Bölüm: 97

40 17 0
                                    


O ok Su Ming'in kanına bulanmıştı. İleriye doğru hücum ederken sanki ay ışığı üzerinde toplanmış gibi görünüyordu. Uzaktan bakıldığında bir okun gölgesi değil, ayın kan kırmızısı ışığı gibi görünüyordu.

Bi Su, Lei Chen'e yaklaşmıştı. Uğursuz ve vahşi gülümsemesi hala yüzündeydi ama bir anda dondu. Arkasından korkunç bir tehlike hissinin geldiğini hissetti. Bu tehlike hissi çok çabuk geldi ve düşünecek fazla zamanı olmadı. O anda üzerine bir ok doğruldu!

Ancak Bi Su'nun vücudunda aniden büyük miktarda kan kırmızısı sis belirdi. Bu sis Ayın Kanatları şeklinde toplandı ve Bi Su'yu sardı. Ayın Kanatlarının sisi, Aşkınlık Aleminin altındaki tüm saldırıları engelleyebilir. Bi Su bunu biliyordu. Büyüğü Bi Tu bunu kendisi söylemişti.

Ancak ok Ay'ın Kanatlarına dokunduğu anda sisin oluşturduğu Ay'ın Kanatları sanki okun üzerindeki kandan korkuyormuşçasına keskin bir çığlık attı. Çıplak gözle görülebilecek bir hızda eridi ve okun sisi delip Bi Su'ya doğru ilerlemesine neden oldu.

Göğsünde keskin bir acı hissetti. Her yere kan döküldü. Gelen ok vücudunu deldi ve Lei Chen'in ayaklarının altına düştü.

Bi Su titredi ve çarpma sesiyle yere düştü. Gözleri fal taşı gibi açılmış, sudan çıkmış bir balık gibiydi. Nefesi hızlandı ve sanki kanın ve yaşamın vücudundan dışarı akmasını durdurmak istiyormuş gibi göğsünü tuttu. Ancak bu ok, Su Ming'in tüm gücünün yanı sıra öfkesini ve acısını da içeriyordu. Bi Su'nun anlayamadığı bir yaralanmaydı bu.

"Hayır... bu imkansız... yaşlı dedi ki... yapmayacağım..." Bi Su'nun yüzünde tarif edilemez bir korku belirdi. Bütün bunlara inanamadı. Öleceğine inanamadı. Vücudu soğuktu ve gözlerinde umutsuzluk belirdi.

Ölmek istemedi. Ölmekten korkuyordu. Hala gençti. Daha 20 yaşında bile değildi. O, Kara Dağ Kabilesi'nin dahisiydi. Bu şekilde ölmemeliydi. Hala Wind Stream'in üzerindeki en güçlü Vahşi olmak istiyordu... Hala Bai Ling'i kendi kadını yapmak istiyordu... Bai Ling'in güzel yüzünü bedeninin altında ağlatmak istiyordu...

Yapacak o kadar çok işi vardı ki... Burada gerçekten öleceğini hiç düşünmemişti. Ölümü o kadar ani ve beklenmedik oldu ki, hiç hazırlıklı değildi.

Gözlerini açtı ve yere düştü. Gözlerinde kan kırmızısı gökyüzünü, kan kırmızısı ayı ve Kıdemli Bi Tu'nun kan kırmızısı sis içindeki figürünü görebiliyordu.

Kısa hayatında gördüğü son şey buydu.

Be Su öldü!

Öldüğü an Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri şaşkına döndü. Yüzünde inançsızlık ve korku belirdi. O, Karanlık Dağ Kabilesinden değil, Kara Dağ Kabilesinin Kıdemlisinden korkuyordu. Yaşlı Bi Tu'nun soğuk, zalim ve huysuz bir insan olduğunu biliyordu. Onun gözünde kabile üyeleri onun eşiti değil, onun kölesiydi. Önemsediği tek kişi Bi Su'ydu!

Bi Tu neredeyse her şeyini Bi Su'ya vermişti ve şimdi... Bi Su ölmüştü... Kabile liderinin yüzü anında soldu.

Şaşıran tek kişi o değildi. Yanındaki iki kişi de şaşkınlığa uğradı. Yüzleri anında korku ve panikle doldu. Saldırmayı bile unuttular.

Su Ming'in vücudu bir patlamayla yere düştü ve göğsünden daha fazla kan akmasına neden oldu. Ancak bu acı Su Ming'in yüzünde görülemiyordu. Yüzünde bir gülümseme vardı ve bu gülümseme belli bir kıza yönelikmiş gibiydi.

Bi Su'yu öldürmek her zaman Su Ming'in planıydı. Onu yalnızca Lei Chen ve Nan Song'a yaklaşmasını engellemek için değil, aynı zamanda Rüzgar Akımı Kabilesi alanında Bai Ling'i gördüğünde gözlerindeki açgözlülük nedeniyle de öldürdü.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin