Bölüm: 82

42 17 0
                                    


Mühür değişmedi. Su Ming'in yumruklarından kan akıp sesi kısıldığında, bunu duyan herkes kalplerinin boğazlarında sıkıştığını hissetti, o kapının yanında diz çöktü.

Kapı çok sayıda kanlı yumruk izleriyle kaplıydı...

"Dışarı çıkmak istiyorum... Kıdemli, kabileye geri dönmek istiyorum. Ölsem bile kabilede ölmek istiyorum. Daha güçlü olmak istiyorum. Güçlü bir Berserker olmak istiyorum. Kabileyi korumak istiyorum. Kabile için savaşmak istiyorum!" Su Ming ağladı. Kalbi acı içindeydi. İhtiyarın ayrılmadan önce veda etmesi ve kabilenin içinde bulunduğu tehlike karşısında hissettiği kaygı, kendisini inanılmaz derecede tedirgin ve korkulu hissetmesine neden olmuştu.

Özellikle büyüğün ne kadar zayıf olduğunu ve kabile üyelerinin tanıdık yüzlerini hatırladığında böyle oluyordu. Su Ming endişeyle birkaç adım geri attı.

'Gücümle yaşlıların mührünü kıramazsam, o zaman gücümü arttırmak için elimden gelen her şeyi yapacağım!' Su Ming'in yüzü solgundu. Gözleri kanlanmıştı ama yüzü kararlılıkla doluydu. Kafasında tek bir düşünce vardı. Buradan çıkmak için elinden gelen her şeyi yapması gerekiyordu!

Ağır yaralanmış olsa bile önemli değildi. En çok önemsediği şey yaşlılar ve kabileydi. Ölse bile kabileyi korurken ölecekti.

Geri çekilirken, Destiny aniden döndü ve Bulut Gazlı Bez Çimenlerine ve hap yapmak için eve koyduğu diğer bitkilere baktı.

Bu otlar hap oluşturmak için hazırlandı. Su Ming açıkça biliyordu ki, eğer onları ezip meyve suyuna çevirir ve yutarsa, o zaman bir Vahşi' olsa bile bir kerede çok fazla yiyemezdi. Bu onun vücuduna büyük zarar verirdi. Sonuçta Vahşinin Yolu'nun adım adım yapılması gerekiyordu.

Ancak o anda Su Ming dişlerini gıcırdattı ve bağdaş kurarak yere oturdu. İçinde Bulut Gazlı Bez Otu bulunan çantayı aldı. Onları ezmeye vakti yoktu. Kabilenin tehlikesi, ihtiyarın zayıflığı ve diğer her şey onun kaygı ve endişesini daha önce hiç hissetmediği bir düzeye çıkarmıştı.

Birkaç Bulut Gazlı Bez Otu aldı ve hepsini ağzına koydu. Bunları çiğnedi ve artığı tükürmeden önce suyunu çıkardı. Meyve suyu acıydı ama Su Ming'in kalbindeki acıyla karşılaştırıldığında hiçbir şeydi.

Su Ming onu ezdi ve yuttu. Bir kez daha büyük miktarda Bulut Gazlı Bezi çıkardı ve bunları ağzına yerleştirerek bitkilerin suyunu yuttu. Yavaş yavaş vücudu titremeye başladı. Sanki içinde yanan bir alev vardı, tüm vücudunun terden sırılsıklam olmasına neden oldu ve aniden vücudundaki tüm kan ortaya çıktı.

160 kan damarı tüm odayı saran kırmızı bir ışık yaydı ve burayı cehenneme çevirdi. Kırmızı ışıkta bağdaş kurarak oturan Su Ming, korkunç bir kararlılık sergiledi.

10, 30, 50... Su Ming torbadaki 100 yaprağın tüm meyve sularını yutup kalanları tükürdüğünde vücudunda keskin bir acı oluştu. Bu acı karnından geliyordu. Bunun çok fazla Bulut Gazlı Çimen almanın sonucu olduğunu biliyordu. Devam ederse acı daha da kötüleşecek ve sonunda tüm vücudu bu acıyla dolacaktı.

Ancak aynı zamanda vücudundaki yanan alevin güçlendiğini hissedebiliyordu. Vücudundaki kan damarları artış belirtileri gösteriyor gibiydi. Bu hissi hissettiğinde Su Ming tereddüt etmeden başka bir torba Bulut Gazlı Bez Otu çıkardı.

Zaman geçti ve çok geçmeden bir saat geçti. O saat içinde Su Ming sürekli olarak 700'lük Bulut Gazlı Bez Çiminin suyunu yutmuştu. Bu kimsenin inanamayacağı veya hayal edemeyeceği bir şeydi ama Su Ming'in vücuduna oluyordu.

Su Ming'in vücudu titremeye devam etti. Keskin bir acı tüm vücuduna yayıldı ve göğsü özellikle tıkalıydı. Meyve suyu henüz vücudunda sindirilmemişti ama vücudundaki şifalı otların miktarı ona artık daha fazla yutkunamayacakmış gibi hissettiriyordu. Hatta kusmak istedi ama Su Ming kısık bir hırıltı çıkardı ve kendini buna katlanmaya zorladı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin