Kayanayan Kan

66 24 0
                                    

"Eğer iş o noktaya gelirse, deneyeceğim!" Su Ming dişlerini gıcırdattı ve altı yapraklı kırmızı otu taş söndürme fırınına attı.

Çamurda bulduğu altı yapraklı bitkiydi. Çiçek açtığında insanların kanları yanıyormuş gibi hissettirirdi.

Bitki kazanın dibindeki şifalı karışıma dokunduğu anda Su Ming, kazanın içinde büyüleyici bir kırmızı ışığın parladığını gördü. Kapağı kapatmadı. Bunun yerine ileri doğru birkaç adım attı ve kazanın etrafından dolaştı. Yerde alevler akan birkaç siper seçti ve onları kesmek için borusunu kullandı. Alevlerin kazana girmesini geçici olarak durdurmak ve onu kontrol etmek için kullandı.

Bir ay öncesine göre yerdeki hendek sayısı artmıştı. Ayrıca yara izine benzeyen izlerle doluydular. Bu, Su Ming'in geçen ay kazanı inceledikten sonra oluşturduğu kontrol yöntemiydi.

Su Ming o anda çok gergindi. Dikkatinin neredeyse tamamı Çorak Kazan'daydı. Geçen ayki gözlemlerine göre mevcut konumunda en az bir saat güvende olacaktı. Başka hiçbir şey için endişelenmesine gerek yoktu.

Zaman geçti. Çok geçmeden saat doldu. Su Ming hemen geri çekildi. Ayrıldıktan kısa bir süre sonra yerden büyük miktarda alevler yükseldi.

Bu devam ederken, Su Ming çok uzakta olmayan bir yerde terden sırılsıklam olmuştu. Kazana bakmaya devam etti. Geçen ayki deneyimine dayanarak sonuçları görebilmesi için hâlâ 14 ila 16 saat arasında olduğunu biliyordu.

Bu süre zarfında tıbbi karışımdaki değişikliklere göre alevlerin gücünü değiştirmesi gerekiyordu. Ayrıca kazanın kapağını son anda kapatması gerekiyordu ki içindeki ısı katlanarak artsın ve şifalı hap oluşsun.

Geçtiğimiz ay boyunca bu operasyonu sayısız kez gerçekleştirmişti, dolayısıyla artık buna oldukça aşinaydı.

İki saat, dört saat geçti ve Çorak Kazan'dan yavaş yavaş kırmızı bir sis yayıldı. Sisin kokusu yoktu ama içinde tuhaf bir ışık parlıyordu. Su Ming bunu gördüğünde vücudundaki kanın daha hızlı akmaya başladığını hissetti.

Bu süre zarfında birkaç kez ateşin gücünü değiştirdi. Dışarıdaki gökyüzü tamamen karardığında Su Ming'in gözleri kan çanağına dönmüştü. Bütün gününü tıbbi hapı yaratmakla geçirmişti. O ana kadar her şey yolunda gidiyordu ve son aşamaya gelmek üzereydi.

Kırmızı sisin arasından Su Ming, Çorak Kazan'da pek fazla tıbbi karışımın kalmadığını görebiliyordu. Sürekli köpürüyordu ve her kabarcık patladığında kazandan kırmızı bir sis yükseliyordu.

"Neredeyse!" Su Ming'in sayısız başarısızlığından edindiği deneyimleri toplarken gözleri parladı. Hiç tereddüt etmeden yanındaki Çorak Kazan'ın kapağını tuttu ve hızla kazanın üzerini kapattı.

Çorak Kazan'ın üzeri kapatıldığı anda, mağarada boğuk bir kükreme yankılandı.

"Başarılı olup olmayacağı buna bağlı!" Kapağı kapattıktan sonra Su Ming derin bir nefes aldı ve birkaç adım geri gitti. Yere bağdaş kurup oturdu ve dinlenmek için gözlerini kapattı. Yapabileceği her şeyi yaptığını biliyordu. Başarılı olup olmamak ona bağlı değildi. Her şey onun şansına bağlıydı.

İki saat daha geçtikten sonra Çorak Kazan'ın içindeki kükreme daha da arttı. Dokuz kükremeden sonra yavaş yavaş sakinleşti. Çorak Kazan'ın altında yanan ateşin dışında başka ses yoktu.

Su Ming gözlerini açmadı. Dinlenmeye ve sabırla beklemeye devam etti. Alevlerin patlama zamanı geldiğinde ve Çorak Kazanın altındaki alevler dağıldığında, Su Ming gözlerini açtı ve kazana doğru yürüdü. Sağ eli ısıya dayanıklı bitkilerle doluydu ve Çorak Kazan'ın kapağını iterek açtı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin