Bölüm:148

22 7 0
                                    


Sis, Ebedi Yaratılışın İlk Gününde Güney Sabah Ülkesini kapladı. Sis, Güney Sabah Ülkesinin merkezinde en yoğun haldeydi ve dışarıya doğru yayılıyordu. Sis biraz daha ince olabilirdi, ancak yine de belirsizdi.

Han Dağı Şehri artık sisle örtülmüştü, bu da dağda duranların geçmişin uçurumlarını görememesine, sadece bir sis denizi görmesine neden oluyordu. Aslında, uzun süre baksalar sanki sisin içinde yürüyormuş gibi hissederlerdi.

Han Dağı Şehri'nin bulunduğu dağın hemen altında devasa bir oda vardı. Bu oda birkaç bin fit büyüklüğündeydi ve dağın dibinde bulunuyordu. Varlığını bilen çok fazla kişi yoktu.

Odanın etrafında sessizce yanan loş şenlik ateşleri vardı, sanki hiç sönmeyeceklermiş gibi. Bu ateşler, yerin ışık ve karanlık arasında titreşmesine neden olarak oldukça ürkütücü görünmesini sağlıyordu.

Yerde dairesel bir resim oluşturan vadiler vardı. Bu resim inanılmaz derecede karmaşıktı ve bir zaman hissi yayıyordu. Çok uzun zamandır orada olduğu açıktı.

Çevre sessizdi. Alevlerin çıtırtısı dışında başka bir ses yoktu. Bu gizli odanın duvarlarında, buraya bağlı üç dallanan tünelin olduğunu görebiliyordunuz. Sessizce açılan üç kapkara ağız gibiydiler.

O anda, yerdeki devasa resimden aniden beyaz bir ışık parladı. Işık güçlendi ve birkaç nefeslik sürede, etrafındaki ateşten gelen ışığı bastırdı ve odanın tamamen beyaz ışıkla kaplanmasına neden oldu.

Bir an sonra, beyaz ışık zirveye ulaştığında, ışığın içinde dönen üç kişi görülebiliyordu. Yavaş yavaş belirdiler ve belirdikleri anda, resimden gelen ışık kayboldu ve odanın anında karanlığa bürünmesine neden oldu.

Üç kişi arasında otuzlu yaşlarında genç bir adam vardı. Tranquil East Tribe'dan Chen adında bir misafirdi. Yüzü solgundu ve yere diz çökmüştü, sürekli kusuyordu ama hiçbir şey kusmuyordu. Ancak titreyen vücudu, buraya gönderilme sürecinin onun için inanılmaz derecede acı verici olduğunu gösteriyordu.

Genç adamın yanında Dong Fang adında yaşlı bir misafir vardı. Chen adındaki adam gibi kusmuyor olabilirdi ama yüzü de Chen adındaki genç adam kadar solgundu. Birkaç hızlı adım atmaya çalışırken alnında ter damlaları birikmişti. Yerdeki resmin kenarına vardığında hemen bağdaş kurup oturdu. Nefesini ayarlamak üzereyken Su Ming'i gördü.

Su Ming, resmin ortasında, yerde duruyordu. Siyah bir maske takıyordu ve kimse yüzünü göremiyordu. O anda gözleri kapalıydı ve kalbi göğsünde çarpıyordu. Maskenin altında yüzünde garip bir kızarıklık vardı.

Gözlerini açtığında, yaşlı adam ona doğru baktı. Bakışları buluştu ve yaşlı adam hemen şok oldu. Su Ming'in gözleri onun gözlerinde mesafeliydi ve içlerinde tek bir duygu belirtisi bile tespit edilemiyordu. Sanki Yeniden Yerleştirilme sürecinden fazla incinmemiş gibiydi.

"Lütfen önce nefesini düzenle. Ben seni koruyacağım," dedi Su Ming sakince.

Yaşlı adam hemen bir gülümseme çıkardı. Su Ming'e doğru başını salladıktan sonra gözlerini kapattı ve meditasyona başladı.

Bu sırada Chen adlı genç adam yaşlı adamın yanına doğru çabaladı. Ağır nefes alıyordu ve çarpık bir gülümsemeyle nefesini ayarlamaya başladı.

Su Ming konuşmadı. Yerdeki resimden çıktı ve iki arkadaşından çok da uzakta durmadı. Yerdeki resme bakarken gözlerinde düşünceli bir bakış belirdi.

Bu desen son derece karmaşıktı ve sadece bakmak bile insanın başını döndürüyordu.

"Kardeş Mo, gücün olağanüstü. Yer Değiştirmenin baskısına dayanmayı başardın. Etkilendim... Bizi koruduğun için teşekkür ederim.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin