Yaşlı adam sanki birinin kendisine yaklaştığını hissetmiş gibi gözlerini açtı. Su Ming'e baktı ve yüzünde bir şaşkınlık belirtisi belirdi. Gözlerini bir kez daha kapatmadan önce Su Ming'e dikkatlice baktı.Su Ming canavar derisindeki mavi nesneye baktı. Bir tabağa benziyordu. Tabağın kenarları keskindi ama üzerinde birkaç çatlak vardı. En derin olanı sanki tabağı delecekmiş gibi görünüyordu.
Canavar derisinin üzerinde sessizce yatıyordu. Bazen zayıf bir ışık yayarak insanlara plakanın canlı olduğu yanılsamasını veriyordu.
Su Ming, çatlaklar birbiriyle kesiştiğinde plakadaki bazı oymaları görebiliyordu. Oymalar vahşi bir hayaletin yüzüne aitti. Korkunç görünüyordu.
"Bu kusurlu bir Berserker Gemisi. Buna gücünüz yetmez." Su Ming tabağı incelerken eski bir ses duydu. Su Ming başını kaldırdı ve konuşan kişinin bağdaş kurarak oturan yaşlı adam olduğunu gördü.
"Vahşi Gemi mi?" Su Ming derin bir nefes aldı. Bundan önce bazı tahminleri vardı. Canavar derisi parşömenlerinden Vahşi Gemilerin son derece değerli eşyalar olduğunu anladı. Yalnızca Aşkınlık Alemindekiler bunlara sahip olabilir ve yaratabilirdi. Kan Katılaştırma Alemindekilerin onları ele geçirmesi zordu. Öyle olsa bile, genellikle bir kabileden nesile aktarılırdı. Ayrıca kabilenin, Aşkınlık Alemindekiler tarafından götürülmemesi için eşyayı koruyabilmesi gerekiyordu.
"Bu eşya hasar gördü ve artık kullanılamıyor. Ama Aşkınlık Alemindekiler tarafından yaratıldı. Onu 1000 taş paraya satacağım" dedi yaşlı adam yavaşça.
Su Ming mavi tabağa baktı. Gözleri arzu ve kıskançlıkla doluydu. Ancak üzerinde sadece 5 taş para vardı. Bunu göze alamazdı.
Su Ming içini çekti ve isteksizce ayrılmadan önce mavi tabağa birkaç kez daha baktı.
"Ne zaman kendi Vahşi Gemime sahip olabileceğimi merak ediyorum..." Su Ming meydanda yürürken kendi kendine mırıldandı. Meydanda hayvan derisi satan birçok insan vardı ama Su Ming tüm meydanı gezdikten sonra başka Vahşi Gemi görmedi.
Farklı kişiler tarafından bazı Bulut Gazlı Bezlerin satıldığını gördü. Fiyatı biraz daha yüksekti. Her bitki bir taş paraya satılıyordu; bu da neredeyse Dark Dragon'un Saliva'sıyla aynı fiyattı.
Gökyüzü kararmaya başlamıştı. Neredeyse alacakaranlıktı. Batan güneş uzakta yerde parlıyordu ama meydanda daha çok insan vardı. Faaliyetlerle doluydu.
Su Ming gökyüzüne baktı ve etrafta dolaşmaya devam etti. Hatta otlardan yapılmış bazı çadırlara bile girdi. O çadırlarda satılan eşyalar da satıldı. Fiyatlar yüksekti ancak ürünlerin kalitesi garanti ediliyordu. Çadırlara girip çıkan da oldukça fazla insan vardı.
Su Ming'in dikkatli gözleri altında oraya gelen bazı Vahşileri gördü. Hiçbir şey satın alıyor gibi görünmüyorlardı, bunun yerine sırtlarında sepetler taşıyorlar ve tıpkı onun gibi çimden yapılmış çadırlara girip eşyalarını çadır sahiplerine satıyorlardı.
Su Ming bunu görünce dudaklarında bir gülümseme belirdi. Bütün öğleden sonra burayı gözlemlemişti ve şimdi her türlü ayrıntıyı fark etmişti. Her şeyi zihninde organize ettikten sonra buradaki ticaretin kurallarının çoğunu anladı.
Su Ming bunu görünce dudaklarında bir gülümseme belirdi. Bütün öğleden sonra bölgeyi gözlemlemişti. Her türlü ayrıntıyı fark etmişti. Düşüncelerini organize ettiğinde buradaki ticaret kurallarının çoğunu anladı.
Su Ming dikkatlice etrafına baktı ve hızla sırtındaki sepeti çıkardı. Vücuduna sarılı olan canavar derisini açtı ve giydi. Sepette hazırladığı canavar derilerini de giydi. Sonunda bornoza benzeyen siyah bir canavar derisini çıkardı ve onu giyerek vücudunu sıkıca sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...