Bölüm: 61

43 18 0
                                    


Testin ilk aşamasının ikinci günüydü!

Neredeyse o anda ilk güneş ışığı Antik Vahşi Canavarları mühürleyen siyah sis dağında parladı, gece boyunca artan basınç azaldı ve dağ normale döndü, ilk hareket eden Ye Wang oldu.

Sakin bir şekilde gözlerini açtı, ayağa kalktı ve 601. basamağa doğru yürüdü. Önceki gece olanlara dair hiçbir şey bilmiyordu. Her zaman gururlu olan ona göre tabağa bakma zahmetine bile girmemişti. Hâlâ kimsenin rakibi olmaya hakkı olmadığına inanıyordu. Hak sahibi olan tek kişi kendisiydi.

Ye Wang, ateşli kırmızı elbisesiyle adım adım kibirle merdivenlerden yukarı çıktı. Yüreğinde bir kararlılık vardı. Sınavın ilk etabında 900. basamağa ulaşması gerekiyordu. En son 800. basamağa ulaştığında aşırı derecede bitkin durumda olduğunu ve bir adım daha atamayacak durumda olduğunu açıkça hatırladı. Vazgeçmek zorunda kaldığı anda başını kaldırdı ve sanki uzaktaki dağın zirvesinde garip bir taş heykel gördü.

Ne yazık ki mesafeden dolayı taş heykelin görünümünü net olarak göremedi. Ama sadece bir bakışla Ye Wang kararlı hale geldi. Kalbinde gurur ve diğerlerinden farklı olma duygusu çoktan kemiklerine işlemişti. Dağın başkalarının göremediği zirvesini görmek istiyordu!

Orada durup başını eğip altındaki insanlara bakmayı çok istiyordu.

Ateşli kırmızı cübbesiyle sisin içinde gururla daha da ileri yürüdü. Sıralamaya bakmasa da kesinlikle birinci olacağını biliyordu!

Chen Chong merdivenlerden yukarı çıkarken dişlerini gıcırdatıyor ve nefesinin altından mırıldanıyordu. Nefes nefese olmasına rağmen dinlenmek için durmadı. Bunun yerine Bi Su'nun sıralamasını kontrol etmek için sık sık elindeki plakayı kontrol ediyordu.

Bi Su hala ondan üç adım öndeydi. İkisi birbirlerine karşı çıkıyormuş gibi görünüyorlardı ve kendilerini sürekli birbirleriyle karşılaştırıyorlardı. Aslında bu dünden beri olmuştu ve Chen Chong öfkelenmişti.

"Lanet olsun, ya daha hızlı yürüyüp aramızdaki mesafeyi aç ki seni düşünmemeyeyim, ya da daha yavaş yürü. Artık yorulmadın mı? Sen yorulduysan ben de yoruldum!" Chen Chong terden sırılsıklamdı. Gündüz olmasına rağmen 400'den fazla basamağı tırmanan o, dağın tepesinden gelen baskıyı hissedebiliyordu. Neredeyse boğuluyordu ve bir yorgunluk hissi bir dalga gibi vücudunu sarmıştı.

Bi Su sert bir şekilde nefes alıyordu. Bir gece dinlenmesine rağmen yukarılara tırmandıkça ve baskı güçlendikçe kalbindeki kibir yavaş yavaş bastırıldı. Özellikle birinci sırada yer alan Ye Wang'ın 600'lerce basamağı istikrarlı bir şekilde tırmanırken gördüğünde durum böyleydi. Ona karşı bir miktar saygı duymadan edemedi.

Birincilik için mücadele etme arzusunu kaybettikten sonra Chen Chong'u hedef almaya başladı ve onu ayaklarının altında ezeceğine yemin etti. Onun bakış açısından Chen Chong onun tek değerli rakibiydi. Eğer bu kişiyi tamamen bastırabilseydi, ilk turda Ye Wang'a yenilse bile bu onu ünlü yapmaya yetecekti.

'Özellikle şimdi büyük olan...' Bi Su soğuk bir şekilde gülümsedi ve gözlerinde bir miktar beklenti ve hayal belirdi.

Wu Sen'in yüzü biraz üzgündü. Bir gece dinlenmişti ama durumu düzelmemekle kalmadı, zaman geçtikçe Ceset Kanını kaybetmenin yan etkileri de ortaya çıkmaya başladı. İleriye doğru yürürken yüzü karanlıktı. Ara sıra elindeki tabaktaki sıralamaya bakardı. İkinci sırada yer alan Bi Su, yenilgiyi kabul etme konusunda isteksizdi.

Hala 12. sırada olabilirdi ama Wu Sen artık ilk 10'a girme umudunun kalmadığını biliyordu. Kabilede önündeki insanlar genellikle ondan daha zayıftı ama şimdi...

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin