Su Ming, Transcendence Alemine ulaşmayı özlemişti. Transcendence Alemine dair anlayışı yalnızca canavar derisi parşömeninden değil, aynı zamanda yaşlının son on yıldaki sözlerinden de geliyordu.Su Ming, Transcendence'ın bir kişinin vücudundaki Kan Katılaştırma Damarları belirli bir seviyeye ulaştığında ve kökten bir değişime uğradığında olduğunu biliyordu. Bu değişim bir kelebeğin kozasından çıkmasına benziyordu. Berserker, Kan Katılaştırma Damarlarını vücutlarına dağıtır ve onları Berserker Kanına dönüştürürdü. Sonra, kendi Berserker Kanlarını kullanarak kendi vücutlarına bir İşaret çizerlerdi.
Herkesin İşareti farklıydı. Dünyada tam olarak aynı olan bir Berserker İşareti yoktu. Benzer görünseler bile, yine de farklılıklar olurdu. Berserker Mark'ın ne tür bir şey olacağı kişiye bağlı. O hafif hissi aramak zorunda kalacaklardı.
Yine de benzer şekilde, eğer o hissi bulamazsa, o zaman Berserker Mark'ını kasıtlı olarak çizmesi gerekecekti. Ancak bunu yaptığında, gücü çok daha zayıf olacaktı.
İşte bu yüzden, Transcendence Alem'e ulaşmış ama yine de Berserker İşareti'ni çekmemeyi seçen bazıları vardı. Pişman olmak istemiyorlardı, bu yüzden kendilerini o aşamada kalmaya zorladılar ve tarif edilemez o hissi aradılar.
Bir Berserker İşareti bir kez çizildiğinde, asla değiştirilemezdi. İşaret ne kadar karmaşıksa, Berserker'ın onu uygulaması o kadar zor olurdu. Basit Berserker İşaretleri çizenlerle kıyaslanamazdı. Yine de zor olsa da, bir Berserker ustalaşabilirse, karmaşık Berserker İşaretleri olanlar aynı seviyedekileri geride bırakır ve inanılmaz derecede güçlü olurlardı!
Transcendence Realm'e ulaşmadaki başarı derecesi Kan Katılaştırıcı Damar sayısıyla ilişkiliydi. Bir Berserker'ın sahip olduğu Kan Katılaştırıcı Damar sayısı ne kadar fazlaysa, başarılı olma olasılığı o kadar yüksek olurdu ve sahip olduğu damar sayısı ne kadar fazlaysa, Transcendence Realm'in ilk aşamasına ulaştığında o kadar güçlü olurdu.
Aslında, 950'den fazla kan damarı tezahür ettirebilseydi, o zaman Transcendence Alemine girdiğinde, Transcendence Alemin başlangıç aşamasındakiler bile ona karşı savaşamazdı. Yetenekleri Transcendence Alemin orta aşamasındakiler kadar iyi olmayabilirdi, ancak yine de Transcendence Alemin başlangıç aşamasındakiler arasında güçlü olarak kabul edilirdi.
Ancak kan damarlarının sayısı sadece yedi yüz seksen bir civarındaydı. Tekrar artırılsa bile dokuz yüze ulaşması zordu. Sonuç olarak, kişi büyük bir kararlılığa, büyük bir sebata, büyük bir şansa, kendine aşırı bir güvene veya bir kabilenin korumasına sahip olmadığı sürece, hiç kimse uzun süre kan damarlarını artırmaya devam edemezdi.
Ayrıca, kan damarları belirli bir seviyeye ulaştığında, zamanla artırılabilecek bir şey değildi. Çoğu zaman, bir kan damarını daha artırmak on yıldan fazla zaman alırdı.
Transcend olmak zordu ama eğer bundan memnunsanız, o zaman kolay olduğunu söyleyebilirdiniz. 900'den fazla kan damarını aramanıza gerek kalmasa bile, 800 civarında kan damarına sahip Transcended Berserker'lar yokmuş gibi değildi. Her şey kişinin iradesine bağlıydı.
Bir Berserker Aştıktan sonra, Berserker İşaretini çizmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın, vücudundaki bir eşyayı rafine etmek için Berserker İşaretinin ilk gücünü kullanması gerekir. Bu eşya, Aşma Diyarı'nın ilk Origin Berserker Vessel'ı olur!
Bu Berserker Gemisi, Aşkınlık Alemine ulaşan herkes için inanılmaz derecede önemliydi.
İşte bu yüzden Kan Katılaştırma Aleminin zirvesinde olanlar ve her an Aşkınlık Alemine girme şansına sahip olanlar, Aşkınlığa ulaştıklarında rafine edecekleri iyi bir eşyaları olmaması durumunda, bu eşyaları önceden hazırlarlardı; bu da onlara rahatsızlık ve pişmanlık getirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantastikSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...