Ancak Su Ming gittikten kısa bir süre sonra geri koştu ve baygın Si Kong'un yanında durdu. Tereddütle birkaç adım attı ve gökyüzüne bakmak için başını kaldırdı. Gökyüzündeki ay ışığı yerde parlarken yumuşaktı.'Bu kadar değerli bir Vahşi Gemiyi öylece almak doğru değil. Eğer düzgün bir açıklama yapmazsam Dark Dragon Tribe onu istediği zaman elinden alabilir. Beni hazineyi çalmakla bile suçlayabilirler... Onu öldürsem mi, öldürmesem mi...' Su Ming bir süre sessizliğe gömüldü. Si Kong'a baktı ve kararını verdi.
Koynundan birkaç bitki çıkardı ve onları ezdi. Meyve suyunu birkaç kez Si Kong'un ağzına sürdü ve ardından Si Kong'un yanına çömeldi. Sanki onu uyandırmak istermiş gibi sol eliyle Si Kong'un başını okşadı.
Kısa bir süre sonra Si Kong'un vücudu seğirdi ve gözlerini açtı. Gözlerini açtığı anda görüşü biraz bulanıktı ama Su Ming'in gülümseyen yüzü hâlâ bulanık görüşünün ortasındaydı.
Si Kong bir anlığına şaşkına döndü ve hemen gözlerini genişletti. Gözbebekleri küçüldü ve az önce gördüklerinin yarattığı kafa karışıklığı ve inanamama duygusu devam etti. Zihni boştu. Sanki bayılmadan önce bir şey görmüş gibiydi ama aynı zamanda sanki hiçbir şey görmüyormuş gibiydi. O kadar bulanıktı ki, sanki kafa karışıklığı içindeymiş gibi hissetti.
Ancak hareket etmek üzere olduğu anda, Su Ming'in sağ elindeki uzun siyah mızrak aniden bir yay haline geldi ve Si Kong'un boğazının üç santim uzağa düştü. Sanki mızrak Si Kong'un boğazını delip onu oracıkta öldürebilirmiş gibiydi.
"Kıpırdama."
Mızrağın ucundaki altın parıltı onun canını alabilecek bir ışık huzmesi gibiydi. Bu Si Kong'un vücudunun titremesine neden oldu. Su Ming'e korku ve şokla baktı.
"Ne... Ne yapıyorsun?! Ben Dark Dragon Kabilesi'nin kabile liderinin oğluyum. Eğer beni öldürürsen Dark Dragon Kabilesi seni affetmeyecektir. Dark Mountain Kabilesinden olduğunu biliyorum. Eğer beni öldürürsen Dark Mountain Kabilesi yaşamana izin vermez! " Şimdi bile nasıl kaybettiğini hâlâ anlayamıyordu. Tek hissedebildiği genç adamın elini sallaması ve şiddetli acıdan bayılmasıydı. Ne olduğunu hayal edemedikçe, gülümseyen genç adama karşı kendini o kadar gizemli hissetmeye başladı. Bu gizemli duygu, özellikle mızrak boğazına dayandığında korkuya dönüştü. O kadar korkmuştu ki içgüdüsel olarak birkaç adım geri çekildi.
Ancak geri döndüğü anda ağzında acı bir tat hissetti. Bilinçsizce dudaklarını yaladı ve acı tat daha da güçlenerek yüzünün anında solgunlaşmasına neden oldu. Kalbinde kötü bir his yükseldi ve yüzünde bir korku ifadesi belirdi. Ağzının kenarını silmek için elini kaldırdı ve elinde kahverengi bir sıvı lekesi vardı.
"Sen!! Beni neyle besledin!! "
"Önemli bir şey değil. Sadece normal bir bitki. Biraz zehirli." Su Ming gizemli bir şekilde gülümsedi ve alay etti.
Bunu duyduğunda Sikong'un gözleri umutsuzlukla doldu ve vücudu titremeye başladı. Ağzındaki acı tat giderek güçleniyordu ve hatta dilinin uyuşmaya başladığı yanılsamasına kapılmıştı.
"Beni öldürmeye cüret ettiğine inanmıyorum!" Si Kong başını kaldırdı ve Su Ming'e baktı.
"Bana inanıp inanmamak sana kalmış. Bana inanmıyorsan yapabileceğim hiçbir şey yok. Ama panzehirim var. Yani sen Dark Dragon Kabilesi'nin kabile liderinin oğlu musun? Adınız ne? " Su Ming kendini biraz suçlu hissediyordu ama ne kadar suçluysa bunu yüzüne o kadar az gösteriyordu. Konuşurken gülümsedi.
"Sen... ben... ben Si Kong'um. Beni öldüremezsin. Bu, kabilene sorun getirir. Sen..." Si Kong'un ifadesi şiddetliydi ama aslında çok gergindi. Dilinin uyuştuğunu, hatta göğsünün bile acıdığını hissetti. Üstelik Su Ming'in ifadesinde hiçbir ipucu bulamıyordu, bu da onu daha da korkutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...