Yaşlıların gidişini izlerken Su Ming'in kalbi göğsünde hızla çarptı. Ayrılmadan önce yaşlı adamın bakışlarına baktı ve gözlerinde onu korkutan bir şey vardı.'Ay'ın Kanatları... Ay'ın Kanatları... Ateş Savaşçısı Sanatı...' Su Ming, gökyüzündeki kırmızı sisin oluşturduğu Ay'ın Kanatlarına baktı. Korkmuştu ama aynı zamanda kafasında belirsiz bir fikir belirdi. Ancak bu fikir berbattı. Henüz bunu anlamamıştı ama bu karmaşık fikir netleştiğinde ona çok faydası olacağına dair bir his vardı.
Gökten patlama sesleri gelirken, arkalarındaki ormanın karanlık kısımlarından da tuhaf çığlıklar gelmeye başladı. Bir düzine insan onlara yaklaştı. Onlar Kara Dağ Kabilesinden gelen üçüncü dalga takipçilerdi. Onlara liderlik eden kişi Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideriydi. Su Ming, arkasında somurtkan Bi Su'yu gördü!
Kara Dağ Kabilesinden gelen takipçiler onlara yaklaştığı anda Su Ming hiç tereddüt etmeden kalabalığın arkasına doğru koştu. Bei Ling, Muhafızların Başı Lei Chen ve diğerleri onu takip etti.
Kabile lideri ve diğer üç Vahşi'nin yanı sıra Karanlık Dağ Kabilesinden geri kalan Vahşiler dışarı fırladı! Kabile üyelerinin arkasında kalıp geri çekilirken savaşmak istiyorlardı!
Kabile liderinin gözlerinde yaşlar vardı. Bakışlarını arkasındaki insanlardan çevirdi ve Berserkers Tanrısı'nın heykelinden gelen ışığın koruması altında kabile üyelerini ileri doğru yönlendirdi. Kabile üyeleri hiçbirinin geride kalmasına izin vermeden koşuyor ve birbirlerine destek oluyorlardı. Wu La, kabile liderinin yanı sıra onları da koruyordu. Yetiştirme seviyesi yüksek değildi, bu yüzden kalabalık tarafından geride bırakıldı.
Göç eden kalabalığın yanında kalan son kişi Shan Hen'di. Savaşmayı seçmedi ama kalabalığın dışında sessizce durmayı seçti. Yürüyemeyecek kadar yorgun olan birkaç çocuğu aldı ve kabilenin geri kalanını takip etti.
Su Ming başını geriye çevirmedi. Bunun yerine, ölümcül bir niyetle sessizce ileri atıldı ve Kara Dağ Kabilesinden bir düzine insanla kanlı bir savaşa girdi!
Uzun mızrağını elinde tutuyordu. Mızrak sanki kana boyanmış gibi tamamen kırmızıydı. Su Ming, Kara Dağ Kabilesi'ndeki düşmanları kovalarken, gürleyen sesler havada yankılanırken, havayı yaşam ve ölüm dolduruyordu!
Kara Dağ Kabilesi'nin takipçileri arasında en güçlüsü, Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideriydi. Ona karşı savaşan kişi Nan Song'du. Gelen kemik bıçağına karşı savaşırken yaşlı yüzünden güçlü bir Qi fışkırdı.
Su Ming'in tüm vücudundaki Qi kaynıyordu. Vücudundaki 243 damar, ince kontrollerle tek damar haline geldi. Öldürme niyetiyle uzun mızrağını Kara Dağ Kabilesi'ndeki kabile üyelerinden birine şok edici bir hızla fırlattı. Patladığında Su Ming sanki bir ardıl görüntü gibi ona doğru yaklaştı. Uzun mızrağını yakaladı ve aniden dönüp kendisine doğru gelen kemik bıçağa çarptı.
Vücudu titriyordu ve sağ eli uyuşmuştu. Bir adım geri attı ve bıçak geldi. Adamın ağzının kenarından kan aktı ve üç adım geriye sendeledi.
Adam ayağa kalkamadan Su Ming çoktan ileri atılmıştı. Yaralarını umursamadı ve ona yaklaştı. Sol elini yumruk haline getirdi ve yumruk attı.
Kara Dağ Kabilesinden adamın kaçmaya vakti yoktu. Saldırıyı engellemek için yalnızca kemik bıçağını kullanabilirdi. Bıçak Su Ming'e dönüktü ama Su Ming'in sol eli durmadı. Kemik bıçağına çarptı. Yumruğundan kan aktı ama bir çatlama sesi duyuldu. Kemik bıçağı Su Ming'in büyük gücüne dayanamadı ve parçalanarak geriye doğru yuvarlanan sayısız parçaya dönüştü. Kara Dağ Kabilesinden adam şok olmuştu. Kan öksürdü ve darbenin gücünü geri çekilmek için kullandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...