Bölüm :26

68 19 0
                                    


Girebileceği söyleninceye kadar çadırın dışında uzun süre bekledi. Ancak o zaman saygılı bir şekilde çadıra girdi. Bir saat sonra yüzünde coşkulu bir ifadeyle saygılı bir şekilde çadırdan ayrıldı.

Mor çadırda iki kişi oturuyordu. İkisi de kır saçlı yaşlı adamlardı ama gözleri parlak ve ifade doluydu. Önlerinde çok sıradan, boş bir şişe vardı.

İçlerinden biri beyaz cübbeli yaşlı bir adamdı. Parmaklarının arasında tıbbi bir hap tuttu ve bir süre ona baktı. Daha sonra gözlerinde şaşkınlık ve tereddütle birlikte bir parıltı belirdi.

Tıbbi hapı burnuna götürüp koklamadan önce bir an derin düşüncelere daldı. Gözlerini kapattı ve uzun bir süre sonra açtı.

"Aynı söylediği gibi. İnanılmaz bir etkisi var! Uzun yıllardır Wind Stream Kabilesi'ndeyim ve bu tür bir ilacı hiç görmedim. Görünüşe göre eski bir ilaca benzemiyor. Üzerinde herhangi bir yaş belirtisi yok. Çok uzun zaman önce yaratılmamış olmalı!

Bu nedir acaba..? "

"Uzun bir zaman geçmesi üzücü. Düşmüş Berserker kışkırtmamız gereken biri değil, yoksa bu eşyanın nereden geldiğini bulabilirdik," dedi diğer yaşlı adam yavaşça.

"Dikkatsizce hareket etmeyin. Bu hazineyi ortaya çıkarabilecek kişi ya Kan Katılaşma Aleminin en yüksek seviyesindeki bir Vahşi ya da Sahte Toz Diyarındaki Düşmüş bir Vahşidir. Lanet Kardeşim, bunu kabileye geri götüreceğim Belki Rüzgar Akımı Kabilesinin Kıdemlisi bunu tanıyacaktır." Beyazlı yaşlı adam konuşurken tıbbi hapı dikkatle küçük şişeye koydu. Sağ elinin bir hareketiyle küçük şişe iz bırakmadan ortadan kayboldu.

"Böyle olması gerekiyor." Yaşlı adam başını salladı.

"Bu konu çok önemli. Önce ben ayrılacağım. Herhangi bir sonuç alırsam geri gelip sana söylerim." Beyazlı yaşlı adam ayağa kalktı ve yumruğunu avucunun içinde Lanet adındaki yaşlı adama doğru sardı. Hızla mor çadırdan çıktı ve tek bir adımla vücudu anında büküldü ve gökyüzüne doğru hücum eden beyaz bir sis tabakasına dönüştü. Çok geçmeden iz bırakmadan ortadan kayboldu.

Gökyüzü yavaş yavaş aydınlandığında, meydanın biraz uzağında geniş bir otlakta büyük bir kabile yerleşmişti. Kabile o kadar büyüktü ki adeta bir şehir gibiydi. Etrafında Karanlık Dağ Kabilesi'ne benzeyen altı kabile daha vardı. Kabilenin tam ortasında çamurdan yapılmış devasa bir şehir vardı!

Şehir görkemliydi ve sanki büyük bir canavar karaya inmiş gibi görünüyordu. Şehirde binlerce insan vardı ve bu Dark Mountain Tribe'ın kıyaslayabileceği bir şey değildi.

Çamur şehrin dışındaki altı kabile ise doğrudan Rüzgar Akımı Kabilesine bağlıydı. Bazıları doğrudan Rüzgar Akımı Kabilesi tarafından fethedildi, bazıları ise bir kaza nedeniyle korunmak için Rüzgar Akımı Kabilesi'ne geldi. Sonunda Rüzgar Akımı Kabilesinin bir parçası oldular.

Rüzgar Akımı Kabilesi orta büyüklükte bir kabileydi ama orta büyüklükteki kabileler arasında en zayıf olanlardan biriydi. Sonuçta Dark Mountain'ın etrafındaki bölge Berserker Kabilesi arasında oldukça uzak bir yer olarak kabul ediliyordu. Ancak Rüzgar Akımı Kabilesi tam da bu nedenle bölgenin hükümdarı oldu. Bölgeyi yönetiyorlardı ve sayısız küçük kabileden haraç alıyorlardı. Onlar aynı zamanda daha yüksek seviyedekilerle bağlantısı olan tek kabile üyesiydi.

O anda, güneş uzaktan hafifçe yükseldiğinde, beyaz bir sis üzerime hücum etti. Çamur şehrinin dışında toplandı ve beyaz cübbeli yaşlı bir adama dönüştü.

Çamur şehre doğru yürürken yaşlı adamın yüzü ciddiydi. Yol boyunca karşılaştığı Rüzgar Akımı Kabilesinden herkes durup ona saygıyla eğilirdi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin