıda 15 küçük delik vardı. Yeterli hapım olmadığı için tereddüt ediyordum ama şimdi ne olacağını bilmek istiyorum." 15 Saçılan Tozu verdiğimde kapı..." Su Ming kendi kendine mırıldandı.
"Ayrıca daha fazla Saçılan Kan yaratmam gerekiyor. Bu hap... benim kozum!
'Ayrıca kabileye geri dönmem gerekiyor... Geri dönmeyeli uzun zaman oldu. Yaşlı, yıllar boyunca eğitiminde pek ilerleme kaydetmedi. Belki Saçılan Tozlar ona yardımcı olabilir.' Su Ming sessizce ayağa kalktı. Vücudunu hareket ettirdiğinde vücudundaki yorgunluğun büyük kısmı yok oldu.
Kendini hazırladı ve bir kez daha söndürme sürecine daldı. Ayrıca damarlarındaki kanı eğitmeye de devam etti. Ancak vücudunda kanının düzensiz aktığı bazı yerler vardı. Daha önce olduğu kadar pürüzsüz değildi. Su Ming, bunun Kan Katılaşma Aleminin ilk seviyesini geçtiğinde aldığı gizli yaralanmalardan kaynaklandığını tahmin etti. Kısa sürede toparlanması zor olacaktır.
Bir ay göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Bu süre zarfında Su Ming birkaç kez dışarı çıktı ve hatta küçük maymundan bitki toplamasına yardım etmesini istedi.
Bu özellikle Saçılan Kan'ı yaratmak için kullanılan kırmızı bitki için geçerliydi. Su Ming ikisini bile almaya gitti. Başlangıçta daha fazlasını toplamak istiyordu ama oradan bir tehlike hissi hissedebiliyordu. Biraz tereddüt ettikten sonra açgözlü olmamaya karar verdi.
Su Ming, büyük miktarda şifalı bitki kullanarak tüm ayı yemek yemeden veya uyumadan Qi'sini eğiterek geçirdi. Ayrıca tıbbi haplar da yarattı. Boğuk sesler çoğu zaman mağarada yankılanıyordu.
Bir ay sonra bir sabah, gökyüzü yeni yeni aydınlanmaya başladığında, Su Ming küçük maymuna birkaç kelime söyledi ve tek başına dağdan aşağı inerek ormanın içinde kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...