'He Feng, birbirimizi tanımıyoruz ve aramızda hiçbir düşmanlık yok. Önce kendi çıkarın için beni kışkırttın ve beni öldürmek için kullanmak istedin. Seni hemen öldürmedim ve hatta intikam almana yardım etmeyi bile kabul ettim, ama şimdi bile hala bana zarar vermeyi mi düşünüyorsun?!' Su Ming'in gözlerinde öldürme niyeti belirdi. Sadece He Feng'in insan kalbinin ihanetini deneyimlemekle kalmadı, aynı zamanda kendi yetersizliklerini de anladı.Han Fei Zi'nin sadece oradan geçtiğine kesinlikle inanmıyordu!
Bunların hepsi He Feng'in işi olmalıydı ve Su Ming'in Markalama Sanatı altında, He Feng'in başının üstünde karanlık ışık topunu gördü. O karanlık ışık titriyordu ve panik halindeki sesi fiziksel kulaklarıyla duyulamıyordu. Sadece Su Ming şu anki halinde bunu duyabiliyordu.
Eğer Su Ming tüm bunları gördüğünde hala ne olduğunu anlamamış olsaydı, o zaman o Su Ming olmazdı!
Eğer Markalama Sanatını yapmanın bir yolunu düşünmemiş olsaydı, Han Fei Zi ondan önce geldiğinde bile hala karanlıkta kalacaktı. Onu nasıl bulduğunu bilemeyecekti.
Soğuk terler vücudunu kapladı.
Su Ming tereddüt etmeden Markalama Sanatını kontrol etme yöntemini izledi ve etrafındaki 1.000 fitlik alanı anında küçülttü ve sadece 50 fit oldu. He Feng'i içine sardı. Ayağa kalktı ve bir adım öne çıktı, sonra parmağının ucuyla He Feng'in kaşlarının ortasını işaret etti. Anında, kaşlarının ortasındaki karanlık ışık, sanki ağır yaralanmış gibi donuklaştı, ancak kaybolmadı. Ancak, kaşlarının ortasından uzanan ince çizgi de donuklaştı.
Su Ming tam kesmek üzereydi ki eli dondu. Gözleri parladı ve kafasında düşünceler hızla dönmeye başladı.
'Han Fei Zi burayı bulabilseydi çoktan 1.000 feet'e girmişti. He Feng'in dış dünyayla bağlantısını kessem bile işe yaramayacak... Sadece onu uyaracak ve Han Fei Zi'ye kendini hazırlaması için zaman verecek.
'He Feng ağır yaralandı. Bu yöntemi kullanarak dış dünyayla iletişim kurabilse bile, sadece %60 ihtimalle iletişimi sürdürebilir ve onu buraya getirebilir.
'Burası hakkında ona her şeyi anlatma ihtimali sadece %40, özellikle de ağır yaralı olduğu ve benim tarafımdan keşfedilmesinden endişe ettiği için. Bu yüzden Han Fei Zi'nin varlığımdan bile haberdar olmaması ihtimalini %10 azaltacağım!'
Xuan Lun'un ona detayları anlatması pek olası değildi. Bu, Han Fei Zi'nin burayı bulduğunda, zihninde, He Feng'in oradaki tek kişi olduğu ve He Feng'in kesinlikle yaralı olduğu ve dışarı çıkamayacağı anlamına geliyordu. Xuan Lun'dan kaçınmak için, onu iyileştirebilmesi için onu çağırmak için bu yöntemi kullanmıştı.
Eğer durum böyle olsaydı, Han Fei Zi bundan kimseye bahsetmezdi. O... büyük ihtimalle yalnızdı! Ayrıca, Han Fei Zi'nin bin fit içeri girdikten sonraki ifadesine bakıldığında, çok dikkatli görünmüyordu. Bu şekilde, burada olma olasılığı bir yüzde on daha azaldı. Bu konudaki analizim yüzde seksen doğruluğa ulaşabilir!
"Yüzde seksen yeter!" Su Ming durum yüzünden köşeye sıkışmıştı. Birkaç nefeslik kısa bir sürede, durumu hızla analiz etmek için tüm zekasını kullandı. Hatta başının acıdan zonklamasına bile neden oldu, ancak zamanını boşa harcaması için doğru zaman değildi. Su Ming hemen He Feng'in kalkmasına yardım etti ve bacaklarını açtı, böylece çapraz bacak oturuyordu. Sonra çömeldi ve He Feng'in arkasına saklandı.
Vücudu başlangıçta normal bir Berserker'ınkinden çok daha küçüktü. Şimdi gizlendiği için, kimse Su Ming'i önden göremezdi.
Aynı zamanda, Su Ming'in ayaklarının altındaki kırmızı çayır, onun iradesi altında hızla küçüldü. Bir göz kırpması kadar kısa bir sürede, sadece Su Ming'in ayaklarının altında var olan küçük bir parçaya dönüştü. He Feng bile çayırın dışında açığa çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...