Bölüm: 110

43 15 0
                                    


Bi Tu çok korkmuştu. Dünyada iki Berserker İşaretine sahip bir Berserker'ın olacağını en çılgın rüyalarında bile beklemiyordu. Onun için bu düşünülemez bir şeydi. Bir zamanlar ülkede bir dahi olan Mo Sang da inanılmaz derecede gizemliydi.

Özellikle Mo Sang'ın ikinci Vahşi İşareti ortaya çıkıp ilk Vahşi İşaretinin oluşturduğu kara pitonu öldürdüğünde durum böyleydi. Korkunç bir hayalete benzeyen tek boynuzlu bir canavarın kafasına dönüştü. Aşkınlık Aleminden yayılan bir Vahşinin varlığı Bi Tu'nun keskin bir nefes almasına neden oldu. Derisi karıncalandı. Hemen ellerini kaldırdı ve Su Ming'e doğru yönelen siyah yıldırımı işaret etti.

Siyah yıldırım anında yönünü değiştirdi ve siyah sisle çevrili canavarın başına doğru hücum etti.

Yaşlı, gözleri kapalı, havada duruyordu. Hareket etmedi. Önündeki canavarın devasa kafası kükredi. Havayı kaplayan siyah sis, gökyüzünün ve yerin kararmasına neden oldu. Bu onun son hamlesiydi ve aynı zamanda en derin sırlarından biriydi.

Duman gibi siyah bir sisle çevrelenen canavarın kafası kükreyerek Bi Tu'ya, Bi Tu'yu korumaya gelen siyah yıldırıma doğru hücum etti. Şimşek gürleyen bir kükreme çıkardı ve bir anda canavarın kafasına doğru ilerledi.

İkili havada birbirine çarptı.

Patlama sesleri havada yankılanıyordu. Siyah sisle çevrelenen canavarın kafası da kükredi. Siyah sisin büyük bir kısmı dağıldı. Kara şimşek canavarın kaşlarının ortasında durdu, onu delemedi.

Canavarın başı kükredikçe yaklaşmaya devam etti ve sanki büyük bir dirençle karşılaşmış gibi yıldırımın geri çekilmesine neden oldu.

Bi Tu'nun yüzü solgundu. Gözleri kan çanağına dönmüştü. Bu hayatında hissettiği en tehlikeli andı. Canavarın başı kendisinden 300 metreden daha az bir mesafeye gelene kadar siyah yıldırımın geri çekilmeye devam etmesini izledi.

Bi Tu aniden ellerini kaldırdı ve bir parmağıyla kaşlarının ortasına, diğer parmağıyla da göğsüne vurdu. Başlangıçta solmuş olan vücudu bir kez daha sanki etini ve hayatını sunuyormuş gibi görünüyordu. Saçları başlangıçta siyahtı ama o anda anında beyaza döndü. Yüzündeki deri de kurudu ve çatladı. Vücudu sanki düşecekmiş gibi görünüyordu.

"Bu sadece Aşkınlığa yakın bir mevcudiyet. Bu gerçek Aşkınlık Alemi değil!" Bi Tu hafif bir homurtu çıkardı. Vücudu değiştikçe siyah şimşek de yenilenmiş gibi görünüyordu. Aniden korkunç bir siyah ışıkla patladı ve birkaç kat daha büyüdü. Bir patlamayla, gelen canavar kafasının kaşlarının arasındaki boşluğu deldi.

Uzakta yaşlı adamın vücudu titriyordu ve ağzının kenarından kan süzülüyordu. Kaşlarının ortasında da benzer bir yara belirdi ve canavarın kafasındakiyle tamamen aynı görünüyordu.

Canavarın başı kükredi ve gözlerinde garip bir ışık parladı. Üzerinden geçen kara yıldırımı umursamadı ve bunun yerine ileri atıldı. Başından gürleme sesleri geldi ve siyah duman hızla dağılırken, daha fazla siyah yıldırım onu deldi. Ancak canavarın başı acıyı bilmiyormuş gibi görünüyordu. İleriye doğru hücum ederken kendisi ile Bi Tu arasındaki mesafeyi üç yüz feet'e kadar kapatmayı başardı.

O anda, siyah şimşeklerin yarısı canavar kafasının alnına girmiş, sanki her an yok edilebilecekmiş gibi canavar kafasında siyah şimşek yaylarının görünmesine neden olmuştu.

Ancak yıldırım da sönükleşti. Sanki ona gücünü veren yaşam gücü artık yeterli değildi.

Bi Tu'nun ağzının kenarından siyah kan aktı. Sağ elini kaldırıp sağ gözüne dokundu. Sağ gözü sanki yaşam gücünü kaybetmiş gibi anında donuklaştı ve beyaza döndü.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin