Rüzgar Akımı Kabilesi'nin dahisi statüsüne gelince, bunun artık Su Ming'e hiçbir faydası yoktu. Biraz düşündükten sonra Su Ming cesurca Wu Sen'i aramaya gitti.'Yarın sabah, testin ikinci aşaması başladığında, Rüzgar Akımı Kabilesindeki insanların çoğu teste odaklanmışken ben gidip yeterince bitki alacağım,' diye düşündü Su Ming kendi kendine. Bütün taş paraları kaldırdı. Ağır olduklarını hissetmiyordu. Hepsini koynuna koydu. Göğsü şişmiş olsa bile kalbinde hissettiği tatmin onu umursamamasına neden oluyordu.
Taş paraları kaldırmayı bitirdikten sonra Su Ming küçük tahta kutuyu çıkardı. Onu açtı ve içindeki Yedi Yapraklı Bitkiye baktı. Gözleri parlak bir şekilde parlıyordu. Ona göre bu eşya taş paralar kadar önemliydi. Bu eşyayı Wu Sen'den almayı beklemiyordu. Bu, Güney Asunder'ı yaratmak için ihtiyaç duyduğu şifalı bitkiler arasında daha önce hiç görmediği iki bitkiden biriydi.
'Yani buna Yedi Yapraklı Bitki deniyor... Ne yazık ki başka bir bitkim yok, yoksa Güney Asunder'ı yaratmayı deneyebilirim. Mountain Spirit ile karşılaştırıldığında ne kadar etkili olacağını merak ediyorum.' Su Ming onu kaldırmadan önce birkaç kez daha baktı. Herkes onun koynunda pek çok şey sakladığını anlayabilirdi.
Ancak Su Ming bu konuda hiçbir şey yapamadı. Çok fazla eşyası vardı ve bunları ancak yanında getirebilirdi.
İşi bittiğinde Su Ming bağdaş kurup oturdu ve gözlerini kapattı. Antrenman yapmak için Qi'yi vücudunda dolaştırmadı. Bunun yerine, Kara Kan Tozu için Vahşi Savaş Sanatı kafasında belirdi ve onu uygulamaya çalıştı.
Bu onun uygulayabildiği ikinci Vahşi Savaş Sanatıydı. Ruh Bağımlılığı ile karşılaştırıldığında bu Vahşi Savaş Sanatı çok daha ölümcüldü ve karmaşık olmasına gerek yoktu.
Zaman yavaş yavaş geçti. Gece tek kelime etmeden geçti.
Güneş ışığının ilk ışınları gökyüzünden düştüğünde tüm Rüzgar Akımı Şehri uykusundan uyanmış gibi görünüyordu. Şehirdeki insanların sesleri yavaş yavaş yükselerek her yönden yankılanıyordu.
Bugün aynı zamanda büyük bir törendi. Sınavın ikinci aşamasıydı! Bu aşama bir potansiyel testi değildi. Bu, kişinin uygulama seviyesiyle ilgili olan bir güç ve hız testiydi. Testin yeri de Wind Stream Şehri değil, Wind Stream Dağı'nın eteğindeki dokuz heykelin bulunduğu dev alandı.
Sabah olduğunda Rüzgar Çayı Şehrinde yaşayan kabilelerden insanlar birbiri ardına ayrılarak tarlaya doğru yola çıktılar. Dark Mountain Tribe da bir istisna değildi. Muhafız Şefi ve Shan Hen'in önderliğinde Bei Ling, Lei Chen ve Wu La'yı evlerinden çıkardılar ama yaşlılar aralarında değildi.
Kalabalık gittiğinde ve Su Ming odasından çıktığında hâlâ yaşlıyı görememişti. Su Ming, büyüğün nereye gittiğini bilmiyordu ama düşündükten sonra bununla uğraşmadı. Onun aklında, büyüğü Rüzgar Akımı Kabilesinin Kıdemlisinin yanında olmalıydı.
Su Ming evinden çıktığında görünüşünü değiştirmedi. Yaşlıların kendisine verdiği Vahşi Geminin kendi isteğiyle değiştirilemeyeceğini fark etti. O sadece Mo Su'nun ve o gece Cesetlerin Kanını Wu Sen'den aldığı zamanki görünümünü koruyabildi.
Üçüncü şekle gelince, uydurulabilse bile her zaman bazı tutarsızlıklar olacaktır. Açıkçası bu maddenin de sınırları vardı. Bu yüzden görünüşünü değiştirmemeye karar verdi. Bunun yerine çamurtaşı şehrin etrafında kendi görünümüyle dolaştı. Ancak bazı hazırlıklar yapmıştı. Birkaç canavar derisi cüppe satın aldı ve bunları vücudunun etrafına sardı. Ayrıca başını ve yüzünü kapatarak sadece gözlerini açığa çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...