Dağın tepesindeki savaş sırasında Su Ming ve Ye Wang çılgınca tüm güçlerini kullanmışlardı. Su Ming'in kanını yakması ve Ye Wang'ın yaşlıların Vahşi Kanını güçlü bir şekilde emmesi, dağın eteğindeki tarladaki çoğu insanın bilmediği şeylerdi.Ancak savaş en yoğun noktasına ulaşırken sahadaki insanların duyguları da zirveye ulaştı!
"Titanlar arasında bir savaş! Titanlar arasındaki gerçek bir savaş böyle görünüyor! "
"Ye Wang 845. adımdan 861. adıma gitti ama Mo Su hala onu takip ediyor. Aralarındaki fark başlangıçta 20 ila 30 adımdı ama o şimdi 859. adımda. Ye Wang'dan sadece iki adım uzakta! "
"İlk kim olacak?!"
Meydanda tartışma, kargaşa ve nida sesleri sürekli yükseliyordu. Kalabalığın heyecanı ve beklentisi o anda tüm karmaşık meseleleri çoktan görmezden gelmişti. Bunun yerine tek bir şey haline gelmişti. Kimin birinci olacağını bilmek istediler!!!
İlk kim olacak? Bu soru ilk 50'ye giren dahi grup arasında da fırtına yarattı. Onların heyecanı da diğerlerinden hiç de az değildi. Ye Wang'ı ne kadar çok anlarlarsa, dağın zirvesindeki baskıyı ve 800. adımdan gelen korkunç baskıyı o kadar anladılar, daha da heyecanlandılar.
"Ye Wang arka arkaya pek çok kez birinci oldu. Bu sefer... konumunu koruyabilecek mi?!"
"Bu Mo Su, o sadece... çok güçlü! Aslında Ye Wang'ı kendisine bu kadar yakınlaştırmayı başardı. O sadece iki adım uzakta! "
"Başlangıçta Ye Wang'ın Rüzgar Akımı Kabilesi tarafından yönetilen bölgedeki en güçlü kişi olacağını düşünmüştüm. Başka kimse onunla karşılaştırılamaz ama bugün... Onu hafife aldığımı biliyorum!"
Bu insanlarla karşılaştırıldığında kabilelerin liderleri çoktan ayağa kalkmış ve heykele bakıyorlardı. İfadeleri artık sadece şokla değil aynı zamanda şok ve şaşkınlıkla da doluydu!
"Mo Su hangi kabileye ait?"
"Kim o?!"
"Eğer gerçekten Ye Wang'ı yenmeyi başardıysa, bu kesinlikle Wind Stream Kabilesi için büyük bir şok olacaktır!"
"Mo Su'nun rütbesi ne olursa olsun, bugünden itibaren herkes onu bilecek!"
Bei Ling heyecanla yumruklarını sıktı. Kalbinde çığlık atan ve kükreyen bir ses vardı. Mo Su'nun kazanacağını umuyordu! Yan tarafta Wu La'nın yüzü heyecandan kızarmıştı. Zaten ayağa kalkmıştı ve birinci ile ikinci sıra arasındaki mücadeleyi izliyordu!
Chen Chong da şaşkın bir ifadeyle Mo Su'nun kartal heykelindeki ismine bakıyordu. Birisi ona, ilk aşama başlamadan önce Su Ming'in bir grup insanla etrafını sardığını ve Bai Ling'e doğru yürürken onun konuşmasını ve gülmesini izlediğini söyleseydi, Chen Chong onlara kesinlikle inanmazdı!
Bi Su yumruklarını sıkıca sıktı ve heykele baktı. Gözleri öfkeyle ve çılgınca kıskançlıkla yanıyordu. Hala Mo Su'ya ait olan ihtişamın kendisine ait olması gerektiğine inanıyordu ama Mo Su onu elinden almıştı!
Uzaktaki köşede Jing Nan artık sakin kalamayacaktı. Yüzünde şok belirdi. O da şok oldu. Heykelin üzerindeki ismi ve Ye Wang'ın ani patlamasını görünce Ye Wang'ın Vahşi Kanı güçlü bir şekilde emmiş olması gerektiğini tahmin edebildi.
'Bu Su Ming... Kim o? Ne tür bir kanı var..? O... O kadar büyük bir potansiyele sahip ki?!' Jing Nan derin bir nefes aldı. Yüzündeki şoku gizleyemedi.
"Mo Sang... o gerçekten Büyük Yu Hanedanlığının prensi mi?" Jing Nan alçak sesle sormadan önce bir an tereddüt etti.
Mo Sang hafifçe gülümsedi. Konuşmadı. Doğrusu o da o an sakin kalamadı. Yüreğinde büyük bir fırtına kopuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...