Bölüm: 55

38 18 0
                                    


Sahadaki yüzlerce insan dokuz kartal heykeline bakıyordu. Her birinin rütbeleri aynıydı. Onlara baktıklarında tartışma sesleri havaya yükseldi.

Bazen birisinin rütbesi aniden yükseldiğinde şaşkınlıkla bağırırlardı, bazen de açıkça üst sıralarda yer alan ama düşmüş birine acırlardı.

Dağdaki yarışmanın büyük törenden sonra ikinci planda kaldığı söylenebilir. Maçın asıl odağı sahadaydı. Sahadaki yüzlerce insanın çoğu Rüzgar Akımı Kabilesinden olmayabilir ama diğer kabilelerden olanların sayısı oldukça fazlaydı. Bölgedeki kabilelerin neredeyse tamamının burada olduğu söylenebilir.

Kabilelerine döndüklerinde herkesin bilmesi için üç aşamanın sıralamasını açıklayacaklardı.

Bu normdu. Her yıl aynı şey olmuştu.

Zaman yavaş yavaş geçtikçe birinci olan Ye Wang 345. basamağa ulaştığını ve yavaş yavaş yavaşladığını gösterdi.

Arkasında bulunan Chen Chong da onu yakından takip ediyordu. Yüz seksen dokuzuncu basamağa ulaşmış gibi görünüyordu. Birçok insanın bilinmeyen bir nedenden dolayı büyük umutlar beslediği Wu Sen'e gelince, o sadece yüz yirmi yedinci basamakta dokuzuncu sıradaydı.

Bunun yerine sahadakilerin dikkatini çeken Bi Su isimli kişi oldu. Üçüncü sırada yer aldı ve 188. adımı attı!

"Kim bu Bi Su? Nasıl bu kadar güçlü olabiliyor?! Acaba testin ilk aşamasından çıkmayı başarabilecek mi?! "

"Bu ilginç olacak. Yabancı bir kabileden birisinin ilk 10'a girmesinden bu yana uzun zaman geçti. Aslında bu, ilk 30'da pek fazla gerçekleşmedi."

Kalabalık kendi aralarında tartışırken Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri yakındaki kartal heykellerinden birinin üzerindeki saflara baktı. Bakışlarını Karanlık Dağ Kabilesi'nde gezdirirken dudaklarında gururlu bir gülümseme belirdi.

Shan Hen, Dark Mountain Kabilesi'nin olduğu yerde bağdaş kurup oturdu. Gözlerini kapattı ve sanki ilgilenmiyormuş gibi rütbelere bakmadı. Muhafızların başı ise sanki endişeliymiş gibi kaşlarını çatıyordu.

Yanındaki kartal heykelinin üzerindeki rütbelere baktığında 57. sırada yer alan Bei Ling'i, 73. sırada yer alan Lei Chen'i ve 91. sırada yer alan Wu La'yı gördü.

Dark Dragon Kabilesinden yaşlı kadın ve diğer kabilelerden insanlar da dikkatle izliyorlardı. Çoğu, ifadelerindeki değişikliklerden etkilenmiş gibi görünmüyordu. Kabilelerinin liderleri olarak temel olarak duygularını gizleyebiliyorlardı. Büyük bir değişiklik olmadığı sürece nadiren belirgin bir duygu gösterirlerdi. Karanlık Dağ Kabilesi Muhafızlarının Lideri'ne gelince, eğer Bei Ling olmasaydı o bu endişeyi göstermezdi.

Sahada insanları tartışan ve izleyen yüzlerce kişiyle karşılaştırıldığında, dağdaki 100 metrelik merdiven testinin ilk aşamasına katılan insanlar sanki dağdaki tek insanlarmış gibi hissettiler.

Yoğun sis sadece görüş alanlarını kapatmakla kalmadı, dışarıdakiler bile içeride olup biteni göremedi. Rüzgar Akımı Kabilesinin Yaşlısı Jing Nan bile mührün oluşturduğu sisin arkasını göremiyordu. İçeride olup bitenleri net bir şekilde göremiyordu.

Ancak burası tehlikeli değildi. Sonuçta bu test geçmişte pek çok kez yapılmıştı.

Bai Ling alnında ter belirirken alt dudağını ısırdı. Adım adım yukarıya doğru yürüdü. Sanki sonu yokmuş gibi önündeki merdivenlerin sonunu göremiyordu. İnsanların yukarı doğru yürürken bilinçsizce bir kayıp hissi yaşamasına neden oldu. Ayrıca, yukarı doğru yürüdükçe baskı daha da güçlendi ve insanlarda büyük bir reddedilme duygusu oluştu. Sanki kulaklarına pes etmelerini söyleyen sayısız ses fısıldıyordu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin